- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El procés d'Adhesió a un conveni, acord de col·laboració, servici, etc... es duu a terme en dos fases: La primera d'elles és la Fase de Preparació. En ella el Responsable Funcional del Conveni, acord o servici que s'oferix, sol·licita la creació d'una nova línia d'adhesió i proporciona la informació bàsica per a configurar l'els textos que regulen l'adhesió, les variables que serviran per a particularisar aquests textos, l'àmbit d'aplicació i altres paràmetres o informació complementària. L'execució d'esta fase requerix de la participació d'usuaris administradors de la plataforma d'adhesions. Una vegada configurada la nova adhesió, s'inicia la segona fase, que és la que realment permet que els organismes interessats, puguen accedir a la plataforma d'adhesions, completar amb les seues dades el document a firmar i procedir a la firma. Este procés, es representa de forma simplificada en la següent imatge: