- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
L'aplicació del portal del funcionari consistix en un portal destinat a ser utilitzat pels empleats públics. Tot empleat públic que pretenga accedir a l'aplicació, haurà de disposar de permisos creats específicament per a tal fi. Depenent del rol assignat per a cada usuari, les opcions disponibles varien, permetent o no, dur a terme diferents accions.
Existixen cinc tipus de rols diferents a tindre en compte, que són:
- Rol Editor. Este tipus de rol permetrà la generació d'esborranys a partir de notificacions creades amb o sense documents adjuntats i l'acció de pujar firmes associades als mateixos. A pesar de no poder firmar les notificacions, pot consultar tots els documents independentment de l'estat en què es troben sempre que complisca les validacions per procediment-organisme de la notificació. En resum, pot crear, editar i preparar nous esborranys de notificacions, així com manar-los a firmar.
- Rol Emissor: Este rol permetrà emetre notificacions pendents d'emissió, buscar sol·licituds a emetre i pendents, llistar notificacions pendents d'emissió i llistar notificacions firmades i emeses. A més, podrà consultar les notificacions pendents d'emissió i les firmades i emeses per ell, així com les que complisquen les validacions de visibilitat per organisme-procediment. En resum, pot emetre notificacions prèviament firmades.
- Rol Firmant: Este rol permetrà firmar notificacions pendents, buscar sol·licituds a emetre i pendents i llistar notificacions pendents de firma. A més, podrà consultar les notificacions pendents de firma i les firmades i emeses per ell, així com les que complisquen les validacions de visibilitat per organisme-procediment. En resum, pot firmar notificacions perquè estes siguen emeses.
- Rol Editor-Emissor: Este rol unix els permisos del rol editor amb el del rol emissor.
- Rol Editor-Firmant-Emissor: Este rol unix els permisos del rol editor, el rol firmant i el rol emissor.
- Rol Firmant-Emissor: Este rol unix els permisos del rol firmant amb el del rol emissor.
- Rol Super-Administrador: Els usuaris amb este rol podran realitzar tota les accions permeses en l'aplicació.
L'aplicació del Portal del Ciutadà de Notificacions Telemàtiques permet als ciutadans poder acceptar o rebutjar les notificacions que li han sigut notificades i consultar aquelles que ja han sigut acceptades. També permet poder disposar d'una bústia on informar el mètode de comunicació per a ser avisat de les noves notificacions creades en el sistema que li han sigut assignades.
L'accés al Portal del Ciutadà requerix una autenticació prèvia mitjançant certificat electrònic per a identificar a l'usuari, ja siga una persona física o una persona jurídica i sense necessitat d'estar registrat en el sistema.