accesskey_mod_content

ORVE permet l'avanç en la ‘Administració sense papers’ a Canàries.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

27 maig 2013

La Oficina de Registro Virtual (ORVE) integra todos los niveles de la Administración en Canarias: los 188 registros de la Comunidad, los 88 ayuntamientos y sus 7 cabildos.

El secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, ha signat un Conveni de Col·laboració amb la Comunitat Autònoma de Canàries per implantar en l'arxipèlag l'Oficina de Registre Virtual (ORVE), un nou avanç en la ‘Administració sense papers’, que fa realitat la integració de tots els nivells de l'Administració en la Comunitat Autònoma de Canàries: els 186 registres de la Comunitat, els 88 Ajuntaments del territori i els seus 7 Cabildos.

Canàries, que es converteix a la segona regió a adherir-se al projecte, després de la Comunitat de Madrid, aconseguirà uns estalvis de 2.434.575 euros anuals, en trànsit i manipulació del paper en aquesta Comunitat, ja que se suprimeix el trasllat físic de la documentació, en la qual s'empraven 16 dies de mitjana, i se substitueix per l'intercanvi telemàtic d'arxius, en el qual només s'empren 16 segons.

Altres referències:  Canàries estalviarà 2,5 milions amb el Registre Virtual(Obre en finestra nova)(Obre en nova finestra)

Més informació sobre la solució ORVE/SIR

  • Cooperació interadministrativa
  • Serveis electrònics

0 Comentaris

No hi ha comentaris