El SIR integra ya a más de 1000 Entidades Locales y supera la cifra de 10 millones de euros de ahorros

• Escoitar

16 maio 2017

Xa son máis de 1000 as Entidades Locales que están integradas na Plataforma o que supón un 30,89% de poboación cuberta.

Actualmente son xa 1.050 as Entidades locais que están integradas na Plataforma SIR, continuando a súa expansión e contribuíndo á mellora da eficacia das Administracións, pois a tramitación das solicitudes, escritos e comunicacións presentadas polos cidadáns nas oficinas de asistencia en materia de rexistros interconectadas é máis eficiente, ao reducirse drasticamente os prazos así como os custos derivados da supresión de papel.

Neste sentido, a taxa de dixitalización roza o 90%, o que supón un aforro moi importante de custos, que xa superou os 10 millóns de euros.

A través del Sistema de Interconexión de Registros se han intercambiado más de 3,5 millones de asientos registrales desde su puesta en marcha en 2012, siendo más de 2.200 las oficinas integradas.

Na área de Descargas da solución SIR pode consultarse a listaxe completa de oficinas integradas .

• Infraestruturas e servizos comúns