Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Gestió de Permisos i Llicències

  • Nomene Abreujat:
    gesval
    Resum:
    Sistema per a sol·licitar, tramitar i gestionar totes les sol·licituds de Llicències, vacacions, moscosos i incidències del personal del Ministeri, segons la normativa actual de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i les reglamentacions aplicables en el cas dels empleats laborals.
    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    MINISTERI DE JUSTÍCIA
    SOTSSECRETÀRIA DE JUSTÍCIA
    S.G. DE RECURSOS HUMANS
    Manera d'Ús:
    Producte instalable
    Contacte:

    secretaria.dtic@mjusticia.es

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Estatal
    Àrea tècnica:
    Gestió de recursos humans
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    Desconeguda
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    J2EE , Servicis Web
    Sistema Operatiu:
    Linux , Windows

    Descripció

    GESVAL: És un sistema de Gestió per a les sol·licituds de Permisos, Llicències i incidències.
    Es distingixen 4 rols:

    Gestor: És RH el qual porta el control de qualsevol sol·licitud en el sistema, el seguiment de la mateixa i l'admissió final en el 3 nivell. Administració de paràmetres generals.
    Autorizador: Són els subdirectors que autoritzen les sol·licituds en 2 nivell
    Validador: Són els caps d'àrea que validen les sol·licituds en 1 nivell.
    Sol·licitant: Resta del personal

    Beneficis per a sol·licitant i validadors:

    • Realització de sol·licituds Web: ajuda guiada i comprovacions automàtiques
    • Facilitat d'autorització i Validació de cada sol·licitud: safata d'entrada per a carpeta de firmes Possibilitat de firmar diverses sol·licituds amb un clic
    • Seguiment de sol·licituds per part del sol·licitant. Com va el meu? Recepció per mail de l'autorització o no de la sol·licitud.
    • Possibilitat d'adjuntar certificats i comprovants de permisos/llicencies en forma d'arxiu electrònic (escanejat)
    • Planificació per al quadre de vacacions/uns altres a Responsables: Sol·licituds en manera esborradora
    • Es reduïx el temps total de tramitació
    • Possibilitat de delegació de firma

    Beneficis per a la unitat de RH:

    • Admissió per RH automàtica: validació electrònica de sol·licituds. Un sol clic
    • El sistema ha filtrat possibles errors previs de confusió en terminis i disponibilitat
    • Facilitat de cerca de sol·licituds per diferents criteris: sol·licitant, unitat, tipus permís, etc
    • Arxiu electrònic disponible per a consultar historial o a efectes estadístics
    • Es reduïxen les consultes d'usuaris a RH
    • Les dades administratives dels sol·licitants estan actualitzats per càrrega diària des d'Unic@-Badaral
    • Registre directe de les absències sobre EVALOS(Aplicació de Control horària). Estalvi considerable de temps

    Altres beneficis:

    • Facilitat d'accés al sistema des de la Intranet del Ministeri
    • Emissió d'informes
    • Extracció d'informació i estadístiques de fàcil accés
    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable