Rioxa asina convenios para facilitar a presentación e pago telemático de impostos desde todos os seus concellos.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 marzo 2014

Desde la página web del Gobierno de la Rioja será posible pagar recibos o liquidaciones emitidos por cualquiera de los 168 ayuntamientos adheridos al convenio de colaboración.

La Consejería de Administración Pública y Hacienda ha puesto en marcha un nuevo trámite telemático para el pago por internet de los tributos locales a través de diferentes entidades financieras.

Concretamente, este nuevo servicio de pago por internet afectará al Impuesto de Bienes Inmuebles (IBI), tanto rústico como urbano, Impuesto de Actividades Económicas (IAE), al Impuesto de vehículos de tracción mecánica, así como otros de menor entidad.

O pago realizarase a través da páxina web do Goberno da Rioxa e permitirá que os cidadáns poidan realizar o pago de calquera recibo ou liquidación emitido por calquera dos 168 concellos adheridos ao convenio de colaboración co Goberno rioxano para a aplicación destes ingresos de dereito público municipais e cuxa recadación se encomendou ao Goberno da Rioxa.

Para poder utilizar este novo servizo, os interesados necesitarán ter conexión a internet, posuír certificado dixital, ter ao seu dispor o número de recibo emitido polo Concello. Polo momento adheríronse a esta plataforma telemática, as entidades Bankia e Ibercaja, sen prexuízo de que progresivamente poida sumarse calquera outra entidade financeira que o desexe.

Este procedemento enmárcase no convenio de colaboración do Goberno rioxano coa entidade pública empresarial Rede.es, para facilitar a todos os concellos rioxanos o proceso de pago de tributos a través de medios telemáticos. A adhesión a este convenio supón a colaboración coa Asociación Española de Banca, a Confederación Española de Caixas de Aforros e a Unión Nacional de Cooperativas de Crédito.

Así mesmo, este novo servizo englóbase na Estratexia Dixital para unha Administración Electrónica na Rioxa para os anos 2013-2015 na que está a traballar actualmente a Consellería de Administración Pública e Facenda, para modernizar a Administración autonómica e simplificar os procesos administrativos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos