O Consistorio de Guardamar implanta con éxito a Administración electrónica no Concello.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 xaneiro 2013

La implantación de la Administración Electrónica en el Ayuntamiento de Guardamar del Segura ha recibido la calificación de éxito por parte de Espúblico, la empresa proveedora de este servicio en más de 500 municipios de toda la geografía española.

Os responsables de Espúblico destacan "o gran impulso brindado desde os Departamentos de Secretaría e Intervención, reforzado desde Alcaldía, para estender a tramitación e a firma electrónica entre os traballadores do Concello, que demostraron unha gran capacidade de adaptación e traballo".

O proxecto arrincou en setembro de 2012, pouco despois da adhesión do Concello de Guardamar ao Plan de Modernización dos concellos da provincia de Alacante, e en tempo marca, a principios de decembro, a práctica totalidade de expedientes administrativos que se xestionaban no Concello, realizábanse a nivel electrónico.

A implantación da Administración Electrónica, permite entre outras vantaxes, un considerable aforro de papel nos trámites internos, que agora se realizan a nivel electrónico evitando multitude de copias entre os distintos departamentos municipais, que poden acceder á documentación a través dos computadores. O sistema informático ademais, mellora substancialmente o seguimento de toda a documentación municipal e axiliza a tramitación dos expedientes administrativos, mellorando o tempo de resposta da administración local ás solicitudes dos cidadáns.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos