Avanços en la integració de les entitats locals en el Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR)

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

27 desembre 2017

Més de 2.000 Entitats Locals estan intercanvien seients registrals electrònicament pel Sistema d'interconnexió de Registres, representa aproximadament el 25% de les Entitats Locals del nostre país.

La penetració de SIR és completa a nivell d'Administració de l'Estat i de pràcticament de CCAA (estan totes excepte Navarra).

A nivell local la situació és molt heterogènia, a causa de les diferències poblacionals de les EELL i a causa que el 61% dels municipis té menys d'1.000 habitants.

Actualment, més de 2.000 Entitats Locals estan intercanviant seients registrals electrònicament pel Sistema d'interconnexió de Registres el quin representa aproximadament el 25% de les Entitats Locals del nostre país. Així mateix, si considerem el factor de la població coberta per eixes Entitats Locals, s'aconseguiria la xifra del 62,16% de la població pot acudir a la seua entitat local per a enviar un registre a una altra Administració Pública.

La distribució actual d'EELL integrades en SIR per CCAA és la següent:

Andalusia  10%
Aragó  2%
Astúries 78%
C. Madrid 100%
C. Valenciana 12%
Canàries  100%
Cantàbria 0%
Castella-la Manxa  25%
Castella i Lleó 17%
Catalunya 59%
Ceuta 100%
Extremadura 55%
Galícia 31%
Illes Balears 6%
La Rioja  16%
Melilla 0%
Navarra 0%
País Basc  0%
R. Múrcia 93%

Més informació en la pàgina del Servici d'Interconnexió de Registres (SIR) del Centre de Transferència de Tecnologia (CTT).

• Infraestructures i servicis comuns