Esdeveniments

• La Nau. Calle Cifuentes, 5. Madrid
  • 21 maig 2024 - 23 maig 2024
  • 10:00

El G4I té com a meta convertir-se en l'epicentre de la conversa sobre transformació digital i innovació del sector públic reunint, una vegada a l'any, a les corporacions, startups, inversors, universitats i organismes públics que treballen en aquest espai a nivell nacional i internacional.

G4I o Govtech 4 Impact World Congress té com a objectiu convertir-se en el lloc d'encontre més important del món, on les solucions d'alt impacte ocupen un lloc central, emergeixen nous paradigmes de pensament i floreixen oportunitats per al cultiu d'associacions fructíferes. És el lloc on la innovació es troba amb la governança per remodelar la forma en què els governs exerceixen l'eficiència, assegurant un impacte genuí en les vides dels seus ciutadans.

G4I ofereix no només idees, sinó també un camí cap a un futur en el qual els governs siguin pilars del canvi, armats amb solucions que transcendeixen l'ordinari i abracen l'extraordinari.

L'Ajuntament Ajuntament de Madrid(Obre en nova finestra) és el principal col·laborador institucional d'aquest esdeveniment que s'organitzarà una vegada a l'any a la nostra ciutat. L'estudi d'innovació Gobe, que col·labora amb l'Ajuntament en el desenvolupament del seu programa Govtech, és responsable del programa del congrés.

El congrés compta amb la participació de 140 ponents nacionals i internacionals, entre ells líders especialitzats en la transformació pública d'organismes internacionals com el Banc Mundial, el Fons Monetari Internacional, l'ONU, el Banc Interamericano de Desenvolupament,  l'OCDE, o la Unió Internacional de Telecomunicacions.

Així mateix, es compta amb la confirmació de la Vice-ministra de Digitalització d'Ucraïna, el Ministre de Digitalització i actual Ministre d'Educació de Grècia, així com CIOs de ciutats com Boston, Los Àngeles i Rio de Janeiro. Experts en dades i digitalització pública d'institucions acadèmiques de renom, com UCL, la Universitat de Nova York, Harvard i la Universitat d'Hong Kong, han confirmat la seva participació. També participaran experts de l'àmbit nacional com un gran nombre de CIOs i responsables de transformació digital de les administracions públiques espanyoles.

Inscripcions(Obre en nova finestra)

Programa(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)