Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Ahalordetzak erregistro elektronikoa

  • Izen Laburra:
    GAINERA
    Zuzeneko sarbideak:
    Ahalordetzak erregistro elektronikoa (Leiho berri batean Irekitzen Du)
    Laburpena:
    GAINERA, administrazio orokorraren Erregistro Elektronikoa erabiltzen da (Ahalordetzak (Egoera) izena eman Du botere apud-acta telematikoki, kudeatu eta ematen dizkion adierazpideen jasota gera dadin interesdunek ordezkari bati esker, herri-administrazioen aurrean bere izenean jardun dezaten.
    Norentzat:
    Enpresak, herritarrak, Beste Administrazio Publiko
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:
    • Garatu Dituzte eta arreta zentroak (CAID):

    Helbidea: Funtzio Publikoko Ministerioa

    Ordutegia: astelehenetik ostegunera, eta ostiraletan 15:00etatik 18:30era..: doan.

    Gogorarazten dizuegu erraza da Arreta zentroak, ADMINISTRAZIO PUBLIKOEN SÓLO APLIKAZIOEN GARATZAILEENTZAT.

    Para comunicar una incidencia o solicitud de soporte al Centro de Atención a Integradores y Desarrolladores (CAID) rellene el eskabide inprimakia irekitzeko laguntza teknikoaren Web (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    Konponbide-mota:
    Aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ezarri, Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Giza baliabideen kudeaketa
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa, energia eta Dokumentu Pertsonalak
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    JAVA, HTML, JSP, Web Zerbitzuak
    Sistema eragilea:
    Linux

    Deskribapena

    El Registro Electrónico de Apoderamiento de la Administración General del Estado es un registro electrónico de apoderamientos «apud acta», para hacer constar y gestionar las representaciones que los interesados otorgan a un representante, con el fin de que éste pueda actuar ante las Administraciones Públicas.

    Sortu/1671 errege dekretuan, 2009ko .../2007 legea partzialki garatzen duena, ekainaren 22koa, herritarrek zerbitzu publikoetan sarbide elektronikoa. ondoren, HAP// agindua argitaratu zen 1637 2012ko uztailaren 5eko Ahalordetzak erregistro elektronikoa arautzen duena. (39 legeak Aldatu arte, administrazio publikoen eta Administrazio-prozedura Erkidearen (HFP 633// aginduak 2007ko ekainaren 28ko ereduak onartzen dituena, Ahalordetzak Elektronikoa erregistroan inskribatu ahalmenak administrazio orokorraren erregistro elektronikoa ahalordetzak (Boen eta tokiko erakundeen eta baliozko sinadura egiteko erabiltzen dira, bitarteko elektronikoen bidez ahalordeak apud acta.

    Irailaren 4an argitaratu zen, 11/2018 2018. Errege Lege-dekretua, babesaren arloko zuzentarauen transposizioa pentsio konpromisuak langileekin, sartzeko baldintzak eta urteko prebentzio kapital-zuriketaren eta beste herrialde batzuetako pertsonak eta egoitza aldatzen duen legearen 39. 2015/urriaren 1eko (herri administrazioen Jardunbideari. Errege Dekretu Honen aurreikuspenak egin al buruzko legearen 39. ahalordetzak erregistro elektronikoa jaso eta bi urtetan, ondoren datorren urriaren 2tik aurrera ondorioak izan delako.

    Albisteak

    Urriaren 14ko 2019

    Langile publikoentzako ahalordetzak on line ikastaroa Akordeoia hedatzea

    Esteka bat gehitu zaio atalean sartzeko kita) - deskarga-eremua irudian, ahalordetzak (on line ikastaroa eskatzeko formularioa langile publikoen. eremu pribatuan Bakarrik dago eskuragarri.

    22 March 2019

    Erabiltzaile-profilak kudeatzeko zerbitzua Benetan al du BIDE arrunta Akordeoia hedatzea

    AutenticA es un servicio Single Sign On de autenticación y autorización de empleados públicos, altos cargos y personal relacionado, para aplicaciones internas de las administraciones públicas.

    GAINERA azken bertsioan (erregistro elektronikoa kudeatzeko aplikazioa (Ahalordetzak (Estatuko administrazio orokorraren ahalordetzak); izan ere, aplikazio batera, erabiltzaileen profilak esleitzea kudeatzeaz, Benetan egiten bada.

    Administratzaileak kudea ditzakete, ikastetxeetako ordezkariek baimenak ESKURATU DU. Horri Esker, erabiltzaileei baimenak eman ahal izateko moduan (zentro ditu. funtzionaltasun Berri honekin, Ahalordetzak (administrazio orokorraren erregistro elektronikoa ordezkari jardutea eta administratzaileei baimena eman du Egoera, erabiltzaileak kudeatzeko interfazearen sumándose estrategiari, zerbitzu komunak Bakarrik.

    2018. Iraila 21a

    GAINERA, TOKIKO ADMINISTRAZIOAK INTEGRACIÓN 4.800 ESKAERA Akordeoia hedatzea

    Integrazio hori al du administrazio elektronikoaren arloan aurrera egiten; erakundeei jasotakoa betetzeko, zazpigarren azken xedapenean jaso dela/legearen 39. irudian, Ahalordetzak erregistro elektronikoa.

    Hedapen hori koordinatzen ari esPublico masiboa enpresarekin batera, laguntzaren titularra administrazio elektronikoaren plataforma kudeatzen, horiek duten administrazio, erakunde eta egun martxan habiéndose 800 prozesua osatu dugu datozen egunetan.

    En este despliegue también están participando activamente las  Diputaciones Provinciales de Zaragoza, Huesca, Cuenca, Guadalajara, Cáceres, Pontevedra, Burgos, Ávila, Soria, Palencia, Segovia, Valladolid, Salamanca, Zamora, León, Alicante y Castellón

    Ekimen honi esker, urritik aurrera, espainiako udalerrien erdiak baino gehiagok dituzte, edozein herritarrek eska dezake baten inskripzioa erregistro elektronikoan, Ahalordetzak apud akta ahalordetzea (Estatuko administrazio orokorra, bere inguruko azalpenak eman ondoren, erregistro bulegoetan bertan, legearen 39. artikuluan ezarritakoaren arabera (6.5. 2015erako.

    La integración permite, además, que las relaciones electrónicas de los interesados a través de sus representantes se hagan con la mayor seguridad y trazabilidad posible, lo que se consigue mediante la comprobación de la vigencia de los apoderamientos en sede electrónica y a la posterior obtención automática de las certificaciones electrónicas de dichos poderes, que posteriormente se integrarán en su correspondiente expediente electrónico tras la firma de la solicitud.

     

    2018. 2005Eko Ekaina

    La Unidad de Mediación, Arbitraje y conciliación, dependiente de la Dirección General de Trabajo del Principado de Asturias ha comenzado a utilizar con éxito el REGISTRO ELECTRÓNICO DE APODERAMIENTO Akordeoia hedatzea

    Unitatea, bitartekaritza, Arbitraje eta adiskidetzerako, asturiasko printzerrian (laneko zuzendaritza nagusiaren mendekoa, nahitaezko adiskidetze-ekitaldiak egiten dira; hau da, aurretik demanda judiziala gizarte-arloko epaitegien aurrean, hauteskunde sindikalen arloan eta lan arloko prozedura arbitrala.

    Los interesados pueden comparecer al acto de conciliación y/o arbitraje electoral, por sí mismos o por medio de representante.

    Gaur egun, aukera bat, ordezkaritza hori frogatzeko, erabiltzaileen erregistroan eman ahal da, Ahalordetzak elektronikoa.

    Erregistro hori hainbat funtzioak: kudeaketa, ahalordetzak, ahalordetzak kontsultatzea, funtzionarioek egun urteko kudeaketa ….. ordezkariak besterik ez dugu UMAC alta aukeran. Ahalordetzak kontsultatzea .

    Ordezkaritza hori kontsultatzeko, sartu urlaren bidez. irudian. http :///apodera.redsara.es funtzionarioa

    En la pantalla de “BUSQUEDA DE APODERAMIENTOS” introducimos algún dato conocido, DNI del poderdante, del apoderado, organismo (PRINCIPADO)  … A través de esa búsqueda vemos los poderes que coinciden con los filtros seleccionados.

    El detalle del apoderamiento lo obtenemos pulsando en la flecha “Ver Apoderamiento” lo que nos lleva a poder guardar en el expediente el bastanteo del poder realizado, preceptivo de acuerdo a la Ley 39/2015.

    Unitate guztien arteko bitartekotza, arbitraje eta adiskidetze Asturias (Gijon eta Mieres, Felguera, avilés eta oviedon); ia denak sartu al gara pertsona eta 24an alta jaso, ez eta inolako eraginik izaten da gaur egun.

    2018. Otsaila 2a

    Nuevo portal del Registro Electrónico de Apoderamientos de la Administración General del Estado Akordeoia hedatzea

    Dagoeneko eskuragarri dago atari Ahalordetzak (administrazio orokorraren erregistro elektronikoa (Egoera// agindu du Atari berri honen HFP 633 2007ko ekainaren 28ko ereduak onartzen dituena, Ahalordetzak Elektronikoa erregistroan inskribatu ahalmenak administrazio orokorraren erregistro elektronikoa ahalordetzak (Boen eta tokiko erakundeen eta baliozko sinadura egiteko erabiltzen dira, bitarteko elektronikoen bidez ahalordeak apud acta.

    Irudian, ikus daiteke ataria:

    Atariaren bidez eskura izatea (urla: http :///apodera.redsara.es funtzionarioa

    Deskarga eremuan (PAe ( http ://///rea administracionelectronica.gob.es ctt Deskargak - Área) dagoen dokumentazioa eta web zerbitzuen erabiltzailearen eskuliburua

    2007Ko Azaroa.

    Registro Electrónico de Apoderamientos: Reunión de los grupos de trabajo de Comunidades Autónomas y Ministerios. Akordeoia hedatzea

    Azaroaren 15ean egin duen lan taldea eta lan-taldea Prest Ahalordetzak (erregistro elektronikoa funtzionarioen administrazio elektronikoaren batzorde sektoriala (CSAE) eta azaroaren 20an egindako egiaztapen lan-taldea da herri-administrazioetan (GTAAP) Estatuko administrazio orokorreko lanak, bi taldeetan (aurkeztu zen administrazio orokorraren erregistro elektronikoa aurrerapenak Ahalordetzak (Estatuko legea betetze aldera, 633 aginduko 39 eta 2017 HFP (2015).

    2007Ko Urriaren 27an

    Argitaratu Web zerbitzuen arabera (HFP/kontsulta Legea eta ordena eta 2015 REA-AGE 2017ko 633/39 Akordeoia hedatzea

    Se han publicado los Servicios Web de consulta del Registro Electrónico de Apoderamientos de la AGE incluyendo la consulta de los poderes indicados en la ley 39/2015, de acuerdo a los modelos de la Orden HFP/633/2017, de 28 de junio, por la que se aprueban los modelos de poderes inscribibles en el Registro Electrónico de Apoderamientos de la Administración General del Estado y en el registro electrónico de apoderamientos de las Entidades Locales y se establecen los sistemas de firma válidos para realizar los apoderamientos apud acta a través de medios electrónicos.

     

    25 2007Ko Uztaila

    Justizia administrazioaren abokatuei erabiliko dira REAJ (erregistro elektronikoa Ahalordetzak Judizialak) Akordeoia hedatzea

    Justizia administrazioko beste urrats bat eraldaketara Digitaleko Eta 2007ko uztailaren 24an i l os Letrados de la Administración de Justicia  y el personal de la oficina judicial han empezado a utilizar el Registro Electrónico de Apoderamientos de Justicia (REAJ).  Asimismo, todas las Comunidades Autónomas han confirmado su interés en el acceso al REAJ.

     

    2004Ko Ekaina 2005

    Ahaldun edo ordezkariak izendatzeko, ogasun eta Herri Administrazio tramitazioa sinplifikatzen ditu. Akordeoia hedatzea

    Estatu idazkaritzak Administrazio eta Notaritzaren kontseilu nagusiaren 2002ko hitzarmena sinatu dute; horren bidez, administrazioak bere izendapenaren eta agiri publiko kontsulta telematikoa erregistro elektronikoa. irudian, notario Ahalordetzak badira (REA).

    Informazio gehiago: Gaur egun CTT

    Abuztuak 10 2012

    Ministerio aginduak argitaratzen duen erregistroa Akordeoia hedatzea

    El 25 de julio de 2012 se publicó en el Boletín Oficial del Estado la Orden HAP/1637/2012, de julio, por la que se regula el Registro Electrónico de Apoderamientos.

    Viugor Aginduak argitaratu eta bi hilabetera sartuko da.

    2006Ko Uztaila 2012

    CAID formularioak Akordeoia hedatzea

    El 5 de julio se ha actualizado la versión del formulario WEB de solicitud de soporte técnico al CAID.

    Irudian, bertan dagoen lotura baten bidez sartzen da ezkaratzetik PAe-CTT atalean, Loturak eta informazio orokorreko orrietan zerbitzu komunak eskaintzen dituen zerbitzu guztiak ditu euskarri den CAID. estekaren bidez Ere sar daiteke. http ://// valide.redsara.es formulariosCAID irMenuSolicitud.do

    Nobedade nagusiak:

    • Se incluye un alta previa de usuario en el sistema, con el fin de facilitar la creación de peticiones posteriores.
    • Se puede aportar información adicional a un caso ya abierto directamente a través del formulario, con el número de ticket, sin necesidad de enviar correo electrónico.
    • En la página del formulario disponen de un enlace al manual de usuario para solicitar soporte técnico.
    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak