Segundo explicaron, esta plataforma posibilita ata máis de 900 tipos de procedementos que poderán realizar tanto os concellos como os cidadáns. Entre as súas funcións cabe destacar o rexistro electrónico, a xestión de documentos e expedientes, a notificación electrónica, a emisión de copias electrónicas ou a firma dixital de documentos.
A Deputación Provincial de Huesca lanza unha iniciativa para dotar de sede electrónica aos seus municipios
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
27 novembro 2013
O Presidente da Deputación de Huesca manifestou a importancia do desenvolvemento de novas ferramentas que garantan unha administración pública máis áxil e eficiente. Así o trasladou aos asistentes á presentación da plataforma para xestión electrónica que a DPH pon a disposición das entidades locais da provincia e que estará implantada en concellos e comarcas durante o primeiro semestre de 2014.
- Cidadán
- Servizos electrónicos
- Cooperación interadministrativa