Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Egoitza eta - prozedurak Gestión-e SARTU

  • Izen Laburra:
    SARTU
    Laburpena:
    Herritarrek administrazio espedienteak ere SARTU - -, plataforma modular bat da hiru osagai nagusi ditu: bata sede-e; kudeaketa osoa elektronikoki tramitatzeko espedienteak bertan hasi dira; tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat du bere egoitzan formularioak.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Produktua instalagarria
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Kontaktua:

    Demoa IKUSI

    Demoa IKUSI al proba-eremua sartzeko eska dezakezu, hemen aurkituko duzu formularioa bete ondoren: http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es accedademo laguntza. Tipo eremuan, jarri: "acceda-demo sartzeko eskabidea".

    El acceso a este entorno Demo requiere de conexión a la Red SARA.

    Kontaktua

    Oro har, edozein kontsulta edo eskaera EGIN dituzten lotuta:

    http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es laguntza hartzen.

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Servicios horizontales para las AA.PP , Tramitación electrónica , Gestión de servicios y sistemas , Sitios web, sedes electrónicas y atención al ciudadano
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP, Web Zerbitzuak
    Sistema eragilea:
    Linux, Windows,

    Deskribapena

    ACCEDA - Acceso de los Ciudadanos a los Expedientes de la Administración - es una plataforma modular que ofrece de manera sencilla:

    1. Una sede electrónica y un completo gestor de contenidos para su configuración.
    2. Un gestor de procedimientos administrativos electrónicos, que incluye desde la iniciación de expedientes por parte del ciudadano/solicitante hasta la emisión de requerimientos, notificaciones/comunicaciones, resoluciones, etc. por parte del tramitador.
    3. Una herramienta para la creación y configuración sencilla de dichos procedimientos, con gestión de usuarios y editor de formularios propios.

    La estructura de la plataforma ACCEDA se puede observar en la siguiente imagen.

    ERABILI egitura

     

    Desde la Sede-e, el Ciudadano/Solicitante ACCEDA puede iniciar sus expedientes electrónicos, consultar su estado (¿Cómo va lo mío?), comparecer notificaciones/comunicaciones en la sede y recibir avisos por correo electrónico para estar informado sobre su tramitación.

    Espedienteen izapidetze osoa SARTU Bideratzailea erabiltzaileek espedienteak kudeatzea, isiltasun alegia, eta kudeatu egin behar dira jakinarazpenak eta komunikazioak bidaltzea, espedientea dagokion dokumentazioa kudeatzea. irudian, remitirla beste unitate batzuetara, espedientea artxibatzea.

    Por su parte, desde el Gestor de Sede y Procedimientos, el Administrador ACCEDA puede crear nuevos procesos o procedimientos administrativos configurando los parámetros de los mismos y diseñando formularios de interacción con el ciudadano. Además, será capaz de gestionar todo el contenido relativo con la sede electrónica, incluyendo avisos, noticias, herramientas, enlaces de interés, etc.

     

    IKUSI zuten ez erabiltzea

    ACCEDA está diseñado para la implementación de forma rápida y flexible de los diferentes procedimientos pertenecientes a un organismo, mejorando de este modo la eficiencia de los trámites administrativos y eliminado el uso de papel hacia una verdadera administración digital.

    Hizkuntza hauek erabiltzeko eskubidea betetzen laguntzen du (urteko herritarrak administrazioarekin elektronikoki, eta jarduera guztietan administrazio erakundeen / legearen 39. bete arte.

    De hecho, tiene como objetivo reducir la brecha digital entre organismos, ofreciendo un servicio que posibilita la puesta en marcha de su sede así como la gestión electrónica de sus procedimientos administrativos, de una forma rápida, con un esfuerzo reducido y con un coste bajo.

    Su uso permite el análisis de las diferentes etapas del ciclo de vida de un expediente lo que contribuye a la mejora de procedimientos, formularios de solicitud, flujos de estado y definición de modelos de resoluciones.

    Hala ere, aplikazio horien erabilera enpresentzat pentsatuta dago eta intuitiboa izapidetze administratzaile gisa.

    ACCEDA es modular y flexible permitiendo configurar y utilizar o no la mayoría de las funcionalidades según los requisitos específicos de cada organismo: representación, archivado, silencio administrativo, edición de la solicitud, estados de tramitación, etc.

    Halaber, web zerbitzuen bidez esportazioaren funtzioak dituzten aplikazio batera sartzen laguntzen du, bai inguruan sarrera eta irteera, disparadoreak espedienteak kudeatzeko prozesuen bidez gauzatzea.

     

    Hornidura berriak SARTU

    • Mediante distribución del código fuente, para su instalación en las dependencias del organismo. Si está interesado en este modo diríjase al código fuente de ACCEDA disponible en la sección de Descargas.
    • Modelo Cloud o Servicio en la nube, alojado en las infraestructuras de la SGAD. Si está interesado en este modo, por favor, siga las instrucciones indicadas en el documento Guía de Alta ACCEDA en la Nube disponible en la sección de Descargas.

     

    Proiektua, FEDER funtsak kofinantzatua

    Albisteak

    2018. March.

    AIREF hace uso de la solución ACCEDA para su Sede electrónica Akordeoia hedatzea

    La - Zerga Agintari Independentea (AIREF)  tiene como misión velar por la sostenibilidad de las finanzas públicas, y garantizar el cumplimiento efectivo por las Administraciones Públicas del principio de estabilidad presupuestaria recogido en el art. 135 de la Constitución Española.


    En aras del cumplimiento de la normativa aplicable, este organismo dispone desde hace unos meses de una Sede electrónica, que se ha implantado apoyada sobre la solución horizontal  SARTU hodeian modalitatean . Hala, herritarrekiko harremana errazteko elektronikoa ere (pertsona fisikoak edo juridikoak), AIREF espedienteak tramitatzeko aplikazio oso bat du. Era berean, administratzaileari aukera prozedura, argitaratu berri duen konfigura dezakezu formulario espezifiko eta prozedurak, erraz eta garatu gabe.


    Actualmente su sede electrónica en la nube utiliza la versión 4.1 de ACCEDA. No obstante, tratándose de un servicio Cloud, las nuevas funcionalidades y mejoras de ACCEDA se incorporan a esta instancia de forma periódica.

    Sakatu esteka honetan dagoen ikusteko Sede-e AIREF. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007Ko Urriaren 09an

    3.6 Bertsioa deskargatzeko erabilgarri DAUDE EUPL lizentziarekin Akordeoia hedatzea

    JOAN plataformara – Egoitza eta prozeduren kudeaketa elektronikoa - se pone a disposición de las AA.PP. que lo precisen, como servicio en la Nube o como producto instalable en las infraestructuras del organismo.

    Para su instalación en las propias infraestructuras, el código fuente de ACCEDA se distribuye bajo licencia EUPL de tal forma que, respetando las condiciones establecidas en ésta, la entidad que lo descarga pueda evolucionar y/o adaptar la solución horizontal a sus necesidades específicas, si así lo precisa.

    Duela gutxi, bertan eskura jarri da. área de Descargas de la solución en este Portal de Administración Electrónica (PAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) berria: paketea con el código fuente correspondiente a la versión 3.6 de la plataforma, liberado bajo licencia EUPL v. 1.1. Con múltiples mejoras, la versión 3.6 de ACCEDA incluye como funcionalidad más destacada, la integración con la Ordainketa pasabidea (Leiho berri batean Irekitzen Du) tasak ordaintzeko telematikoa.

    2007Ko Abuztua.

    Nueva Sede electrónica de la D.G. de la Guardia Civil sobre ACCEDA en la Nube Akordeoia hedatzea

    La D.G. de la Guardia Civil pone en marcha su nueva Sede electrónica, implantada sobre la instancia de ACCEDA MultiSede en la nube.

    Su nueva sede arranca sobre la versión 3.6. de ACCEDA que incluye, como funcionalidad más destacable, la ordainketa pasabidearen bidez txertatzea para el pago telemático de tasas. Con esta sede ACCEDA, la D.G. de la Guardia Civil puede poner a disposición de la ciudadanía nuevos trámites electrónicos, que antes se llevaban a cabo de forma presencial. Entre otros, la nueva sede incluye 28 procedimientos de licencias y autorizaciones de armas, explosivos, seguridad de instalaciones, cartuchería y pirotecnia, seguridad privada, etc.

    Esan, bestalde, beste instantzia batean SARTZEN ari Guardia zibilaren azpiegituretan (IKUSI ondorioz), tramitatzen den barne-prozedurak.

    Egoitza berria eskuratzeko, Guardia zibilaren zuzendaritza... hemen .

    2007Ko Martxoaren 22a

    El Instituto CERVANTES opta por la plataforma ACCEDA para la puesta en marcha de su Sede electrónica Akordeoia hedatzea

    ACCEDA nace con la finalidad de constituir un servicio o aplicación horizontal a disposición de todas las AA.PP. que, diseñada de forma modular, integra tres componentes principales: una sede electrónica; un gestor para la tramitación completa de los expedientes administrativos iniciados en la sede; y una herramienta para su administración y configuración, que incluye un gestor de contenidos y un editor/diseñador de formularios propio.

    ACCEDA se ofrece como servicio en la nube (ACCEDA Cloud), o como solución de fuentes abiertas a implantar en las infraestructuras del organismo interesado.

    D duela hilabete batzuk esde, Cervantes Institutua egoitza elektroniko bat, tramitatzeko aplikazio bat dago martxan, inguruko instantzia bat ezarri dela. Cloud SARTU .

    Duela gutxi, eskaera egin den eguneratzea IKUSI azken bertsioa (ikus 3.5ekuazioa) que, entre otras mejoras, incluye integración completa con el servicio Notific@, y un diseño responsive de la sede electrónica.

    Cervantes Institutua (Sede-e eskuratzeko. hemen .

    24 Azaroa.

    Plataformaren zerbitzuarekin Notific@ SARTU txertatzeko Akordeoia hedatzea

    3.5 Funtzio baten bertsio nagusi HARTZEN ditu, plataformaren Notific@ zerbitzuarekin integratzea da. Integrazio hori posible egiteko, administrazio prozedura bakoitza definitu eta konfiguratu BADA, :

    1) Bidaltzeko aukerak parametrizatzea: Herritarraren Karpeta SARTU eta - kanala Sede-e jakinaraztea; derrigorrez DEH; boluntario DEH posta-bidalketa, etab.), atzerapen egun eskura jartzeko DEH bidez edo posta bidez, jakinarazpenak egiteko epea iraungita, erakunde igorlea, etab.

    2) Notific@ aipatuz, kudeaketa moduluan SARTU, eta igortzen diren jakinarazpenen espedienteen tramitazioan parte gisa (errekerimenduak, ebazpenak, jakinarazpenak edo komunikazioak beste).


    3) Egiteko dauden jakinarazpenen Kudeaketa, eta rehusadas berri (espresuki edo iraungitze epea).


    4), Eta sartu irudian Agertzen jakinarazpenaren edukia, eremu edo Nire Jakinarazpen horren bidez (Sede-e Espedienteak. Hala, jakinarazpenen eta estatuaren arteko Notific@ aldaketak SARTUZ.

    Urriaren 28an.

    SARTU Responsive, bertsio berria diseinatzea Akordeoia hedatzea

    ACCEDA evoluciona hacia su versión 3.5 que incorpora, entre otras novedades, un diseño Responsive de la interfaz del módulo de Sede electrónica.

    Actualmente, el uso de dispositivos móviles para navegar por internet experimenta un crecimiento constante. Por este motivo, se ha llevado a cabo una labor de rediseño e incorporación de capacidades Responsive, que permite la adecuada visualización de una Sede-e implementada con ACCEDA, independientemente del dispositivo que el ciudadano utilice en el acceso (móviles, tabletas, etc.). Se mejora sensiblemente la experiencia del usuario, con una web adaptable y flexible.

    Azken bertsio berria zabaldu egin den eskaera orrian SARTU duela Sede electrónica de la Secretaria de Estado de Administraciones Públicas (SEAP). (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    19 Uztaila.

    Unedeko Sede-e 3.0 bertsioaren eguneratzea ere SARTU Akordeoia hedatzea

    La Unedeko Sede-e azken bertsioa dagoeneko erabiltzen SARTU , habiéndose completado la actualización desde la versión 2.5 a la 3.0 .

    Unedek nola SARTZEN da plataforma erabiltzea hodeian zerbitzua bere Sede-e inplementatzen duena, eta, aldi berean, esker oso bat eta administrazio espedienteak kudeatzen dituzten elektronikoki tramitatzeko prozedura.

    3.0 Bertsioaren parte HARTZEN hainbat berrikuntza horien artean, honako hauek daude:

    • Sarrerako ontzia, izapidetze berria, iragazki prozeduraz, Esparru eta egoera
    • Posibilidad de traspaso de expedientes entre distintos ámbitos, por cambio de custodia o tramitación compartida
    • Loturak (lotura) espedienteak
    • Isiltasun urteko kudeaketa hobetzea
    • Incorporación de resoluciones firmadas-e de forma externa a ACCEDA (como opción adicional a la firma de forma interna en ACCEDA o mediante remisión al Portafirmas)
    • Oinarrizkoa.


    La Sede-e de la UNED se encuentra accesible en la url habitual ( http: / / / sede.uned.es ).

    13 2014 Urtarrila

    SARTU berriz kodea ( Akordeoia hedatzea

    La D.G. de Modernización Administrativa, Procedimientos e Impulso de la Administración Electrónica libera los fuentes de la aplicación ACCEDA para facilitar su uso por las AAPP

    Las fuentes de ACCEDA han sido liberados con licencia EUPL para permitir a las administraciones públicas receptoras la posibilidad de evolucionar o personalizar el producto.

    El código fuente e instrucciones de instalación se encuentran disponibles a través del proyecto ACCEDA en la Forja del CTT: http://forja-ctt.administracionelectronica.gob.es/web/acceda (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    2011Ko Urriaren 5a

    - 1.0 Bertsio berria Sartu Akordeoia hedatzea

    Acaba de ponerse a disposición de todas las administraciones interesadas la nueva versión de Acceda, el gestor de sede electrónico y tramitador electrónico desarrollado por el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.

    Bertsio berrian, modularitatea da, are gehiago azpimarratu du aplikazioak, integrazioa eta web zerbitzuen bidez, erakunde bakoitzaren kanpoko azpisistemak erraz integratzen da. Horrela ezin Bada erabili, oro har, beraien funtzionaltasun osoa edo modulu espezifiko bat erabil daiteke, edo behar beste plataforma ez daitezen.

    Además, la mejora de la aplicación se basa en la experiencia recabada durante su uso en diferentes organismos como el propio Ministerio de Hacienda y Administraciones Pública con todas las Delegaciones y Subdelegaciones de Gobierno, el Ministerio de la Presidencia, el Ministerio de Asuntos Exteriores, el Ministerio de Defensa, etc. Por lo tanto, se han contemplado números casos de uso muy diferentes entre sí.

    Nabarmentzekoak dira bertsio honetan erabilgarri dauden zenbait funtzionalitate berriak:

    Kudeaketa hobetzea

    • Interconexión con aplicaciones externas pare el consumo de servicios o el uso por terceras aplicaciones.
    • Aplikazioarekin integratzea Sinaduren karpeta ogasun eta herri administrazio ministerioa (irudian, Tramitatu eta ebazteko kanpoko dokumentuak bidaltzeko moduan goi-mailako kudeatzaileak eragiketa guztiak bertan sinatu egin ditzaten.
    • Baliabideen kudeaketa berriak (erabiltzaileak, goiburuak, txantiloiak, etab.) zentralizatuta kudeatzeko prozedurak, administratzaileek.
    • Gestión de expedientes por personas físicas o jurídicas y contemplando las figuras de solicitante, representado o interesado.

    Diseinua hobetzea

    • Diseinu berria: erabilgarriago, azkarra eta tramitatzeko erraza erabiltzeko backend alegia.
    • Kategoriak, Sistema dinamikoa - barnekoak zein kanpokoak.
    • Pertsonalizatu goiburuak sistema berria dokumentu.

    Hobekuntza Teknikoak

    • MVC (framework bertsio berria (Zend 1.11.1)
    • ORM datu-eredu bat erabiltzea erabiliz (1.2 Doctrine)
    • Centralización en el uso de todos los ficheros relacionados con expedientes a través de módulos configurables. Permite utilizar sistemas externos de gestión documental

    Nabarmentzekoa da bertsio honen garapenean parte hartu du (atzerri arazoetako ministerioaren ardura dela funtzio horietako batzuk garatzea.

    2010 Azaroa 01

    - Egoitza elektronikoa egiteko Prozedurak - sartu Akordeoia hedatzea

    Lurralde politika eta administrazio publikoko Ministerioak abian jarri zuen joan den martxoan SARTU bere egoitza elektronikoaren aplikazioa erabiliz horretarako oinarritzat hartuta garatutako sistema LAMP ministerioak berak (linux, apache, php mysql eta). kasu horietan Erabiltzen dira produktu horiek hainbat iturri irekiko den organismo askotan doan obtenerse ezarri baino zenbait irtenbide kostuarekin.

    Lurralde politikako ministerioak ematen dituzten organismoak, kodea aplikatzeko utilizarla. Izan ere, 2010eko martxoaren 1ean jaso dira, eta zenbait erakundeen lagatzeko eskaera aplikazioa (Defentsa ministerioa, Kanpo arazoetako ministerioa, IMSERSO eta Lehendakaritza Ministerioa). eskari Hori dela eta, laguntza ematea azpiegitura bat sortu nahi da, eskaera berriei eman ditzakeen aplikazioak, autonomia-erkidegoei eta TEAK ere hartzen ditu.

    Actualmente Acceda se encuentra instalada y dando servicio en producción, además de en el propio Ministerio de Política Territorial y Administración Pública, en el Ministerio de Presidencia y en el Ministerio de Asuntos Exteriores. Tanto en el IMSERSO como en el Ministerio de Defensa está previsto que Acceda se instale próximamente, ya que en ambos organismos se están realizando las labores de integración con sus correspondientes Registros y aplicaciones propias de su gestión.

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    - Harpidetzak kudeatzeko PAe

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna