Fixéronse públicos durante a Conferencia de Administración Electrónica “Lift-off to Open Government” celebrada en Bruxelas entre os días 15 e 16 de decembro de 2010, os resultados preliminares da 9ª medición comparativa de Servizos de Administración Electrónica na Unión Europea. A medición foi realizada por Cap Gemini e IDC baixo contrato coa Comisión Europea. Se a perspectiva global da Administración Electrónica proporcionada pola avaliación de Nacións Unidas a comezo de ano recoñecía o liderado de España neste campo, a análise puntual dun grupo de servizos realizado pola Comisión Europea confirma este avance.
9ª medición comparativa de Servizos de Administración Electrónica na Unión Europea.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
15 decembro 2010
Resultados preliminares da 9ª medición comparativa de Servizos de Administración Electrónica na Unión Europea.
Avaliáronse a dispoñibilidade e sofisticación da cesta de 20 Servizos Básicos acordado polos Estados Membros, os seus portais nacionais e unha avaliación en profundidade das Compras Públicas Electrónicas. De igual modo, e por primeira vez, avaliouse como as Administracións Públicas satisfán por medios electrónicos dous eventos vitais intimamente relacionados coa recuperación económica: A creación de empresas e a atención integral ao desempregado.
Os resultados preliminares han revelado unha acentuación na tendencia cara á saturación no crecemento dos indicadores sobre os servizos básicos xa detectada na medición realizada en 2009. A media UE de dispoñibilidade de servizos avanzou ata un 82% e a sofisticación ata un 90%. No caso de España, a avaliación da implementación dos servizos básicos ha rexistrado avances tanto na súa dispoñibilidade como sofisticación próxima aos 10 puntos, situándoa por encima da media comunitaria cun 95% e 98%, respectivamente. Os avances do noso país foron debido ao esforzo colectivo de todas as Administracións Públicas españolas derivado da entrada en vigor da Lei 11/2007, supondo alcanzar o oitavo posto do ranking de Estados membros resultante da avaliación, a posición máis alta alcanzada ata agora.
A actual crise económica obriga ás Administracións Públicas a atender especialmente á procura de emprego e a creación de empresas. Consecuentemente, realizouse a avaliación da satisfacción integral destes dous eventos vitais a través da canle electrónica en cada Estado membro. En ambos os casos, o portal Rede Tr@baja e o Portelo Único da Directiva de Servizos, respectivamente, colocáronse entre as prácticas líderes resaltadas pola Comisión Europea.
No referente aos resultados do indicador específico das Compras Públicas a través da canle electrónica, foron avaliadas a dispoñibilidade do servizo e a implementación das fases previas á adxudicación dun contrato e a fase de adxudicación. Tanto na avaliación da visibilidade da canle electrónica como das características do mesmo, España sitúase en por encima do 80% e mais de 10 puntos por encima da media comunitaria. Dado o carácter altamente descentralizado da Compra Pública en España, é de resaltar que a Comisión Europea ha subliñado o avance na visibilidade xeneralizada da mesma no noso país. A este respecto, resaltar a mención especial que o informe preliminar da Comisión realiza dos aforros xerais para as Administracións Públicas respectivas que permitiron alcanzar as plataformas de contratación electrónica da Administración Pública vasca e a PECAP (consorcio ao servizo de entidades locais de Cataluña).
Finalmente, destácase o punto de acceso nacional de Administración Electrónica, 060 , como un dos mellores portais nacionais en termos de usabilidade, foco no cidadán e empaquetado de servizos realizado.
Fonte: elaboración propia MPTyAP
ligazón
0 Comentarios
Non hai comentarios