accesskey_mod_content

La CARM y la UMU agilizan el uso de la firma electrónica en la Administración

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 xaneiro 2014

La consejería de Economía y Hacienda firma un convenio con la Universidad para el intercambio de aplicaciones informáticas de gestión centralizada de documentos a través de la firma electrónica.

El Consejo de Gobierno ha autorizado un convenio entre la Consejería de Economía y Hacienda y la Universidad de Murcia (UMU) para el intercambio de aplicaciones informáticas de gestión centralizada de documentos a través de la firma electrónica.

Trátase dunha ferramenta que se implanta na Intranet das consellerías e organismos autónomos da Administración rexional. Deste xeito, facilítase, axiliza e moderniza o proceso de sinatura de documentos por parte de técnicos, administrativos e persoal directivo que desenvolve o seu labor na Administración.

A aplicación vai acompañada dunha plataforma de verificación da documentación asinada cuxa finalidade é contrastar a súa veracidade, así como ofrecer a posibilidade de enviar a documentación ao exterior e que esta poida ser contrastada de forma aberta.

Fonte orixinal da noticia

  • Cooperación interadministrativa
  • Identidade e Firma electrónica