Reunión do Foro de Colaboración Público-Privada sobre Reutilización da Información do Sector Público

• Opinar
  • Escoitar

11 abril 2014

El sector privado y la Administración representada por el Ministerio de Industria, Turismo y Energía y el Ministerio de Hacienda y Administraciones públicas se han reunido en el marco del Foro CPP-RISP con el fin de establecer mecanismos de colaboración público-privada que exploten al máximo el potencial socioeconómico de los datos abiertos.

Co fin de establecer mecanismos de colaboración público-privada que exploten ao máximo o potencial socioeconómico dos datos abertos, varios representantes do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo; do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas así como de diversas entidades privadas reuníronse en Madrid para celebrar a segunda reunión do “Foro de Colaboración Público-Privada sobre Reutilización da Información do Sector Público” (Foro CPP-RISP).

Enmarcado nos obxectivos establecidos pola Axencia Dixital para España, este encontro establece un diálogo colaborativo entre as administracións públicas e aquelas compañías coñecedoras do valor que ofrecen os datos abertos para o desenvolvemento e impulso empresarial.

Entre os asistentes a esta segunda reunión estiveron, por parte do sector privado, a asociación AMETIC(Abre en nova xanela) (Asociación Multisectorial de Empresas da Electrónica, as Tecnoloxías da Información e Comunicación, das Telecomunicacións e dos Contidos); Adigital(Abre en nova xanela) (Asociación Española de Economía Dixital); ASEDIE(Abre en nova xanela) (Asociación Multisectorial da Información), a fundación CTIC, a Asociación de Usuarios da Comunicación (AUC), e representantes do foro CPP-TIC
Por parte do sector público, o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo estivo representado pola Secretaría de Estado de Telecomunicacións e para a Sociedade da Información (SETSI) e a entidade pública Rede.es; e o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, pola Secretaría de Estado de Administracións Públicas.

Los integrantes del Foro han definido diferentes áreas de trabajo de especial interés para el desarrollo de la cultura de la Reutilización de la Información del Sector Público (RISP) y cuyo desarrollo contribuirá al diseño de un entorno global viable de acceso a los datos públicos de cara a su reutilización, facilitando obtener todo su potencial valor económico y social.

A reunión celebrada ha servido para revisar as accións realizadas nestes últimos meses e compartir inquietudes sobre os temas de maior interese para os asistentes.

Á súa vez, aproveitouse o encontro para fixar accións concretas a realizar de acordo ás propostas dos diferentes participantes, tales como accións formativas sobre RISP, necesidades de avance no marco lexislativo, e celebración de mesas de traballo entre ‘reutilizadores’ de datos e a administración pública responsable dos mesmos.

As conclusións recollidas tras este segundo encontro do Foro CPP-RISP demostran a aposta firme das administracións públicas no desenvolvemento de cultura da Reutilización da Información do Sector Públicos, así como a súa aposta pola colaboración co sector privado co fin de incrementar o impacto económico, tecnolóxico e social da reutilización, tanto na Sociedade como na propia Administración.

• Goberno aberto, Informes e Estudios
  • Empresa