24 juny 2020
Obert el període d'inscripció al curs on-line d'apoderaments per a empleats públics. Desplegar acordeon
S'ha procedit a publicar el formulari d'inscripció al curs on-line d'apoderaments per a empleats públics.
Per accedir al formulari, així com a la informació sobre els períodes d'inscripció i realització del curs pot dirigir-se a la secció àrea de descàrregues – jocs de benvinguda – apartat ‘Curs on-line d'apoderaments’ ( https://administracionelectronica.gob.es/ctt/rea/descargas )
14 octubre 2019
Curs en línia d'apoderaments per a empleats públics Desplegar acordeon
S'ha afegit un link en la secció àrea de descàrregues - jocs de benvinguda per a l'accés al formulari de sol·licitud del curs en línia d'apoderaments d'empleats públics. Solament està accessible des de l'àrea privada.
22 març 2019
APODERA migra la gestió de perfils d'usuaris al servei comú Autentica Desplegar acordeon
AutenticA es un servicio Single Sign On de autenticación y autorización de empleados públicos, altos cargos y personal relacionado, para aplicaciones internas de las administraciones públicas.
En l'última versió d'APODERA (aplicació per a la gestió d'apoderaments del Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat), s'ha evolucionat l'aplicatiu perquè tota la gestió d'usuaris i assignació de perfils sigui realitzada en AUTENTICA.
Los administradores delegados de los centros podrán gestionar en AutenticA los permisos de APODERA, de forma que podrán asignar a los usuarios del centro los permisos adecuados. Con esta nueva funcionalidad el Registro Electrónico de Apoderamientos de la Administración General del Estado facilitará a los administradores delegados la operativa de alta y autorización, sumándose a la estrategia de una interfaz única de gestión de usuarios para los servicios comunes.
21 setembre 2018
4.800 ADMINISTRACIONS LOCALS SOL·LICITEN LA INTEGRACIÓ AMB APODERA Desplegar acordeon
Aquesta integració contribueix a l'avanç progressiu en matèria d'administració electrònica, permetent a les entitats donar compliment al recollit en la Disposició final setena de la Llei 39/2015 respecte al Registre Electrònic d'Apoderaments.
Aquest desplegament massiu està sent coordinat al costat de l'empresa esPublico, titular de la plataforma d'administració electrònica Gestiona, que comparteixen aquestes administracions, havent-se activat a data actual més de 800 organitzacions i esperant completar el procés en els propers dies.
En aquest desplegament també estan participant activament les Diputacions Provincials de Saragossa, Huesca, Conca, Guadalajara, Càceres, Pontevedra, Burgos, Àvila, Soria, Palencia, Segòvia, Valladolid, Salamanca, Zamora, León, Alacant i Castelló
Gràcies a aquesta iniciativa, a partir d'octubre, més de la meitat dels ajuntaments espanyols permetran que qualsevol ciutadà pugui sol·licitar la inscripció d'un apoderament apud acta en el Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat, prèvia compareixença personal en les oficines d'assistència en matèria de registres, d'acord amb el previst en l'article 6.5 de la Llei 39/2015.
La integración permite, además, que las relaciones electrónicas de los interesados a través de sus representantes se hagan con la mayor seguridad y trazabilidad posible, lo que se consigue mediante la comprobación de la vigencia de los apoderamientos en sede electrónica y a la posterior obtención automática de las certificaciones electrónicas de dichos poderes, que posteriormente se integrarán en su correspondiente expediente electrónico tras la firma de la solicitud.
05 juny 2018
La Unitat de Mediació, Arbitraje i conciliació, dependent de la Direcció general de Treball del Principat d'Astúries ha començat a utilitzar amb èxit el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENT Desplegar acordeon
La Unidad de Mediación, Arbitraje y conciliación, dependiente de la Dirección General de Trabajo del Principado de Asturias, es donde se celebran los preceptivos actos de conciliación, previos a la demanda judicial ante los Juzgados de lo Social, en materia laboral y el procedimiento arbitral en materia de elecciones sindicales.
Els interessats poden comparèixer a l'acte de conciliació i/o arbitratge electoral, per si mateixos o per mitjà de representant.
Actualmente, una de las opciones, para acreditar esa representación los usuarios, es otorgar el poder ante el Registro electrónico de Apoderamientos.
Les funcionalitats d'aquest Registre són vàries: gestió d'apoderaments, consulta d'apoderaments, gestion de representants….. En l'actualitat els funcionaris de l'UMAC només estem donats de alta en l'opció de Consulta d'apoderaments.
Per consultar aquesta representació, accedim al portal a través de la URL: https://apodera.redsara.es/funcionario
En la pantalla de “BUSQUEDA DE APODERAMIENTOS” introduïm alguna dada coneguda, DNI del poderdant, de l'apoderat, organisme (PRINCIPAT) … A través de aquesta cerca veiem els poders que coincideixen amb els filtres seleccionats.
El detall de l'apoderament ho obtenim prement en la fletxa “Ver Apoderamiento” el que ens porta a poder guardar en l'expedient la validació del poder realitzat, preceptiu d'acord a la Llei 39/2015.
Entre totes els Unitats de Mediació, arbitratge i conciliació d'Astúries (Gijón, Mieres, La Felguera, Avilés i Oviedo) estem donats de alta 24 persones i ja accedim pràcticament tots al Registre, no explicant en l'actualitat amb cap incidència.
02 febrer 2018
Nou portal del Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat Desplegar acordeon
Ja està disponible el nou portal del Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat. Aquest nou portal implementa l'Ordre HFP/633/2017, de 28 de juny, per la qual s'aproven els models de poders inscribibles en el Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat i en el registre electrònic d'apoderaments de les Entitats Locals i s'estableixen els sistemes de signatura vàlids per realitzar els apoderaments apud acta a través de mitjans electrònics.
Es pot accedir al portal:
El portal del funcionari està accessible a través de la URL: https://apodera.redsara.es/funcionario
A l'àrea de descàrrega del PAe ( https://administracionelectronica.gob.es/ctt/rea/ - Àrea de descàrregues) es troba el manual d'usuari i la documentació dels serveis web
30 novembre 2017
Registre Electrònic d'Apoderaments: Reunió dels grups de treball de Comunitats Autònomes i Ministeris. Desplegar acordeon
El dia 15 de Novembre es va reunir el Grup Treballo de Grup de treball de Funcionaris Habilitats i Registre Electrònic d'Apoderaments del Comitè Sectorial d'Administració Electrònica (CSAE) i el dia 20 de Novembre es reunió el Grup de Treball d'autenticació en administracions públiques (GTAAP) de l'Administració General de l'Estat, en tots dos grups es va realitzar la presentació dels avanços del Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat per al compliment de la llei 39/2015 i de l'ordre HFP 633/2017.
27 octubre 2017
Publicació dels Serveis Web de consulta del REVA-AGE conforme a Llei 39/2015 i Ordre HFP/633/2017 Desplegar acordeon
S'han publicat els Serveis Web de consulta del Registre Electrònic d'Apoderaments de l'AGE incloent la consulta dels poders indicats en la llei 39/2015, d'acord als models de la Ordre HFP/633/2017, de 28 de juny, per la qual s'aproven els models de poders inscribibles en el Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat i en el registre electrònic d'apoderaments de les Entitats Locals i s'estableixen els sistemes de signatura vàlids per realitzar els apoderaments apud acta a través de mitjans electrònics.
25 juliol 2017
Los Letrados de la Administración de Justicia empiezan a utilizar REAJ (Registro Electrónico de Apoderamientos Judiciales) Desplegar acordeon
L'Administració de Justícia fa un pas més cap a la Transformació Digital. Il dia 24 de Julio de 2017 lus Lletrats de l'Administració de Justícia i el personal de l'oficina judicial han començat a utilitzar el Registre Electrònic d'Apoderaments de Justícia (REAJ). Així mateix, totes les Comunitats Autònomes han confirmat el seu interès en l'accés al REAJ.
05 juny 2014
Hisenda i Administracions Públiques simplifica la designació d'apoderats o representants en la tramitació administrativa Desplegar acordeon
La Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques i el Consell General del Notariat signen un conveni de col·laboració que permet a l'Administració la consulta telemàtica de documents públics notarials d'apoderament i les seves revocacions al Registre Electrònic d'Apoderaments (REVA).
Més informació en: Actualidad CTT
10 agost 2012
Publicada l'Ordre Ministerial que regula el Registre Desplegar acordeon
El 25 de juliol de 2012 es va publicar en el Butlletí Oficial de l'Estat l'Ordre HAP/1637/2012, de juliol, per la qual es regula el Registre Electrònic d'Apoderaments.
L'Ordre entrarà en viugor als dos mesos de la seva publicació.
06 juliol 2012
Formularis CAID Desplegar acordeon
El 5 de juliol s'ha actualitzat la versió del formulari WEB de sol·licitud de suport tècnic al CAID.
S'accedeix al mateix des del portal PAe-CTT mitjançant un enllaç situat a l'apartat d'Enllaços Relacionats de les pàgines de serveis comuns i d'informació general de cadascun dels serveis als quals presta suport el CAID. També es pot accedir mitjançant l'enllaç https://valide.redsara.es/formularioscaid/irmenusolicitud.do
Novetats principals:
- S'inclou un alta prèvia d'usuari en el sistema, amb la finalitat de facilitar la creació de peticions posteriors.
- Es pot aportar informació addicional a un cas ja obert directament a través del formulari, amb el nombre de tiquet, sense necessitat d'enviar correu electrònic.
- A la pàgina del formulari disposen d'un enllaç al manual d'usuari per sol·licitar suport tècnic.