Este Conveni, promogut per la Direcció general de Modernització Administrativa i Impuls de l'Administració Electrònica, té com a objectiu establir els termes i condicions generals per a un aprofitament comú de les solucions tecnològiques bàsiques d'administració electrònica que presten les dos parts firmant, en compliment de la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als Servicis Públics.
Este acord a més facilitarà l'accés de les Entitats Locals de la Comunitat Autònoma d'Extremadura i de les entitats de dret públic dependents de les dos parts firmant, a les solucions tecnològiques contemplades en el Conveni, en concret:
- Per a la utilització de sistemes de firma electrònica avançada:
- Per a les comunicacions entre Administracions Públiques per mitjans electrònics:
- Per a la notificació per mitjans electrònics:
- Com a xarxa de comunicacions de les Administracions Públiques Espanyoles:
Convenis de col·laboració amb CCAA en matèria d'administració electrònica