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Partekatutako zerbitzuak kudeatzeko Jakinarazpenak

  • Izen Laburra:
    jakinarazi
    Laburpena:
    Hau da plataforma kudeatzeko zerbitzua kudeatzeko dituen Jakinarazpenak automatikoki bidaltzen diren jakinarazpenak eta komunikazioak erakundeetan bezala, helmugara iritsi eta ahalik eta modurik eraginkorrenean ekonomikoa.
    Jakinarazpenak emateko aukera eskaini du hainbat bide horien bidez, ezarritako baldintzen arabera, hartzaileak administrazioarekin duten harremanari: herritarren karpeta Orokorra, agerraldi elektronikoaren bidez (Sarbidea, agertzeko Jarritako helbide elektronikoan edo paperean (DEH).

    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    Kontaktu horiek erabiltzeko prestatuta dauden beste langile publiko daude.

    Oharra: Hala ez bada, Administrazio Publiko batentzat lan egiten da. mesedez, eman duen administrazioak dagokion irudian, jarri gurekin harremanetan.

    1.- Plataformari lotutako arazo guztiak. Jakinarazi deberán dirigirse a través del Centro de Ayuda e Integradores y Desarrolladores (CAID), en la página:

    2.- Baina lotutako guztia, helbide elektronikoaren bidez jakinarazpenen zerbitzua Aktibatuta (SNE/DEH), zuzenean jo ahal izango da laguntza zerbitzuen diseinu hori:

    (Koordinazio zerbitzua:

    Igorleak laguntza teknikoa:

    Harreman komertziala:

    Herritarrei laguntza teknikoa:

    Konponbide-mota:
    Azpiegitura edo zerbitzu erkidean
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, mezularitza eta komunikazio azpiegitura eta zerbitzu horizontalak, AA.PP, aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP
    Sistema eragilea:
    Edozein

    Deskribapena

    Notifica es una plataforma que, en colaboración con otros agentes colaboradores, facilita a las Administraciones Públicas la puesta a disposición a los ciudadanos de las notificaciones y comunicaciones que generan.

    Bide hauek daude eskuragarri:

    Notifica, construida inicialmente en respuesta a las medidas de la CORA, fue declarada partekatutako zerbitzuak du Comisión Estratégica TIC en su reunión del 15 de septiembre de 2015 .  Y como tal es de obligado cumplimiento para los organismos emisores de la Administración General del Estado.

    Jakinarazpenak eta komunikazioak duten erakundeei jakinaraziko du:

    • Cumplir la Ley 39/2015 en cuanto a la práctica de notificaciones electrónicas.
    • Una única interfaz para el envío de notificaciones y comunicaciones con independencia de la vía de puesta a disposición.
    • Control de plazos según los parámetros del envío y expiración de los mismos.
    • Salmentak eta egoera aldaketei buruzko informazioa lortzen da.

    Albisteak

    23 Apirila.

    Jarduerak, alarma-egoera Akordeoia hedatzea

    COMUNICADO A ORGANISMOS USUARIOS DEL SERVICIO COMPARTIDO DE NOTIFICACIONES ELECTRÓNICAS NOTIFICA

    Martxoaren 18an, 2020, Gobernantza Publikoaren zuzendaritza nagusiaren argibideen arabera (DGGP) Abeltzaintza ministerioa (ezarritakoa betez (3 xedapen gehigarriak aurreikusten 463/Errege Dekretua, martxoaren 14koa, alarma-egoera deklaratzen duen krisi-egoera eragin zuen osasun kudeatzeko COVID-19, idazkaritza nagusia, administrazio digitalaren (SGAD) Eraldaketa Ekonomiko eta Digitala (gaietarako ministerioa (MAETD), egin beharrezko doikuntzak egiteko epeak etenda geratzen Notific@ zenbaketa automatikoa agertu behar bezala jakinarazi zena eta erakundeei Erabiltzaileen informazio oharra argitaratu 2020. urteko martxoaren 20ko albisteen atalean administrazio elektronikoaren sistema Hau atarian.

    El 16 de abril de 2020, en respuesta a una nueva consulta formulada por la SGAD a la DGGP, dicha Dirección General, en el ejercicio de las competencias previstas en el artículo 9.1.j) del Real Decreto 307/2020, de 11 de febrero, por el que se desarrolla la estructura orgánica básica del Ministerio de Política Territorial y Función Pública, ha trasladado a la SGAD una serie de medidas en relación con el sistema compartido de notificaciones apoyadas en el informe de la Abogacía del Estado (ref. APG/0013 EA/2020) que se adjunta y que la DGGP solicitó sobre las implicaciones en el sistema compartido de notificaciones de la DA 3ª del Real Decreto 463/2020

    A tal efecto, y en aplicación de dichas medidas, se informa que con relación al servicio Notific@ y desde las 0:00 horas del próximo viernes 24 de abril de 2020:

    1. Con relación a las notificaciones puestas a disposición de los interesados por los centros gestores en Notific@ antes del 24 de abril en las que no se haya producido la comparecencia de aquéllos:

    Para estas notificaciones, y siguiendo el criterio de la Abogacía del Estado, se mantendrá interrumpido el cómputo automático de plazos en tanto persista el estado de alarma y sus sucesivas prórrogas , y es el órgano competente para la tramitación del procedimiento al que compete determinar en cada caso concreto si en aplicación de la DA 3ª del Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, estaba o no suspendido el citado plazo de comparecencia de diez días, y los efectos jurídicos que de ello se deriven.

     

    2. Con relación a las notificaciones puestas a disposición de los interesados en Notific@ desde las 0:00 horas del 24 de abril de 2020:  

    En el caso de las notificaciones remitidas a Notifica por los organismos emisores desde dicha fecha, el sistema generará la debida certificación electrónica de no comparecencia del interesado en el caso de que ésta no se produjera, cumplido el plazo de puesta a disposición comunicado por el organismo emisor en cada envío.

    Tal y como explica el servicio jurídico en su informe, se parte de la consideración de que mientras subsista el estado de alarma Notifica solo debe ser utilizado por los órganos tramitadores de aquéllos procedimientos en los que, de acuerdo con la DA 3ª del RD 463/2020, no se aplique la suspensión de plazos, bien por estar excepcionados con carácter general, bien por haberse levantado singularmente por el órgano competente la suspensión. Respecto de los procedimientos suspendidos de acuerdo con esta norma, no habría acto que notificar, por lo que no sería necesario utilizar el sistema de notificaciones.     

    Por otra parte, si la notificación electrónica está puesta a disposición del interesado en la Dirección Electrónica Habilitada(DEH), la FNMT-RCM como prestadora del servicio, emitirá un comunicado a los organismos emisores con las actuaciones llevadas a cabo en aplicación de la supresión de los plazos administrativos. 

    Por último se advierte que, conforme a lo establecido en la DA 3ª del Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, se han suspendido términos e interrumpido los plazos para la tramitación de los procedimientos de las entidades del sector público, mientras esté vigente el estado de alarma, salvo las excepciones previstas en los apartados 3, 4, 5 y 6 de la referida disposición adicional, siendo competencia del órgano responsable de la tramitación del procedimiento determinar que la notificación que pone a disposición del interesado a través del sistema se encuentra excepcionada de dicha suspensión.

    Deskargatu sinatu dute agiri honen ondoren:

    report-Notificaciones-organismos-emisores-v20200423-rev-DGGP.pdf (Leiho berri batean Irekitzen Du)

     

    "Apirila.

    "ED// ED eta neurriak, 463, 465 CIE AEAT. Akordeoia hedatzea

    "ED// ED eta neurriak, 463, 465 CIE AEAT 2020:

    Izango al da jakinarazpenak edo komunikazioak egin ditzaten Zerga agentziaren eta etxean Sartzea inprimatzeko (CIE) en virtud del convenio suscrito a tal efecto, se comunica que este servicio izan ere eragile alarma-egoera Mezuak sinatzea eskatzen du, baina, aurretik, banaketa eta gainera berezitasun hauek aplikatuko dute aitorpen erantzulea (emateko prozedura:

    jakinarazpenak emateko prozedura arrunta "aldaketa hauek izango ditu:

    • Hartzailearen etxean agertuko da postako langileek deitu eta gero (irudian, txirrin, jakinarazpen bat dagoela jakinaraziko dio, hau da, herri administrazioak (urteko datuak hartuko ditu bertan (izena, abizenak eta nan-zenbakia). jakinarazpena jaso nahi Duen unean hartzaileak adierazi zitzaion izango da.
    • Une horretan, mahaian utziko lurrean edo jakinarazpena (egoeraren arabera) eta gutxienez bi metro aldenduko da bidalketa jaso ahal izateko (irudian, legeak xedatutako baldintzetan. onartzen den Unean hartzaileak jakinarazpena hartu, hori hala izateko egoerara pasatuko da.
    • El personal de Correos consignará en el documento de entrega tanto si se ha recogido el envío como si lo ha rechazado; y se especificarán las circunstancias del intento de notificación, el resultado de la misma, el lugar y la hora en donde se ha producido".

    Podrán descargar el modelo de declaración responsable proporcionado por Correos, del que el propio Correos ha advertido que es posible modificarlo en alguno de sus términos para ajustarlo a las necesidades concretas de cada caso, en:

    DOCUMENTO-PARA-ADMISION-DE-NOTIFICACIONES.docx (Leiho berri batean Irekitzen Du)

     

    "Martxoaren 25ean

    "ED/AEAT, 463, CIE neurriak (Zaharkitua) Akordeoia hedatzea

    "ED/AEAT, 463, CIE neurriak:

    AEAT bertatik esan digutenez: “ betetzea errazte aldera, Posta eta jakinarazpenak ez entregatzea "ED/zati (463 neurriak. egunaren 24/03 eta beste ezer jakinarazi arte. no se va a enviar ninguna notificación al CIE de la Agencia Tributaria.

    Egoera horrek irauten duen bitartean, kanal horren berri Ematen duten unitateak dira, irteerako posta bidaltzen jarraitu al ezaaren CIE. Jakinarazpen horiek euren egoera "cie bidalitako _", baina ez da uste du eta bertan atxikitako GAINEAN.

    Conforme al funcionamiento habitual, las notificaciones estarán disponibles en Carpeta Ciudadana para la comparecencia electrónica.

    Hori bukatutakoan, berriro ere aterako dira inprimatu eta banatu lanak jakinarazpenak.

     Le recordamos que para estar al tanto de toda la información para los organismos emisores se pueden suscribir a la lista de distribución cumplimentando el siguiente formulario:

    Banaketa-zerrendaren izena eman ezazu: http ://///listas-ctt.administracionelectronica.gob.es mailman listinfo unidades-emisoras-notifica

    Martxoaren 20a.

    Jarduerak, alarma-egoera (Zaharkitua) Akordeoia hedatzea

    Zuzendaritza nagusiak emandako jarraibideak betez, Gobernantza Publikoari dagokionez, epeen Administrazio kentzea, honakoa jakinarazten dizut:

    1. - Herritarren esku jarri direla Jakinarazi eta ematen jarraituko du jakinarazpen elektronikoak, baina eskaera egiteko epeak zenbatzeko, hirugarren xedapen gehigarrian daude zintzilik ezartzea (2020 463/Errege Dekretua, martxoaren 14koa, alarma-egoera deklaratzen duen krisi-egoera eragin zuen osasun kudeatzeko COVID-19.

    2. Jakinarazpen elektronikoa, Herritarren esku dago Soilik karpetan:

    • El proceso de expiración de notificaciones electrónicas no se ejecuta desde las 00:00 del día 18.03.
    • En las notificaciones electrónicas emitidas anteriormente al día 14.03 y con fecha de expiración posterior al día 17.03, se actualizará de facto, al finalizar el estado de alarma, la fecha de expiración en tantos días como la duración de este estado y las sucesivas prórrogas que en su caso se autoricen.

    Jakinarazpen horiek herritarren eskura ditzakete, eta Herritarren Karpeta horietara joatea. ziurtagiri Horiek guztiak dira igorleak, eta Adviser organismoei.

    • 17.03 Egindako jakinarazpenak, eguerdiko hasita, bukatu egingo da izatez, alarma-egoera al finalizar, hainbat egun behar bezala bukatu ahal izateko. egoera hori gero eta hurrengoak baimentzen ditu eskura jartzea.

    Los ciudadanos podrán acceder a estas notificaciones en Carpeta Ciudadana y comparecer a las mismas. Estos datados y certificaciones se enviarán por el Adviser a los organismos emisores.

    • Aquellas notificaciones que han expirado desde entre las 00h del 15 de marzo y las 00h del 17 de marzo, deberán ser revisadas por el centro emisor para actuar en consecuencia, dado que han sido dadas por expiradas y así se recoge en las evidencias electrónicas generadas.

    3. Jakinarazpen elektronikoa eskura dago, Bai DEH, FNMT-A edo zerbitzua ematen duten organismoei bidaltzen zuten komunikatu bat igorriko burututako ekintzak aplikatzeko epeak kentzeko xedez.

    4. Posta bidaltzen diren Jakinarazpenak irtengo dira ohiko funtzionamendua Ciesek Egiten denez, jakinarazpen hau hartu behar da, nahiz eta emandako erantsitako Mezu berri izateko.


    Gogoan izan, hala egon al daiteke informazioa igortzen duten organismoak banaketa-zerrenda hau betetzen du:

    04 2018Ko.

    2.999 Sortzen dira erabiltzen duten erakundeei jakinaraziko die Akordeoia hedatzea

    En el mes de abril de 2018 se han alcanzado los 2.999 organismos emisores de las Administraciones Públicas que utilizan Notifica para la puesta a disposición de sus notificaciones y comunicaciones a los ciudadanos.

    Organismo horiek sortzen duten beste erakunde osoaren% 82 urteko tokiko erakundeen. Ikus daiteke erakunde guztiek Ematen dituzten, igorleak xehetasunak Administrazio elektronikoaren behatokia (DATAOBSAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    Gogorarazten dizugu zalantzaren bat badaukazu edo bidali ditzakezu irudian. Garatu Dituzte eta arreta zentroak (CAID) (MINHAFP (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007Ko Urriaren 24an

    Subida de la nueva versión de los servicios web de Notific@ a Producción Akordeoia hedatzea

    Web 2.0 Notific@ zerbitzua hedatu egin Dituzten erakundeentzako ekoizpenaren arloan, lehenengo ingurunean integratzeko gero completarse Aurre-produkzioa (Erakunde Igorlea.

    Ondorioz, kudeaketa-plana aldatu (Notific@ irudian bezala, euskarri diren zerbitzuak ez du Erakunde Igorleak, web 1.0 irudian:

    Uztailaren 24an, 2018 ingururako Aurreprodukzioa
    El 24 de octubre de 2018 para el entorno de Producción.

    Web zerbitzuak erabiltzen dituzten Organismoak Sortzen dira haien integrazio egokitzeko egin behar diren garapenak Notific@.

    2007Ko Uztaila arte

    Argitaratu web zerbitzuen Notific@ bertsio berria Akordeoia hedatzea

    La Secretaría General de Administración Digital, como prestadora del servicio compartido de gestión de notificaciones, y según lo anunciado en los distintos grupos de trabajo, ha publicado una nueva versión de los servicios web para Organismos Emisores.

    Para la elaboración de las nuevas especificaciones se han tenido en cuenta las sugerencias aportadas por las administraciones usuarias de Notific@, tanto a nivel estatal, como autonómico y local.

    Aldi berean, aldaketa kudeatzeko plana argitaratu da (epeak eta jarraipena arautzeko zerbitzu berrietara egokitzeko, talde inplikatuen betekizunak eta bertsio bateragarria da.

    Egile eta Erakundeen web zerbitzuen bidez sartuta dauden Notific@ behar beste zehaztapen hori egokitu egin eta aurreikusitako epeak amaitzen direla kontuan hartuta, aurreko bertsioetan, urtebetetik beherakoa izango ez den bertsio berria martxan jarri zenetik.

    Web zerbitzu berrien inguruan badaude, aurre-produkzioa ohiko bideen bitartez jakinaraziko da.

    2007Ko Ekaina.

    Gomendioa luzatu DEH Akordeoia hedatzea

    La Secretaria de Estado de Función Pública, Elena Collado Martínez  y el Director General  de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, Jaime Sánchez Revenga,  han acordado prorrogar la Encomienda de gestión del servicio de la Dirección Electrónica Habilitada por un periodo de dos años. Los efectos de este acuerdo tendrán validez a partir del  26 de junio de 2017.  

    Jakinarazpenak telematikoki egin nahi duten erakundeen esku uzteko, proiektu horren arabera, informazioa kontsultatzeko (Notific@, jakinarazi edo ctt/administración.gob.es norabidean.

    Para el proceso de adhesión a dicha Encomienda se deberá seguir utilizando el Anexo IV, que forma parte de la documentación de la Encomienda original en la que igualmente figuran los datos económicos correspondientes a las diferentes modalidades de uso del servicio.

    Nabarmendu egiten da partekatutako zerbitzuak erabiltzeko (kudeaketa jakinarazpenen bidez DEH – Notific@- modalitatea aplikagarri merkeagoa da.

    2007Ko Otsaila, 27

    2017Ko Notific@ CNIS ere Akordeoia hedatzea

    Kudeatu partekatutako zerbitzuak jaso, eta presentzia esanguratsua izan du Espainiako vii. kongresuan berrikuntza eta zerbitzu publikoak.

    La Secretaría General de la Administración Digital,  como prestador del servicio, presentó en la Sala de Comunicaciones, los resultados de la actividad diaria de la plataforma Notific@ en la que se sustenta el servicio.

    Plataforma hori erabiltzen, hasieran eraiki zuten Estatuko administrazio nagusiaren zerbitzua eman ahal izateko, orain eskatzen da, baita autonomia erkidegoko eta tokiko adminstrazioa, positiboki baloratu diren eremuetan, berehala bete ahal izan eta legearen 39. erabiltzeko Jardunbideari 2015 bitartean, bai eta integratzeko aukera guztiak erabiltzea, ez baitira: azkarrena eta lortzen den web aplikaziora sartzeko eskuz egin arte, eta automatikoki sartzea ahalbidetzen duen web zerbitzuen bidez, ur-bolumen handiak egiteko berariaz diseinatutako komunikazio eta jakinarazpenak bidaltzea.

    En los datos estadísticos que se presentaron se observa el efecto de la entrada en vigor de las nuevas leyes en octubre del pasado año y su incremento sustancial en los primeros meses de 2017. Los resultados relativos a los envíos se cuantifican con  319 organismos emisores, cerca de 90.000 envíos de todas las Administraciones Públicas. La principal vía de puesta a disposición de estos envíos, ha sido la electrónica (Carpeta ciudadana y Dirección Electrónica Habilitada) en un 75% y en restante 25% en soporte papel.

    Los Organismos Emisores más destacados son, en el ámbito de la AGE, la Secretaría General de la Administración de Justicia, con más de 45.000 envíos.

    En el ámbito de las Comunidades Autónomas destaca la Región de Murcia, con una integración temprana, incremental y exitosa con cerca de 18.000 envíos y en el ámbito local, las Diputación Provincial de Huesca, integrada para su propio entorno y  la Diputación Provincial de Albacete, que lo ha actuado como elemento coordinador e impulsor de Notific@ para un gran número de ayuntamientos en la provincia.

    Izan ere, espazioa Notific@ erakutsiko du hartu zuten proba rolen interesdunei dagokienez, Erakunde Igorlea, Notific@ erabiltzeko, baita pertsona fisiko edo pertsona juridiko eta bidalgaiak jasotzeko helbide elektronikoan eta Herritarren karpetan Jarritako zerbitzuak eta laguntza izan zuten bi proba hau egitean.

     

     

     

     

    2007Ko Otsaila, 27

    Zerbitzuak, hartzailea Notific@ Akordeoia hedatzea

    Idazkaritza Nagusiaren administrazio digitala eta zerbitzu partekatuak ematen dituen jakinarazpenak (kudeaketa, sektore pribatuaren eta bidalitako eskaera berri ematen du lan ildo berri bat iragartzen du, plataformaren Notific@ hobetzera bideratutako zerbitzuen hartzaileak handiei herri administrazioen komunikazioak eta jakinarazpenak.

    Jarduera ugari, zorroko lehentasunik handiena, oraingoz, erakunde horrek web zerbitzuak erabiltzea da handiei Notific@ bidalgaiak automatikoki jasotzeko espezifikoak.

    En otra línea se engloban los servicios que favorecerían la localización de notificaciones de un mismo destinatario en las sedes electrónicas de las distintas AAPP que colaboren en el servicio, así como aquellos otros que permitirían la puesta a disposición del destinatario de notificaciones con anexos voluminosos de dicha información por medios  electrónicos.    

    2007Ko Otsaila 13

    Helbide Elektronikoa Jarri Única (DEH) jakinarazpena bitarteko elektronikoen bidez prozedura malgutu. Akordeoia hedatzea

    Desde el pasado 4 de febrero, el servicio de notificaciones electrónicas  de la Dirección Electrónica Habilitada Única, integrado en la actualidad en la plataforma Notific@, ha introducido ciertas  novedades que flexibilizan la gestión de las notificaciones:

             

    Interesatuei jakinarazi beharko dute, eta ez Interesatuei jakinarazpenak bidali behar dute Administrazioek: legeak eta 2015/39, berrikuntza gisa, nahi ez diren nahitaez agertu duten interesa duela zuzenean posta elektronikoz jakinaraziko zaio administrazioari berari, borondate hori azaldu du DEH gabe. Ez badago DEH bat, ofizioz egingo zaie automatikoki. Prozesu horiek kudeatzeko aukera galdu nahi ez den repercutirán alta/baja borondatezko harpidetzari DEH egiten badu, beste berririk ez obligaziorik.

     

              Iraungitze-data jakinarazpena (Lehenespenez, jakinarazpena gauzatu dela ulertuko da, hamar egun natural igarotzen badira, jakinarazpena eskura jartzen den edukia atzitu gabe. Orain ere zehatz daiteke iraungitze-data bat duen arautegia, administrazio bakoitzari egokitzen jakinarazteko.

     

              Jakinarazpenen formatua Jakinarazpenak bidal daitezke. gainera, PDF formatuan, bai fitxategiak ZIP motakoa.

    02 Abendua.

    Ondoren, bi hilabetez 39/legea indarrean dagoen Notific@ 2015 Akordeoia hedatzea

    Gaur egun betetzen dira bi hilabeteko indarrean egongo den administrazio publikoetarako Administrazio Prozedura arautzen duen legeak ezartzen dituen aldaketa garrantzitsuak diren eta jakinarazpen administratiboak.

    Partekatutako zerbitzu horrek bultzatu du (kudeaketa martxan jarri berri - Notific@-, erakunde igorleak 100 baino gehiago ditu dagoeneko, bai Estatuko administrazio orokorraren alegia, eta autonomia erkidegoko eta tokiko adminstrazioa. Beste erakunde ari dira jada datorren sartzeko probak 50 bere ekoizpenera pasatzeko.

    Lanean emandako denboraldi horretan 10.000 bidalketak, onura eta emaitzen zifrak aurreikuspenak direla, itxaropentsua, herri-administrazioek interes handikoak izan dira (administrazio orokorraren gainetik ez du Egoera, eremua kudeatzeko zerbitzua ere partekatu behar direlako.

    Notific@ está siendo aprovechado de forma muy rentable por organismos tales como la Dirección General de Costes de Personal y Pensiones Públicas o la antigua Dirección General de Coordinación de la Administración  Periférica  del Estado, ambas del antiguo Ministerio de Hacienda y Administraciones  Públicas.  En el ámbito autonómico, destaca la Región de Murcia que, al igual que la Diputación Provincial de Huesca lo hace en el ámbito de la Administración Local, han demostrado una gran flexibilidad y capacidad organizativa para adaptarse al nuevo marco jurídico mediante su adhesión al uso de Notific@.

    24 Azaroa.

    Notific@ amplia los "Envíos Masivos" a todas las vías de puesta a disposición. Akordeoia hedatzea

    Multzo Handiak egin zen a aukera emateko, eta Herritarren Karpeta hartzailea Notific@ irudian, behar izanez gero, posta bidez, errazago egin dezakete bide guztiak erabiltzeko prest.

    2005Eko azaroaren 28an (astelehena) aurrera egin ahal izango dira, baita eskaintzen dituzten mezuen bidalketa masiboak eskura jartzea, hainbat bide erabiliz konbinatoria. aukerak hauek Dira:

    • A Herritarraren Karpeta bidalketa masiboa (Herritarren Karpeta hauek daude eskuragarri, egoitza elektronikoa ere (erakunde igorlea, aktibatuta badago).
    • Envío masivo en el que los destinatarios son “Obligados”. Se ofrecerá  en Carpeta Ciudadana y una vez agotado el “retardo”, se pondrá a disposición a través de la Dirección Electrónica Habilitada
    • Envío masivo en el que los destinatarios son “Voluntarios”. En este caso, se pondrá a disposición por Carpeta Ciudadana, seguido de la Dirección Electrónica Habilitada y en último caso, se distribuirá por vía postal. 
    Maiatzaren 26an.

    Esparru juridikoan aurrerapausoak eta Notific@ integratzeko. Akordeoia hedatzea

    Se firma el primer convenio para la integración con Notific@ y sus Agentes Colaboradores.

    El pasado 17 de mayo de 2016 se ha firmado el convenio de colaboración entre la Dirección de Tecnologías de la Información de las Comunicaciones, la Secretaría de Estado de Hacienda y la Agencia Estatal de la Administración Tributaria para la producción de notificaciones y comunicaciones postales del Tribunal Económico  Administrativo Central (TEAC) y la Dirección General de Ordenación del Juego,  a través del Centro de Impresión y Ensobrado (CIE), de la Agencia Tributaria mediante la plataforma electrónica Notific@ que da soporte al servicio compartido de gestión de notificaciones que se incluye en el Plan de Transformación Digital de la Administración General del Estado. 

    2016Ko Martxoaren 10a

    Notific@ CNIS ere. Akordeoia hedatzea

    La Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones (DTIC), presentó en el espacio demo del Congreso Nacional de Innovación y Servicios Públicos (CNIS 2016), la solución Notific@, que es la plataforma tecnológica que da soporte  a la Gestión de Notificaciones, que fue declarado Servicio Compartido por la Comisión de Estrategia de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones a finales de 2015.

    Gainera, bestelako produktu delakoari buruzko dibulgaziozko proiektua, erabat aztertu ziren demo Notific@ espazioa erakusteko plataformaren Notific@, bai eta Herritarren karpeta Elektronikoa eta jakinarazpenen zerbitzua Gaituta Electrónicas-dirección (DEH) moneta eta zigiluaren fabrika nazionalari dagokion kudeatu du.

    Las pruebas demostrativas, de la integración Notific@ - DEH fue muy ilustrativa, pues se aprovechó que la FNMT también tenía un espacio demo en el CNIS, lo que permitió recrear un escenario de trabajo en el que se emitían notificaciones desde un punto situado en el espacio demo del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas y se recibían en el buzón DEH de un destinatario que se consultaba desde otro punto situado en el espacio demo de la FNMT.

    Notific@ aukera ematen du, bai eta ahalegin eta gastuen urteko aurrezkia, herritarrei eta enpresei zerbitzua hobetzea nahi duten organismoak jakinarazpenak eta komunikazioak nabaria izan zuen, batik bat autonomia erkidegoko eta tokiko adminstrazioa. nahi al sumarse Notific@ plataforma erabiltzea.

    2014Ko Abendua 15

    Ustiapenaren Notific@ hasten da. Akordeoia hedatzea

    Jakinarazpenak bidaltzeko, nekazaritza bermerako espainiako fondoa 20.000 urteko (NBEF), dagoeneko administrazio jakinarazpenen sistema ustiatzeko fasean, paperezko Notific@ zentralizatzea.

    Laster jarriko dira martxan jarri beste erakunde batzuek, behar duen babesa al dauden administrazioak eskaintzen dituen zerbitzuak Notific@ esparru-hitzarmena. Zerbitzu horiek dira, oraingoz, inprimaketa, banaketa eta administrazio jakinarazpenen eta komunikazioen paperean zuzenean sartzea.

     

    2014Ko Abendua 15

    Posta-zerbitzuak kontratua sinatu zentralizatua Akordeoia hedatzea

     

    2007Ko urtarrilaren 1ean sartuko da indarrean eta zuzendaritzaren kontratua 14 - eta posta-zerbitzuak emateko kontratazio zentralizatua zentralizatzea. Kontratu Bidez esleitutako, sisteman integratzea errazten dituzten erakunde Notific@ behar duen kontratua sinatu ez al zuten banaketa zerbitzua eskaintzen.

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