Com sol·licitar la creació d'una Comunitat?
Si desitja fer ús de la ferramenta de Comunitats per a compartir informació entorn de/entorn d'un tema comú, pot sol·licitar-ho a través del Servici de suport de PAe- CTT indicant:
- Nom complet de la Comunitat
- Àlies: nom identificatiu per a utilitzar en la url. Exemple: http://administracionelectronica.gob.es/es/comunidad/alias
- Nom complet del sol·licitant
- Nom d'usuari en el PAe (serà obligatori tindre marcat el check que permet la publicació de les seues dades en el directori de participants)
- Informació sobre la Comunitat: objectiu, breu descripció i tipus d'usuaris
- Quan la Comunitat estiga disponible, se li notificarà al sol·licitant perquè puga completar i omplir la resta d'informació relacionada abans de fer-la pública.
L'usuari sol·licitant de la Comunitat, una vegada acceptada la petició, serà assignat com a Administrador de la mateixa. A partir d'eixe moment, podrà editar el seu contingut i gestionar els usuaris. Per a més informació pot consultar el document Guia Ràpida d'Ús – Comunitats disponible a través de l'enllaç.