En 2011 nace a Open Government Parnertship co obxectivo de mellorar a comunicación dos gobernos cos seus cidadáns, involucrándolles no os procesos públicos. Desde entón, a entidade creceu de 8 nacións iniciais a 64 países actuais, os cales traballan conxuntamente para desenvolver políticas e estratexias en torno ao movemento open government.
Este año, bajo la coordinación del Ministerio de la Presidencia, se conformó un grupo de trabajo interministerial encargado de elaborar el borrador del II Plan de Acción de España en materia de gobierno abierto. Este documento se sometió a la valoración de la sociedad a través de una consulta pública que tuvo lugar del 29 de abril al 31 de mayo de 2014. Resultado de dicha consulta, surgió una segunda versión definitiva que ya está disponible en el portal del Open Government Partnership .
El documento presenta las pautas a seguir durante el periodo 2014-2016 para avanzar en el camino ya iniciado y trabajar en nueva áreas que permitan la consolidación del Gobierno Abierto en el país. Así, se han establecido diez compromisos concretos a cumplir en el plazo temporal estimado, destacando el compromiso nº6 a favor de la apertura y reutilización de la información del sector público. Labor que, actualmente, se está desarrollando dentro del Proyecto Aporta e que implica o recoñecemento da importancia da cultura open data en España e o respaldo aos logros obtidos ata a data.
A través do cumprimento dos obxectivos, o II Plan de Acción de España converterase na mellor vía para fortalecer os procesos democráticos, fomentar o diálogo participativo coa cidadá e, polo tanto, mellorar a calidade e o benestar social.