Dispoñibles 4 novos proxectos de Normas Técnicas de Interoperabilidade.
• Catálogo de estándares: Establece un catálogo formado por un conxunto mínimo de estándares que satisfán o previsto no artigo 11 do Real Decreto 4/2010 e que dan soporte ao resto de Normas Técnicas de Interoperabilidade; así mesmo establece condicións necesarias para a súa revisión e actualización. Atendendo ao anterior, o uso de estándares non incluídos nesta norma respondería a necesidades específicas que igualmente aplicarían o establecido no este artigo 11. Cínguese estritamente á finalidade de atoparse ao servizo da interoperabilidade.
• Protocolos de intermediación de datos: En primeiro lugar e con carácter xeral, define os roles dos axentes que participan nos intercambios intermediados de datos; e, en segundo lugar, establece as condicións relativas aos procesos de intercambio intermediado de datos a través da Plataforma de intermediación do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, condicións así mesmo aplicables a plataformas de intermediación doutras Administracións Públicas. Este roles e condicións establécense en termos de interoperabilidade tecnolóxica e aplicaranse xunto ás consideracións que correspondan á natureza da información obxecto do intercambio ou cesión de datos, de conformidade coa lexislación que resulte de aplicación.
• Relación de modelos de datos: Define as condicións para establecer e publicar os modelos de datos aos que se refire o citado artigo 10 do Real Decreto 4/2010 relativas ao formato, identificación e documentación asociada aos modelos de datos, aos seus posibles usos así como ás súas definicións e codificacións asociadas, co obxecto de facilitar a interacción co Centro de Interoperabilidade Semántica, encargado da súa publicación. Canto ás definicións e codificacións asociadas aos modelos de datos, a norma establece as condicións relativas a aquelas de interese estatístico. Este modelo de intercambio e publicación de modelos de datos está aliñado con prácticas e estándares recoñecidos a nivel europeo promovidos desde SEMIC.eu.
• Política de xestión de documentos electrónicos: Establece os conceptos relacionados co desenvolvemento de políticas de xestión de documentos electrónicos, identifica os procesos da xestión de documentos no marco da administración electrónica e establece os principios necesarios para o desenvolvemento e aplicación de políticas de xestión de documentos electrónicos por parte de todos os órganos da Administración e Entidades de Dereito Público vinculadas ou dependentes daquela.
Para este catro proxectos aplicouse o mesmo procedemento de elaboración que para o sete Normas Técnicas de Interoperabilidade anteriormente aprobadas polas correspondentes Resolucións do 19 de xullo de 2011 e publicadas no Boletín Oficial do Estado do 30 de xullo de 2011, número 182 (Dixitalización de Documentos, Documento Electrónico, Expediente Electrónico, Política de Firma Electrónica e de certificados da Administración, Requisitos de conexión á Rede de Comunicacións das Administracións Públicas, Procedementos de copiado auténtico e conversión entre documentos electrónicos e Modelo de datos para o intercambio de asentos entre as entidades rexistrais). Elaboráronse por tanto coa participación de todas as Administracións públicas ás que lles é de aplicación.
0 Comentarios
Non hai comentarios