Empresas de Torrent aforran coa notificación electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

01 xullo 2013

El ayuntamiento pone en marcha un nuevo procedimiento que evitará el pago de casi medio millón de euros.

El nuevo procedimiento de presentación telemática que ha instaurado el consistorio torrentino y que comenzará a aplicarse tras el periodo estival, supondrá un ahorro para las arcas municipales cifrado en 35.000 euros anuales. Pero no solamente será la administración la que ahorre, ya que a través de la puesta en funcionamiento de esta aplicación las empresas reducirán unos costes que, en 2012, ascendieron a más de 480.000 euros, correspondientes a la tramitación de 6.436 instancias.

O prezo por instancia é de 75 euros e entre elas inclúense aquelas que se derivan da relación establecida co concello, como facturas ou ordes de pagos. Agora, a través da presentación telemática, poderán dirixirse á administración local no momento que o necesiten, sen ter que desprazarse fisicamente ata o consistorio ou utilizando outros medios como o correo ordinario.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Empresa