accesskey_mod_content

O Catastro habilita un sistema de atención ao cidadán mediante asistente virtual

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

29 maio 2024

A Dirección Xeral do Catastro puxo en funcionamento un novo sistema de atención ao cidadán denominado CATIA.

Os usuarios da Sede Electrónica do Catastro (SEC) xa dispoñen dunha ferramenta coas capacidades de asistente virtual que serve como axuda interactiva no SEC mediante a utilización de tecnoloxías de Intelixencia Artificial. 

Esta iniciativa encádrase dentro do Plan de Dixitalización das AAPP 2021-2025 na súa Medida 2 ‘Mellora da experiencia de usuario da cidadanía’.

Esta nova ferramenta nace para facilitar o uso dos servizos da Dirección Xeral do Catastro e especialmente a aqueles usuarios que acceden por primeira vez á súa Sede Electrónica. 

CATIA permite achegar o Catastro ao cidadán, de maneira que poidan expor as súas consultas ou dúbidas nunha linguaxe natural. 

As respostas tamén están configuradas nunha linguaxe accesible e en a maioría dos casos se reformula a pregunta para asegurarse de que se ofrece a resposta adecuada. Na este resposta, a ferramenta guiará ao usuario redirixindo ás opcións xa existentes no SEC. 

No caso de non dispor da resposta adecuada, a ferramenta mostra a opción de dirixirse aos servizos da Liña Directa de o Catastro que son atendidos por un operador.

O asistente incorpora, ademais, as respostas específicas que se decidiron  en modo supervisado, de forma que non é autónomo en a aprendizaxe. En calquera caso, en fases posteriores analizarase a posibilidade de enriquecelo de forma automática mediante as súas capacidades predictivas. 

Para a súa posta en funcionamento xeráronse e adestrado varias frases contendo actualmente máis de 300 preguntas coas súas respostas específicas. Posteriormente, iranse revisando as conversacións mantidas polos usuarios para corrixir os fallos á hora de entender as preguntas formuladas por estes, o que se denomina ‘adestramento’ do Asistente. 

En suma, trátase dunha nova iniciativa co que a Dirección Xeral do Catastro dá un paso máis no seu Plan de Atención ao Ciudadano de o Catastro, elaborado para achegar aos cidadáns os produtos e servizos catastrais.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Información e datos do sector público
  • Servizos electrónicos