- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Aplicació per a la Gestió de Comunitat Autònoma (GCA) de la dependència (Llei 39/2006).
La aplicació engloba tot el procés de gestió d'expedients de dependència. Cada menú se centra en un aspecte concret d'este procés. A continuació, a manera de resum, s'enumeren els diferents menús disponibles i es descriu breument la funcionalitat de cadascun d'ells:
- Solicitudes: Engloba la gestió del Registre de sol·licituds de dependència, des del moment en què es registra la sol·licitud fins a la notificació al sol·licitant de l'inici del seu procediment.
- Expedients: Engloba la gestió dels expedients de dependència.
- Persones: Engloba la gestió de les persones i dels rols implicats en el procediment.
- Cites: Engloba la gestió de cites.
- Grau: Engloba la gestió dels tràmits que conformen la fase de reconeixement de situació de dependència des de la cita per a la valoració fins a la resolució.
- PIA: Engloba la gestió dels tràmits que conformen la fase de reconeixement de prestació des de la negociació fins a la resolució del PIA.
- Servicios: Engloba la gestió dels servicis de discapacitat, majors, salut mental i teleassistència, així com les seues corresponents llistes d'espera i els centres on es presten eixos servicis.
- Centres: Engloba la gestión de los centros (acreditados o no) asociados a las prestaciones disponibles que lo requieran.
- Revisiones: Engloba la gestión de las revisiones (Grado y PIA) contempladas en el proceso de la ley de dependencia.
- Recursos: Engloba la gestió dels recursos (Grau i PIA) contemplats en el procés de la llei de dependència.
- Administració: Engloba la gestió d'usuaris, plantilles, rols, manteniment, etc.
- Notificaciones: Engloba la consulta de notificacions que es van realitzar al ciutadà i que s'han registrat en l'aplicació.