Subscrito no seu momento en materia de atención e inclusión da discapacidade no ámbito da Administración electrónica e a atención ao cidadán e asinaron un novo Convenio de colaboración para a eliminación e redución de cargas administrativas especialmente dirixidas ás persoas con discapacidade e as súas familias.
Ambos os documentos, subscritos polo secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, e o presidente de CERMI, Luis Cayo Pérez, permitirán axilizar a realización de diversos trámites das persoas con discapacidade e as súas familias ante as Administracións Públicas, como a solicitude de certificados de discapacidade, ou a relación entre os centros de emprego e a Administración.
Para iso, desenvólvese o proxecto ‘As Cargas administrativas que afectan as persoas con discapacidade’ polo que o CERMI, en colaboración co Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, fará unha análise das obrigas de información derivadas do cumprimento da normativa vixente que afecten a persoas con discapacidade e ás súas familias, e, á súa conclusión, presentará un informe final sobre redución de cargas administrativas e mellora da normativa.
Igualmente, o Convenio amplía os supostos dos subscritos anteriormente entre ambas as partes no ámbito da Administración electrónica e a atención ao cidadán.