La Comisión para la Reforma de las Administraciones Públicas (CORA), creada mediante un acuerdo del Consejo de Ministros, abre unos nuevos servicios para recoger las experiencias y las sugerencias de los ciudadanos sobre duplicidades administrativas y sobre las trabas burocráticas.
Dentro do Programa de Reformas do Goberno unha parte esencial refírese a a reforma das Administracións Públicas. España necesita unha Administración Pública austera e eficiente que sexa un valor competitivo para o noso país. É necesario, en consecuencia, racionalizar estruturas, procedementos e recursos. A esta vontade responde a Lei Orgánica de Estabilidade Orzamentaria e Sustentabilidade Financeira, que constitúe un fito na xestión dos recursos públicos ao establecer obxectivos concretos de gasto e endebedamento para todas as Administracións, así como a obriga de presentar plans dirixidos ao seu cumprimento e os correlativos mecanismos para asegurar a súa consecución.
Ademais da necesidade de abordar o estudo integral da reforma administrativa, é necesario dar cumprimento a dous mandatos:
- La última Conferencia de Presidentes de las Comunidades Autónomas acordó la creación de un Grupo de Trabajo, en el seno de la Conferencia Sectorial correspondiente, que elabore un programa de racionalización administrativa, a fin de eliminar trabas burocráticas, simplificar normativa y procedimientos y evitar duplicidades.
- No Programa para a Aplicación do Fondo de Liquidez para as Comunidades Autónomas previuse a creación, no seo do Consello de Política Fiscal e Financeira, dun grupo de traballo para acordar un código de boas prácticas para racionalizar o gasto e incrementar o aforro.
Faise necesario, por tanto, facer un estudo integral que dote a ambos os Grupos de traballo de propostas concretas e no que se aborde de forma integral toda a reforma das Administracións Públicas
0 Comentarios
Non hai comentarios