Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Plataforma de tramitación e notificación telemática

  • Nomee Abreviado:
    SISTRA
    Resumen:
    Prover ás AAPP dun sistema que permita aos cidadáns a presentación telemática de documentación para iniciar un trámite, habilitando firma electrónica de documentos, pago en liña de taxas e rexistro telemático.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    Andreu Font
    Cap. De Secció da DGTIC
    Tel: 971784178 
    afont@dgtic.caib.es

    Tipo de Solución:
    Aplicación de Fontes Abertas
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Economía e Finanzas
    Licencia:
    GPL (GNU Xeral Public License)
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JAVA
    Sistema Operativo:
    Windows , Unix , Linux

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    No ano 2003 iniciouse o proxecto “Regions En liña”, financiado polo FEDER. Por mor daquel proxecto construíronse dúas aplicacións que resultaron claves no proceso de achegar mediante canles telemáticas a Administración aos seus cidadáns; estas aplicacións son ROLSAC e ROLFORMS. Ambas as aplicacións serviron de base para o desenvolvemento da plataforma SISTRA. Desde entón evolucionouse segundo as necesidades do Govern, e en última instancia, adecuado para que poida servir a calquera administración pública e convivir con sistemas de información xa implantados.

    Obxectivos

    • Prover ás AAPP dun sistema que permita aos cidadáns a presentación telemática de documentación para iniciar un trámite, habilitando firma electrónica de documentos, pago en liña de taxas e rexistro telemático.
    • Prover aos cidadáns dun espazo web privado no que poidan acceder aos seus datos persoais e situación de todos os expedientes iniciados por vía telemática.
    • Posibilitar aos cidadáns a recepción de notificacións no seu espazo web privado.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • A principal dificultade foi o desenvolvemento en paralelo de servizos requiridos por SISTRA e as dificultades tecnolóxicas derivadas do uso de servizos de firma e certificación dixital.
    • Un aspecto crave consistiu na existencia de servizos corporativos non ofrecidos por SISTRA pero requiridos para a publicación de servizos telemáticos (firma dixital, autenticación usuarios, rexistro de entrada e saída, custodia documental, entre outros).
    • As liñas de evolución futuras virarán contorna á mellora de contornas de desenvolvemento e publicación de servizos, as notificacións integrais (unificación de telemáticas e ordinarias), presentación de trámites vía correo electrónico e SMS e melloras funcionais na zona persoal e de entidades.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable