Os usuarios da Sede Electrónica do Catastro (SEC) xa dispoñen dunha ferramenta coas capacidades de asistente virtual que serve como axuda interactiva no SEC mediante a utilización de tecnoloxías de Intelixencia Artificial.
Esta iniciativa encádrase dentro do Plan de Dixitalización das AAPP 2021-2025 na súa Medida 2 ‘Mellora da experiencia de usuario da cidadanía’.
Esta nova ferramenta nace para facilitar o uso dos servizos da Dirección Xeral do Catastro e especialmente a aqueles usuarios que acceden por primeira vez á súa Sede Electrónica.
CATIA permite achegar o Catastro ao cidadán, de maneira que poidan expor as súas consultas ou dúbidas nunha linguaxe natural.
As respostas tamén están configuradas nunha linguaxe accesible e en a maioría dos casos se reformula a pregunta para asegurarse de que se ofrece a resposta adecuada. Na este resposta, a ferramenta guiará ao usuario redirixindo ás opcións xa existentes no SEC.
No caso de non dispor da resposta adecuada, a ferramenta mostra a opción de dirixirse aos servizos da Liña Directa de o Catastro que son atendidos por un operador.
O asistente incorpora, ademais, as respostas específicas que se decidiron en modo supervisado, de forma que non é autónomo en a aprendizaxe. En calquera caso, en fases posteriores analizarase a posibilidade de enriquecelo de forma automática mediante as súas capacidades predictivas.
Para a súa posta en funcionamento xeráronse e adestrado varias frases contendo actualmente máis de 300 preguntas coas súas respostas específicas. Posteriormente, iranse revisando as conversacións mantidas polos usuarios para corrixir os fallos á hora de entender as preguntas formuladas por estes, o que se denomina ‘adestramento’ do Asistente.
En suma, trátase dunha nova iniciativa co que a Dirección Xeral do Catastro dá un paso máis no seu Plan de Atención ao Ciudadano de o Catastro, elaborado para achegar aos cidadáns os produtos e servizos catastrais.