- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Mazarrón Ciutat Digital, és un projecte seleccionat dins del Programa Ciutats Digitals 2007-2010, i està cofinançat pel Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç i la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia amb fons FEDER de la Unió Europea en un 80%, i en un 20% per fons propis de les administracions estatal i autonòmica respectivament. Entre les accions desenvolupades mitjançant este projecte, es troba la implementació d'un Portal Directori d'Entitats Ciutadanes de Mazarrón, per al foment de la vida associativa en el municipi.
A fi d'afavorir la reutilització de la solució implementada per la resta d'Administracions Públiques, la present iniciativa s'implementa perquè els visitants del Centre de Transferència de Tecnologia (CTT) puguen identificar l'esquema de mòduls de la plataforma implantada en l'Ajuntament de Mazarrón, que dona suport a la solució del Portal Directori d'Entitats Ciutadanes del municipi i a la seua plataforma de gestió de continguts web.