ORVE permet l'avanç en la ‘Administració sense papers’ a Canàries.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

27 maig 2013

L'Oficina de Registre Virtual (ORVE) integra tots els nivells de l'Administració a Canàries: els 188 registres de la Comunitat, els 88 ajuntaments i els seus 7 cabildos.

El secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, ha firmat un Conveni de Col·laboració amb la Comunitat Autònoma de Canàries per a implantar en l'arxipèlag l'Oficina de Registre Virtual (ORVE), un nou avanç en la ‘Administració sense papers’, que fa realitat la integració de tots els nivells de l'Administració en la Comunitat Autònoma de Canàries: els 186 registres de la Comunitat, els 88 Ajuntaments del territori i els seus 7 Cabildos.

Canàries, que es convertix en la segona regió a adherir-se al projecte, després de la Comunitat de Madrid, aconseguirà uns estalvis de 2.434.575 euros anuals, en trànsit i manipulació del paper en esta Comunitat, ja que se suprimix el trasllat físic de la documentació, en la qual s'empraven 16 dies de mitjana, i se substituïx per l'intercanvi telemàtic d'arxius, en el qual només s'empren 16 segons.

Altres referències:  Canàries estalviarà 2,5 milions amb el Registre Virtual(Obri en finestra nova)(Obri en nova finestra)

Més informació sobre la solució ORVE/SIR

• Cooperació interadministrativa
  • Servicis electrònics