A contorna, a conxuntura económica e esencialmente a calidade de atención ao cidadán esixen das Administracións Públicas un esforzo de servizo que traia consigo resultados palpables de eficacia e eficiencia.
Unha das iniciativas principais, recollida nos principios básicos da Lei 11/2007, é a implantación de rexistros electrónicos, de forma que o cidadán non teña que desprazarse ás oficinas da Administración a presentar a súa documentación, e poida facelo a través das sedes electrónicas.
No entanto, e a pesar dos importantes avances na Administración Electrónica, existe aínda unha importante fenda dixital que segue fomentando a relación presencial do cidadán coa Administración nas oficinas de rexistro, e obriga á implantación de solucións mixtas para aumentar a eficiencia e a redución do tránsito innecesario do papel, e os seus custos derivados.
Neste sentido, a Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas puxo en marcha a iniciativa do Sistema de Interconexión de Rexistros entre as Administracións Públicas, a través dos servizos ORVE e SIR, axuntando sinerxias e vontades xunto co resto de Administracións, e de acordo a avanzar cara á modernización real da Administración.
Para obter máis información respecto diso pode consultar a nova nota técnica do OBSAE: Modernización dos rexistros
0 Comentarios
Non hai comentarios