Nesta Xornada preténdese transmitir dunha maneira práctica e sinxela as fases e os pasos que se deben ter en conta para a posta en marcha e o desenvolvemento dun Contrato de Colaboración entre o Sector Público e o Sector Privado (CCPP) na área TIC.
Axenda: 7 de Febreiro
9:30 Recepción dos asistentes
9:45 Benvida
10:00 Presentación do documento "Desenvolvo do CPP"
· Consideracións preliminares sobre un contrato de CPP
· Analizaremos de una manera sencilla las fases y pasos necesarios para licitar un Contrato de Colaboración entre el Sector Público y el Sector Privado (CCPP).
-
Fase 0 – Decisión preliminar. Pasos y aspectos se deben tener en cuenta para tener los suficientes parámetros que nos indiquen si debemos o no enfocar un Contrato CPP.
-
Fase 1 – Actuacións preparatorias e inicio de expediente. Unha vez que decidimos que o contrato pode ser adecuado, cales serán os pasos que debemos realizar para preparar e iniciar o expediente xunto cos documentos asociados como o documento de avaliación previa, documento descritivo e programa funcional, etc.
-
Fase 2 – Adjudicación. Elementos que debemos considerar y tener en cuenta en esta fase, como la calificación de la documentación y evaluación de las solicitudes de los candidatos, el diálogo competitivo, los documentos finales para la oferta, etc.
-
Fase 3 – Execución. Aspectos que debemos ter en conta á hora da execución e a verificación das prestacións do contrato.
-
Fase 4 – Extinción.
12:00 Coloquio
12:30 Café