accesskey_mod_content

El Govern de La Rioja regula les comunicacions i notificacions electròniques en el sector públic de La Rioja

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

17 desembre 2012

El Govern de La Rioja ha aprovat en Consell de Govern un decret per a regular les comunicacions i notificacions electròniques amb els ciutadans, així com les comunicacions entre els diferents òrgans i unitats del sector públic de la Comunitat Autònoma de La Rioja i d'este amb altres administracions.

Com ha explicat la consellera d'Administracions Públiques, Concepción Arruga, l'aprovació d'este marc normatiu "suposa un abans i un després en el sistema organitzatiu, un pas important cap a l'oficina sense papers".

Este decret contribuirà a millorar el funcionament intern de les Administracions Públiques, incrementant l'eficàcia i l'eficiència de les mateixes mitjançant l'ús de les tecnologies de la informació i fomentant la simplificació dels procediments administratius.

De la mateixa manera, reconeix als ciutadans el dret a relacionar-se amb aquestes Administracions per mitjans electrònics i establix que les comunicacions entre Administracions es realitzen preferentment per dites mitjanes. D'esta forma es pretén avançar cap a la comunicació sense papers entre Administracions.

Més informació(Obri en nova finestra)

  • Servicis electrònics