Arxiu electrònic de documents
Informació sobre els Archivos Estatals, on estan, quins servicis oferixen i quins són les seues principals línies d'actuació i legislació associada.
L'arxiu electrònic permet emmagatzemar per mitjans electrònics tots els documents utilitzats en les actuacions administratives. Estos arxius electrònics, destinats a cobrir el conjunt del cicle de vida dels documents electrònics venen a ser complementaris i equivalents als arxius convencionals.
Informació sobre els Archivos Estatals, on estan, quins servicis oferixen i quins són les seues principals línies d'actuació i legislació associada.
Una política de gestió de documents electrònics conté orientacions o directrius per a la creació i gestió de documents autèntics, fiables i disponibles al llarg del temps.
Les metadades de gestió de documents servixen per a identificar, autenticar i contextualitzar documents. Mentre que un esquema de metadades definix la incorporació i gestió de les metadades dels documents electrònics al llarg del seu cicle de vida.
La definició de documents i expedients electrònics juntament amb les seues polítiques de gestió són la base per a l'intercanvi dels mateixos així com per a la seua recuperació i conservació en arxius electrònics.
El funcionament dels arxius electrònics es basa en la utilització de diferents ferramentes.
La política de gestión de documentos electrónicos de una organización estará basada en buenas prácticas y normas consolidadas a nivel nacional e internacional. Esta sección ofrece enlaces a las normas y buenas prácticas más relevantes.
Informació sobre els Archivos Estatals, on estan, quins servicis oferixen i quins són les seues principals línies d'actuació i legislació associada.
Una política de gestió de documents electrònics conté orientacions o directrius per a la creació i gestió de documents autèntics, fiables i disponibles al llarg del temps.
Les metadades de gestió de documents servixen per a identificar, autenticar i contextualitzar documents. Mentre que un esquema de metadades definix la incorporació i gestió de les metadades dels documents electrònics al llarg del seu cicle de vida.
La definició de documents i expedients electrònics juntament amb les seues polítiques de gestió són la base per a l'intercanvi dels mateixos així com per a la seua recuperació i conservació en arxius electrònics.
El funcionament dels arxius electrònics es basa en la utilització de diferents ferramentes.
La política de gestió de documents electrònics d'una organització estarà basada en bones pràctiques i normes consolidades a nivell nacional i internacional. Esta secció oferix enllaços a les normes i bones pràctiques més rellevants.