accesskey_mod_content

AEVAL - Axencia de Avaliación e Calidade

Informes da AEVAL sobre a Percepción dos cidadáns dos Servizos Públicos nos cales se estuda, entre outros aspectos, a percepción dos cidadáns con respecto á administración electrónica, a súa satisfacción e preferencia nas canles de uso

  • Informe AEVAL 2016

    17 marzo 2016

    Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Estabilidade e melloría nos servizos públicos

  • Informe AEVAL 2015

    29 xaneiro 2015

    Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos

  • Informe AEVAL 2014

    03 marzo 2014

    Calidade dos servizos públicos en tempos de austeridade

  • Informe AEVAL 2013

    03 xuño 2013

    A calidade dos servizos públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública (2013)

  • Informe AEVAL 2016

    17 marzo 2016

    Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Estabilidade e melloría nos servizos públicos

  • Informe AEVAL 2015

    29 xaneiro 2015

    Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos

  • Informe AEVAL 2014

    03 marzo 2014

    Calidade dos servizos públicos en tempos de austeridade

  • Informe AEVAL 2013

    03 xuño 2013

    A calidade dos servizos públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública (2013)

Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral