Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Egoitza eta - prozedurak Gestión-e SARTU

  • Izen Laburra:
    SARTU
    Laburpena:
    Herritarrek administrazio espedienteak ere SARTU - -, plataforma modular bat da hiru osagai nagusi ditu: bata sede-e; kudeaketa osoa elektronikoki tramitatzeko espedienteak bertan hasi dira; tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat du bere egoitzan formularioak.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko azken erabiltzailearentzako zerbitzuak, Produktua instalagarria, sareko aplikazioetan (bezeroa sar Zerbitzua
    Kontaktua:

    Demoa IKUSI

    Demoa IKUSI al proba-eremua sartzeko eska dezakezu, hemen aurkituko duzu formularioa bete ondoren: http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es accedademo laguntza. Tipo eremuan, jarri: "acceda-demo sartzeko eskabidea".

    El acceso a este entorno Demo requiere de conexión a la Red SARA.

    Kontaktua

    Oro har, edozein kontsulta edo eskaera EGIN dituzten lotuta:

    http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es laguntza hartzen.

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Zerbitzu horizontalak AA.PP kasuan, diru-laguntza, kudeaketa sistemak eta zerbitzuak, web guneak, eta herritarren arreta egoitzak irudian.
    Área funtzionala:
    Administrazioa
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP, Web Zerbitzuak
    Sistema eragilea:
    Linux, Windows,

    Deskribapena

    ACCEDA - Acceso de los Ciudadanos a los Expedientes de la Administración - es una plataforma modular que ofrece de manera sencilla:

    1. Una sede electrónica y un completo gestor de contenidos para su configuración.
    2. Prozedura administratibo elektroniko batek kudeatzen ditu (eskaera espedienteak hasi eta herritarren aldetik eskakizun eman arte, jakinarazpenak, ebazpenak, etab. (bideratzailea aldetik.
    3. Tresna eta prozedura horiek egitura erraz sortzeko eta editatzeko inprimaki propioak eta erabiltzaileen kudeaketa.

    La estructura de la plataforma ACCEDA se puede observar en la siguiente imagen.

    ERABILI egitura

     

    Desde la Sede-e, el Ciudadano/Solicitante ACCEDA puede iniciar sus expedientes electrónicos, consultar su estado (¿Cómo va lo mío?), comparecer notificaciones/comunicaciones en la sede y recibir avisos por correo electrónico para estar informado sobre su tramitación.

    Espedienteen izapidetze osoa SARTU Bideratzailea erabiltzaileek espedienteak kudeatzea, isiltasun alegia, eta kudeatu egin behar dira jakinarazpenak eta komunikazioak bidaltzea, espedientea dagokion dokumentazioa kudeatzea. irudian, remitirla beste unitate batzuetara, espedientea artxibatzea.

    Bestalde, kudeatzailea, Egoitza eta prozedurak, prozesu edo prozedura administratiboei SARTU administratzaile berriak sor ditzakezu inprimakiak diseinatzen dituzte haien parametroak eta herritarrekiko elkarrekintza. Gainera, eduki guztia kudeatzeko gai izango da dagokion egoitza elektronikoaren bidez ere, oharrak, albisteak, erremintak, informazioa, etab.

     

    IKUSI zuten ez erabiltzea

    JOAN azkar eta malgua ezartzeko diseinatuta dago, erakunde bati dagozkion prozeduretan, eraginkortasuna hobetu eta horrela papera erabiltzea, izapide administratiboak egin eta benetako administrazio digitala.

    Facilita el cumplimiento del derecho del ciudadano a relacionarse electrónicamente con la administración, en todas sus actuaciones administrativas y el cumplimiento de los organismos de la Ley 39/2015.

    Gainera, erakundeen arteko eten digitala murriztea da helburua, zerbitzua eskaintzen duena eta egoitza elektronikoa abian jartzeko kudeaketak dituen prozedurak, azkarrago eta kostu baxua eta ahalegin txiki batekin.

    Su uso permite el análisis de las diferentes etapas del ciclo de vida de un expediente lo que contribuye a la mejora de procedimientos, formularios de solicitud, flujos de estado y definición de modelos de resoluciones.

    Hala ere, aplikazio horien erabilera enpresentzat pentsatuta dago eta intuitiboa izapidetze administratzaile gisa.

    ACCEDA es modular y flexible permitiendo configurar y utilizar o no la mayoría de las funcionalidades según los requisitos específicos de cada organismo: representación, archivado, silencio administrativo, edición de la solicitud, estados de tramitación, etc.

    Asimismo, la exportación de las funcionalidades vía servicios web facilita la integración con aplicaciones propietarias, tanto en el sentido de entrada, como de salida, gracias a la implementación de disparadores en procesos de gestión de expedientes.

     

    Hornidura berriak SARTU

    • Iturburu-kodearen banaketa (horretarako, erakundearen bulegoetan jartzeko lanak. hala, IKUSI Nahi baduzu, egizu: iturburu-kodea Deskargak atalean eskuratu irudian.
    • Zerbitzu edo hodeian Cloud eredua, jasotako azpiegituren SGAD ere. horrela Nahi baduzu, mesedez, segitu jarraibideei Buruzko dokumentuan SARTU hodeian Goiko atalean eskuratu Deskargak.

     

    Proiektua, FEDER funtsak kofinantzatua

    Albisteak

    2018. March.

    Egoitza elektronikoa erabiltzeko aukera SARTZEN AIREF erabiltzen Akordeoia hedatzea

    La - Zerga Agintari Independentea (AIREF) helburua da bermatzea finantza publikoen iraunkortasunerako, eta eraginkortasunez betetzeko herri-administrazioek 135. artikuluan jasotako urteko aurrekontuaren egonkortasun printzipioa espainiako konstituzioan.


    Arautegia betetzen zuten horrela, duela hilabete batzuetatik hona, erakunde horren egoitza elektroniko bat du, konponbidea ezarri dela bermatuta. SARTU hodeian modalitatean . Hala, herritarrekiko harremana errazteko elektronikoa ere (pertsona fisikoak edo juridikoak), AIREF espedienteak tramitatzeko aplikazio oso bat du. Era berean, administratzaileari aukera prozedura, argitaratu berri duen konfigura dezakezu formulario espezifiko eta prozedurak, erraz eta garatu gabe.


    Actualmente su sede electrónica en la nube utiliza la versión 4.1 de ACCEDA. No obstante, tratándose de un servicio Cloud, las nuevas funcionalidades y mejoras de ACCEDA se incorporan a esta instancia de forma periódica.

    Sakatu esteka honetan dagoen ikusteko Sede-e AIREF. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007Ko Urriaren 09an

    3.6 Bertsioa deskargatzeko erabilgarri DAUDE EUPL lizentziarekin Akordeoia hedatzea

    JOAN plataformara – Egoitza eta prozeduren kudeaketa elektronikoa - se pone a disposición de las AA.PP. que lo precisen, como servicio en la Nube o como producto instalable en las infraestructuras del organismo.

    Azpiegitura instalatzeko, dagozkienak, iturburu-kodea lizentziarekin banatzen da EUPL SARTZEKO moduan, bertan ezarritako baldintzak errespetatuta, deskarga egin duen erakundea izatea beren behar berezietara egokitzeko eta / edo konpontzeko horizontala, behar izanez gero.

    Duela gutxi, bertan eskura jarri da. Deskarga-eremua atari honetan administrazio elektronikoaren soluzioa (PAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) berria: paketea 3.6 baino bertsio dagokion iturburu-kodea, plataformaren lanak lizentziarekin EUPL ikus 1.1. hobekuntza Ugari, 3.6 bertsioan eta funtzio nagusia ere BADA, eta integrazioa Ordainketa pasabidea (Leiho berri batean Irekitzen Du) tasak ordaintzeko telematikoa.

    2007Ko Abuztua.

    Guardia zibilaren zuzendaritza nagusiaren beste Egoitza elektronikoan SARTU hodeian buruz Akordeoia hedatzea

    La D.G. de la Guardia Civil pone en marcha su nueva Sede electrónica, implantada sobre la instancia de ACCEDA MultiSede en la nube.

    Su nueva sede arranca sobre la versión 3.6. de ACCEDA que incluye, como funcionalidad más destacable, la ordainketa pasabidearen bidez txertatzea para el pago telemático de tasas. Con esta sede ACCEDA, la D.G. de la Guardia Civil puede poner a disposición de la ciudadanía nuevos trámites electrónicos, que antes se llevaban a cabo de forma presencial. Entre otros, la nueva sede incluye 28 procedimientos de licencias y autorizaciones de armas, explosivos, seguridad de instalaciones, cartuchería y pirotecnia, seguridad privada, etc.

    Señalar que, a su vez, la Guardia Civil está implantando otra instancia de ACCEDA en sus infraestructuras (ACCEDA como producto), destinada a la tramitación de procedimientos internos.

    Egoitza berria eskuratzeko, Guardia zibilaren zuzendaritza... hemen .

    2007Ko Martxoaren 22a

    El Instituto CERVANTES opta por la plataforma ACCEDA para la puesta en marcha de su Sede electrónica Akordeoia hedatzea

    SARTU zen honako zerbitzu edo aplikazio guztiak eskura izan duen AA.PP. horizontalak, modulu moduan diseinatuta, hiru osagai nagusi daude: bata, egoitza elektronikoa; hasitako espedienteak izapidetzeko kudeatzaile bat erabat egoitzan, eta tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat diseinatzen du berak eta formularioak.

    IKUSI zerbitzu gisa eskaintzen da hodeian (Cloud SARTZEN) nahiz erakunde interesatuak azpiegiturak ezartzeko aukera ere (iturri irekiko da.

    D duela hilabete batzuk esde, Cervantes Institutua egoitza elektroniko bat, tramitatzeko aplikazio bat dago martxan, inguruko instantzia bat ezarri dela. Cloud SARTU .

    Recientemente, se ha llevado a cabo la actualización de esta instancia a la IKUSI azken bertsioa (ikus 3.5ekuazioa) horrek, besteak beste, hobekuntzak sartu dira zerbitzuarekin Notific@ osatua, eta egoitza elektronikoan responsive diseinatzea.

    Cervantes Institutua (Sede-e eskuratzeko. hemen .

    24 Azaroa.

    Plataformaren zerbitzuarekin Notific@ SARTU txertatzeko Akordeoia hedatzea

    3.5 Funtzio baten bertsio nagusi HARTZEN ditu, plataformaren Notific@ zerbitzuarekin integratzea da. Integrazio hori posible egiteko, administrazio prozedura bakoitza definitu eta konfiguratu BADA, :

    1) Bidaltzeko aukerak parametrizatzea: Herritarraren Karpeta SARTU eta - kanala Sede-e jakinaraztea; derrigorrez DEH; boluntario DEH posta-bidalketa, etab.), atzerapen egun eskura jartzeko DEH bidez edo posta bidez, jakinarazpenak egiteko epea iraungita, erakunde igorlea, etab.

    2) Notific@ aipatuz, kudeaketa moduluan SARTU, eta igortzen diren jakinarazpenen espedienteen tramitazioan parte gisa (errekerimenduak, ebazpenak, jakinarazpenak edo komunikazioak beste).


    3) Egiteko dauden jakinarazpenen Kudeaketa, eta rehusadas berri (espresuki edo iraungitze epea).


    4), Eta sartu irudian Agertzen jakinarazpenaren edukia, eremu edo Nire Jakinarazpen horren bidez (Sede-e Espedienteak. Hala, jakinarazpenen eta estatuaren arteko Notific@ aldaketak SARTUZ.

    Urriaren 28an.

    SARTU Responsive, bertsio berria diseinatzea Akordeoia hedatzea

    3.5 Bertsio ditu bidean SARTU da, besteak beste, berrikuntza, diseinu Responsive interfazearen modulua (Egoitza elektronikoa.

    Actualmente, el uso de dispositivos móviles para navegar por internet experimenta un crecimiento constante. Por este motivo, se ha llevado a cabo una labor de rediseño e incorporación de capacidades Responsive, que permite la adecuada visualización de una Sede-e implementada con ACCEDA, independientemente del dispositivo que el ciudadano utilice en el acceso (móviles, tabletas, etc.). Se mejora sensiblemente la experiencia del usuario, con una web adaptable y flexible.

    Azken bertsio berria zabaldu egin den eskaera orrian SARTU duela Sede electrónica de la Secretaria de Estado de Administraciones Públicas (SEAP). (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    19 Uztaila.

    Actualización de la Sede-e de la UNED a la versión 3.0 de ACCEDA Akordeoia hedatzea

    La Unedeko Sede-e azken bertsioa dagoeneko erabiltzen SARTU 2.5 bertsioa eguneratzeko, habiéndose, oraindik ere 3.0 .

    Unedek nola SARTZEN da plataforma erabiltzea hodeian zerbitzua bere Sede-e inplementatzen duena, eta, aldi berean, esker oso bat eta administrazio espedienteak kudeatzen dituzten elektronikoki tramitatzeko prozedura.

    3.0 Bertsioaren parte HARTZEN hainbat berrikuntza horien artean, honako hauek daude:

    • Sarrerako ontzia, izapidetze berria, iragazki prozeduraz, Esparru eta egoera
    • Posibilidad de traspaso de expedientes entre distintos ámbitos, por cambio de custodia o tramitación compartida
    • Loturak (lotura) espedienteak
    • Isiltasun urteko kudeaketa hobetzea
    • Txertatu forma HARTZEN kanpoko firmadas-e ebazpenak (aukeran, SARTU edo gehiago sinatu den moduan Tramitatu bidaliz. irudian, barne)
    • Oinarrizkoa.


    La Sede-e de la UNED se encuentra accesible en la url habitual ( http: / / / sede.uned.es ).

    13 2014 Urtarrila

    SARTU berriz kodea ( Akordeoia hedatzea

    Modernizazioko Zuzendaritza, administrazio eta Prozedura horiek aplikatzea du Administrazio elektronikoa bultzatzeko eragile hori erabiltzeko aukera SARTZEN dira.

    SARTU gabe uzteko baimena jaso duten iturriak EUPL aukera pertsonalizatu egin zituzten herri administrazioei edo produktua.

    El código fuente e instrucciones de instalación se encuentran disponibles a través del proyecto ACCEDA en la Forja del CTT: http://forja-ctt.administracionelectronica.gob.es/web/acceda (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    2011Ko Urriaren 5a

    - 1.0 Bertsio berria Sartu Akordeoia hedatzea

    Eskura jarri nahi da administrazio guztien bertsio berrian sartu, eta egoitza elektronikoaren kudeatzailea. ogasun eta herri administrazio sailak garatutako sinatuta.

    En la nueva versión se ha enfatizado aún más la modularidad de la aplicación, la integración mediante servicios web y la fácil integración con diferentes subsistemas externos particulares de cada organización. De este modo Acceda puede utilizarse en su conjunto, con su completa funcionalidad, o pueden utilizarse módulos específicos que resuelvan alguna carencia o necesidad en otra plataforma.

    Horrez gain, aplikazioa hobetzeko erabiltzean, bildutako esperientzian oinarritzen da, ogasun eta Herri Administrazioen ministerioak erakundeen ordezkaritza eta Subdelegaciones guztiekin, jaurlaritzaren lehendakaritzako Ministerio, atzerri ministerioa, defentsa ministerioak. Beraz, erabilerak zenbaki oso ezberdinak jaso dira.

    Nabarmentzekoak dira bertsio honetan erabilgarri dauden zenbait funtzionalitate berriak:

    Kudeaketa hobetzea

    • Kanpoko zerbitzuak erabiltzeko edo kontsumitzeko aplikazioekin lotuta gelditu aplikazio batzuek.
    • Aplikazioarekin integratzea Sinaduren karpeta ogasun eta herri administrazio ministerioa (irudian, Tramitatu eta ebazteko kanpoko dokumentuak bidaltzeko moduan goi-mailako kudeatzaileak eragiketa guztiak bertan sinatu egin ditzaten.
    • Baliabideen kudeaketa berriak (erabiltzaileak, goiburuak, txantiloiak, etab.) zentralizatuta kudeatzeko prozedurak, administratzaileek.
    • Espedienteen kudeaketa eta irudiak jaso duen pertsona fisikoek edo juridikoek, edo interesdunak).

    Diseinua hobetzea

    • Nuevo diseño: más manejable, rápido y fácil de usar del backend de tramitación.
    • Kategoriak, Sistema dinamikoa - barnekoak zein kanpokoak.
    • Pertsonalizatu goiburuak sistema berria dokumentu.

    Hobekuntza Teknikoak

    • MVC (framework bertsio berria (Zend 1.11.1)
    • ORM datu-eredu bat erabiltzea erabiliz (1.2 Doctrine)
    • Centralización en el uso de todos los ficheros relacionados con expedientes a través de módulos configurables. Permite utilizar sistemas externos de gestión documental

    En el desarrollo de esta versión se destaca que también ha participado el Ministerio de Asuntos Exteriores que se ha encargado del desarrollo de algunas de estas funcionalidades.

    2010 Azaroa 01

    - Egoitza elektronikoa egiteko Prozedurak - sartu Akordeoia hedatzea

    Lurralde politika eta administrazio publikoko Ministerioak abian jarri zuen joan den martxoan SARTU bere egoitza elektronikoaren aplikazioa erabiliz horretarako oinarritzat hartuta garatutako sistema LAMP ministerioak berak (linux, apache, php mysql eta). kasu horietan Erabiltzen dira produktu horiek hainbat iturri irekiko den organismo askotan doan obtenerse ezarri baino zenbait irtenbide kostuarekin.

    Lurralde politikako ministerioak ematen dituzten organismoak, kodea aplikatzeko utilizarla. Izan ere, 2010eko martxoaren 1ean jaso dira, eta zenbait erakundeen lagatzeko eskaera aplikazioa (Defentsa ministerioa, Kanpo arazoetako ministerioa, IMSERSO eta Lehendakaritza Ministerioa). eskari Hori dela eta, laguntza ematea azpiegitura bat sortu nahi da, eskaera berriei eman ditzakeen aplikazioak, autonomia-erkidegoei eta TEAK ere hartzen ditu.

    Gaur egun ekoizpenean dago instalatuta eta zerbitzua ematen Bada ere, bertan herri administrazioen ministerioa (Ministerio eta lehendakaritzako kanpo gaietako ministerioan. Hala, IMSERSO eta defentsa ministerioak aurreikusi denez, laster Sartuko dira instalatu. izan ere, bi erakundeek, dagozkien lanak egiten ari dira, eta dagozkion Erregistroak txertatzeko aplikazioak kudeatzea.

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución.

    - Harpidetzak kudeatzeko PAe

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Idatzi helbide elektronikoa, bertan jakinarazpenak jasotzeko instalazioa.

    *

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna