El SIR integra ja a més de 1000 Entitats Locals i supera la xifra de 10 milions d'euros d'estalvis

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

16 maig 2017

Ja són més de 1000 les Entitats Locals que estan integrades en la Plataforma el que suposa un 30,89% de població coberta.

Actualment són ja 1.050 les Entitats Locals que estan integrades en la Plataforma SIR, continuant la seua expansió i contribuint a la millora de l'eficàcia de les Administracions, doncs la tramitació de les sol·licituds, escrits i comunicacions presentades pels ciutadans en les oficines d'assistència en matèria de registres interconnectades és més eficient, en reduir-se dràsticament els terminis així com els costos derivats de la supressió de paper.

En este sentit, la taxa de digitalització frega el 90%, la qual cosa suposa un estalvi molt important de costos, que ja ha superat els 10 milions d'euros.

A través del Sistema d'Interconnexió de Registres s'han intercanviat més de 3,5 milions de seients registrals des de la seua posada en marxa en 2012, sent més de 2.200 les oficines integrades.

En l'àrea de Descàrregues de la solució SIR pot consultar-se el llistat complet d'oficines integrades .

• Infraestructures i servicis comuns