L'Ajuntament de Tacoronte ja atén a través de la seua “Administració electrònica”

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

30 novembre 2012

A partir d'ara, servicis com retirar un certificat de residència o empadronament en Tacoronte es podrà realitzar en qualsevol moment del dia o de la setmana a través d'internet, i de forma gratuïta.

Per a açò només es necessita tindre el DNI electrònic actiu o sol·licitar en el propi ajuntament les claus per a poder tramitar el document i relacionar-se de forma personalitzada via telemàtica amb l'ajuntament. I serà eixa una de les primeres millores que tindrà el veí amb el seu ajuntament, al costat d'unes altres que es podran comprovar en la web: www.tacoronte.es(Obri en nova finestra)

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics