- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El servici oferix les següents funcionalitats:
- Gestió de la petició de dades: en l'organisme requiriente s'identifica la sol·licitud, es genera el missatge de petició competisc i s'envia el missatge firmat.
- Gestió de transmissions rebudes: l'organisme requiriente rep, valida, tramita i emmagatzema cadascuna de les transmissions rebudes. Cada organisme tractarà convenientment esta transmissió o ben emmagatzemant-la, o incorporant a l'expedient, etc.
- Gestió d'organismes autoritzats: L'organisme emissor porta una BD amb els organismes autoritzats per a demanar determinats dades. Esta autorització es comprova en cada petició.
- Validació de l'Esquema de Petició: l'organisme emissor parsea l'esquema XML del missatge de petició.
- Gestió de les transmissions emeses: cada petició és tramitada i guardada en l'organisme emissor: les respostes a cada petició són generades, firmades, transmeses i emmagatzemades amb el mateix identificador de la petició. A cada moment es porta un control de les transmissions emeses. El temps d'emmagatzematge de la transmissió serà el que marque la Llei.
- Mòdul de connexió amb el backoffice: cada organisme té el seu peculariedad per a enllaçar les llibreries amb les seues aplicacions per açò s'oferix un mòdul de connexió amb el backoffice que es configura a mesura de cada organisme.