Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Egoitza eta - prozedurak Gestión-e SARTU

  • Izen Laburra:
    SARTU
    Laburpena:
    Herritarrek administrazio espedienteak ere SARTU - -, plataforma modular bat da hiru osagai nagusi ditu: bata sede-e; kudeaketa osoa elektronikoki tramitatzeko espedienteak bertan hasi dira; tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat du bere egoitzan formularioak.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Transformazio Digitala eta Ekonomia Gaietarako ministerioa
    Estatu idazkaritzaren Digitalizatu eta adimen artifiziala
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Produktua instalagarria
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Kontaktua:

    Demoa IKUSI

    Demoa IKUSI al proba-eremua sartzeko eska dezakezu, hemen aurkituko duzu formularioa bete ondoren: http ://///ssweb.seap.minhap.es accedademo laguntza. Tipo eremuan, jarri: "acceda-demo sartzeko eskabidea".

    Ingurune honetarako sarbidea sarera konektatzeko eskatu Demoa Alegia.

    Kontaktua

    Oro har, edozein kontsulta edo eskaera EGIN dituzten lotuta:

    http ://///ssweb.seap.minhap.es laguntza hartzen.

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, sistemen eta zerbitzuen kudeaketa, zerbitzu horizontalak dira AA.PP, webguneak, eta herritarren arreta egoitzak irudian.
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP, Web Zerbitzuak
    Sistema eragilea:
    Linux, Windows,

    Deskribapena

    Herritarrek administrazio espedienteak ere - SARTZEN da - plataforma modular erraz ematen du:

    1. Egoitza elektroniko bat osatua eta edukien kudeatzailea konfiguratzeko.
    2. Un gestor de procedimientos administrativos electrónicos, que incluye desde la iniciación de expedientes por parte del ciudadano/solicitante hasta la emisión de requerimientos, notificaciones/comunicaciones, resoluciones, etc. por parte del tramitador.
    3. Tresna eta prozedura horiek egitura erraz sortzeko eta editatzeko inprimaki propioak eta erabiltzaileen kudeaketa.

    Plataformaren egituran SARTU hurrengo irudian ikus daiteke.

    ERABILI egitura

     

    Sede-e ikuspegitik, herritarra bere Eskaera, espediente elektronikoak ERABILTZEN has dezake, haren egoera kontsultatu (nola nirea?), jakinarazpenak eta abisuak jasotzea ere egoitzan egoteko txostena posta elektronikoz tramitatzeko.

    El Tramitador de expedientes ACCEDA permite a los usuarios tramitadores una completa gestión de la tramitación de los expedientes, del silencio administrativo, emitir y gestionar requerimientos, enviar notificaciones y comunicaciones, gestionar la documentación asociada al expediente, remitirla a otras unidades, archivar un expediente, etc.

    Por su parte, desde el Gestor de Sede y Procedimientos, el Administrador ACCEDA puede crear nuevos procesos o procedimientos administrativos configurando los parámetros de los mismos y diseñando formularios de interacción con el ciudadano. Además, será capaz de gestionar todo el contenido relativo con la sede electrónica, incluyendo avisos, noticias, herramientas, enlaces de interés, etc.

     

    IKUSI zuten ez erabiltzea

    JOAN azkar eta malgua ezartzeko diseinatuta dago, erakunde bati dagozkion prozeduretan, eraginkortasuna hobetu eta horrela papera erabiltzea, izapide administratiboak egin eta benetako administrazio digitala.

    Facilita el cumplimiento del derecho del ciudadano a relacionarse electrónicamente con la administración, en todas sus actuaciones administrativas y el cumplimiento de los organismos de la Ley 39/2015.

    Gainera, erakundeen arteko eten digitala murriztea da helburua, zerbitzua eskaintzen duena eta egoitza elektronikoa abian jartzeko kudeaketak dituen prozedurak, azkarrago eta kostu baxua eta ahalegin txiki batekin.

    Etapen bidez erabiltzeko (bizi-zikloaren analisia espedientea prozedura hori hobetzen laguntzen du, eskaera orria, fluxuak eta egoerak ebazpen ereduak definitzea.

    El aplicativo está pensado para que su uso sea intuitivo tanto para ciudadanos como administradores y tramitadores.

    Ez da AURKITU modularra eta malgua; gehienak konfigura eta erabil edo erakunde bakoitzak funtzio berariazko baldintzen arabera: ordezkaritza, artxibatu, isiltasuna, edizioa, eskaeraren izapideen egoera, etab.

    Asimismo, la exportación de las funcionalidades vía servicios web facilita la integración con aplicaciones propietarias, tanto en el sentido de entrada, como de salida, gracias a la implementación de disparadores en procesos de gestión de expedientes.

     

    Hornidura berriak SARTU

    • Mediante distribución del código fuente, para su instalación en las dependencias del organismo. Si está interesado en este modo diríjase al código fuente de ACCEDA disponible en la sección de Descargas.
    • Modelo Cloud o Servicio en la nube, alojado en las infraestructuras de la SGAD. Si está interesado en este modo, por favor, siga las instrucciones indicadas en el documento Guías Rápidas  de  ACCEDA en la Nube disponible en la sección de Descargas.

     

    Proiektua, FEDER funtsak kofinantzatua

    Albisteak

    "Uztaila 27ra

    ERABILI oinarrizko ikastaroa Akordeoia hedatzea

    Datorren urriak 19 aurreikusita dago saio bat SARTU buruzko on-line ikastaroa en el portal FEDAP. La modalidad del curso será enteramente online, equivalente a 15 horas presenciales, con número de plazas limitado y se centrará en los aspectos básicos de la herramienta.

    Erabiltzaileei zuzendua dago ikastaroa izapidetze arduradunek ere (funtzionarioak), modulu bat ezartzeko eta funtzioen buruzko espedienteak izapidetzea, eta beste bi modulu eta edukien kudeaketa sustatzeko sede-e konfigurazioa egiteko prozedurak. Halaber, ariketa praktikoak; hori egiteko ezinbestekoa da sareko konexioa Alegia.

    Ikastaroa interesatuta egonez gero egiten genituen, egin zuen erakunde edo erabiltzaile izan zitzakeen, eta, eskaera egin eta hurrengo esteka irudian sartzea:

     

    http :///////form forma.administracionelectronica.gob.es open 4081 RJFf corp

    Bertsio berria SARTU (ikus 5.0.3) Akordeoia hedatzea

    Se ha desplegado en producción, esta  nueva actualización que incluye mejoras sobre  las ya habilitadas sobre las disponibles en la versión 5.0, donde se habían aportado, entre otras capacidades, una mayor flexibilidad la gestión de estados del expediente, la disponibilidad de un índice que permite la ordenación de documentos, la posibilidad de incorporar al expediente documentos externos o el uso de firma longeva.

    Bertsio berriarekin Herritarraren Karpeta erabiltzea bultzatzen eta errazten da.   eta baimentzen da. espediente bat sartu da dokumentuak bidaltzea bestelako erakundeak GEYSERRAK, alegia bidez zerbitzu horizontala.

    Beste akats batzuk zuzendu ditugu, plataformaren funtzionamendu Egokia eragiten zioten irudian, kudeatzea, arlo hauetan interesa eta ordezkariak. Izapideak egiteko aplikazioa Ere ezarri dira la incorporación al expediente de documentación voluminosa  en un archivo ZIP y más flexibilidad en la cumplimentación de datos, que antes eran obligatorios, como el teléfono o la dirección postal.

     

    2018. March.

    Egoitza elektronikoa erabiltzeko aukera SARTZEN AIREF erabiltzen Akordeoia hedatzea

    La - Zerga Agintari Independentea (AIREF) helburua da bermatzea finantza publikoen iraunkortasunerako, eta eraginkortasunez betetzeko herri-administrazioek 135. artikuluan jasotako urteko aurrekontuaren egonkortasun printzipioa espainiako konstituzioan.


    Arautegia betetzen zuten horrela, duela hilabete batzuetatik hona, erakunde horren egoitza elektroniko bat du, konponbidea ezarri dela bermatuta. SARTU hodeian modalitatean . De este modo, además de facilitar la relación electrónica con el ciudadano (personas físicas o jurídicas), AIREF cuenta con una aplicación completa para la tramitación de sus expedientes. A su vez, el administrador de procedimientos de la solución, le permite publicar y configurar nuevos procedimientos administrativos con su formulario específico, de una forma sencilla y sin desarrollo.


    Actualmente su sede electrónica en la nube utiliza la versión 4.1 de ACCEDA. No obstante, tratándose de un servicio Cloud, las nuevas funcionalidades y mejoras de ACCEDA se incorporan a esta instancia de forma periódica.

    Sakatu esteka honetan dagoen ikusteko Sede-e AIREF. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007Ko Urriaren 09an

    3.6 Bertsioa deskargatzeko erabilgarri DAUDE EUPL lizentziarekin Akordeoia hedatzea

    JOAN plataformara – Egoitza eta prozeduren kudeaketa elektronikoa - hala behar denean, AA.PP. jartzen da, eta produktu edo zerbitzu gisa (erakundearen instalagarria hodeian azpiegituretan.

    Azpiegitura instalatzeko, dagozkienak, iturburu-kodea lizentziarekin banatzen da EUPL SARTZEKO moduan, bertan ezarritako baldintzak errespetatuta, deskarga egin duen erakundea izatea beren behar berezietara egokitzeko eta/edo konpontzeko horizontala, behar izanez gero.

    Duela gutxi, bertan eskura jarri da. Deskarga-eremua atari honetan administrazio elektronikoaren soluzioa (PAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) berria: paketea con el código fuente correspondiente a la versión 3.6 de la plataforma, liberado bajo licencia EUPL v. 1.1. Con múltiples mejoras, la versión 3.6 de ACCEDA incluye como funcionalidad más destacada, la integración con la Ordainketa pasabidea (Leiho berri batean Irekitzen Du) tasak ordaintzeko telematikoa.

    2007Ko Abuztua.

    Nueva Sede electrónica de la D.G. de la Guardia Civil sobre ACCEDA en la Nube Akordeoia hedatzea

    Guardia zibilaren Zuzendaritza berria martxan jarri du Egoitza elektronikoan, hala nola SARTZEN da hodeian Multiegoitza.

    Su nueva sede arranca sobre la versión 3.6. de ACCEDA que incluye, como funcionalidad más destacable, la ordainketa pasabidearen bidez txertatzea tasak ordaintzeko bide. SARTU Honekin egoitza, Guardia zibilaren zuzendaritza da beste izapide elektronikoak herritarren esku jarri baino lehen, aurrera eramaten zuzenean. Besteak beste, lizentziak eta baimenak barne - 28. egoitza berriaren armak, lehergailuak, instalazioen segurtasuna, kartutxoak eta piroteknia, segurtasun pribatua, etab.

    Esan, bestalde, beste instantzia batean SARTZEN ari Guardia zibilaren azpiegituretan (IKUSI ondorioz), tramitatzen den barne-prozedurak.

    Egoitza berria eskuratzeko, Guardia zibilaren zuzendaritza... hemen .

    2007Ko Martxoaren 22a

    El Instituto CERVANTES opta por la plataforma ACCEDA para la puesta en marcha de su Sede electrónica Akordeoia hedatzea

    ACCEDA nace con la finalidad de constituir un servicio o aplicación horizontal a disposición de todas las AA.PP. que, diseñada de forma modular, integra tres componentes principales: una sede electrónica; un gestor para la tramitación completa de los expedientes administrativos iniciados en la sede; y una herramienta para su administración y configuración, que incluye un gestor de contenidos y un editor/diseñador de formularios propio.

    ACCEDA se ofrece como servicio en la nube (ACCEDA Cloud), o como solución de fuentes abiertas a implantar en las infraestructuras del organismo interesado.

    D duela hilabete batzuk esde, Cervantes Institutua dispone de una sede electrónica y una aplicación de tramitación en producción, que se ha implantado sobre una instancia de Cloud SARTU .

    Recientemente, se ha llevado a cabo la actualización de esta instancia a la IKUSI azken bertsioa (ikus 3.5ekuazioa) que, entre otras mejoras, incluye integración completa con el servicio Notific@, y un diseño responsive de la sede electrónica.

    Cervantes Institutua (Sede-e eskuratzeko. hemen .

    24 Azaroa.

    Plataformaren zerbitzuarekin Notific@ SARTU txertatzeko Akordeoia hedatzea

    Otra de las funcionalidades relevantes que incorpora la versión 3.5 de ACCEDA, es la integración de la plataforma con el servicio Notific@. Esta integración posibilita, para administrazio prozedura bakoitza definitu eta konfiguratu BADA, :

    1) Bidaltzeko aukerak parametrizatzea: Herritarraren Karpeta SARTU eta - kanala Sede-e jakinaraztea; derrigorrez DEH; boluntario DEH posta-bidalketa, etab.), atzerapen egun eskura jartzeko DEH bidez edo posta bidez, jakinarazpenak egiteko epea iraungita, erakunde igorlea, etab.

    2) Notific@ aipatuz, kudeaketa moduluan SARTU, eta igortzen diren jakinarazpenen espedienteen tramitazioan parte gisa (errekerimenduak, ebazpenak, jakinarazpenak edo komunikazioak beste).


    3) Egiteko dauden jakinarazpenen Kudeaketa, eta rehusadas berri (espresuki edo iraungitze epea).


    4), Eta sartu irudian Agertzen jakinarazpenaren edukia, eremu edo Nire Jakinarazpen horren bidez (Sede-e Espedienteak. Hala, jakinarazpenen eta estatuaren arteko Notific@ aldaketak SARTUZ.

    Urriaren 28an.

    SARTU Responsive, bertsio berria diseinatzea Akordeoia hedatzea

    ACCEDA evoluciona hacia su versión 3.5 que incorpora, entre otras novedades, un diseño Responsive de la interfaz del módulo de Sede electrónica.

    Actualmente, el uso de dispositivos móviles para navegar por internet experimenta un crecimiento constante. Por este motivo, se ha llevado a cabo una labor de rediseño e incorporación de capacidades Responsive, que permite la adecuada visualización de una Sede-e implementada con ACCEDA, independientemente del dispositivo que el ciudadano utilice en el acceso (móviles, tabletas, etc.). Se mejora sensiblemente la experiencia del usuario, con una web adaptable y flexible.

    La nueva versión ha sido desplegada recientemente en la instancia de ACCEDA sobre la que se apoya la Estatu idazkaritzak Administrazio egoitza elektronikoan (SEAP). (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    19 Uztaila.

    Unedeko Sede-e 3.0 bertsioaren eguneratzea ere SARTU Akordeoia hedatzea

    La Unedeko Sede-e azken bertsioa dagoeneko erabiltzen SARTU , habiéndose completado la actualización desde la versión 2.5 a la 3.0 .

    Unedek nola SARTZEN da plataforma erabiltzea hodeian zerbitzua bere Sede-e inplementatzen duena, eta, aldi berean, esker oso bat eta administrazio espedienteak kudeatzen dituzten elektronikoki tramitatzeko prozedura.

    3.0 Bertsioaren parte HARTZEN hainbat berrikuntza horien artean, honako hauek daude:

    • Sarrerako ontzia, izapidetze berria, iragazki prozeduraz, Esparru eta egoera
    • Espediente eremuen artean aldatzeko aukera, zaintza partekatua edo aldatzeagatik izapidetzea
    • Loturak (lotura) espedienteak
    • Isiltasun urteko kudeaketa hobetzea
    • Txertatu forma HARTZEN kanpoko firmadas-e ebazpenak (aukeran, SARTU edo gehiago sinatu den moduan Tramitatu bidaliz. irudian, barne)
    • Oinarrizkoa.


    La Sede-e de la UNED se encuentra accesible en la url habitual ( http :///sede.uned.es ).

    13 2014 Urtarrila

    SARTU berriz kodea ( Akordeoia hedatzea

    Modernizazioko Zuzendaritza, administrazio eta Prozedura horiek aplikatzea du Administrazio elektronikoa bultzatzeko eragile hori erabiltzeko aukera SARTZEN dira.

    SARTU gabe uzteko baimena jaso duten iturriak EUPL aukera pertsonalizatu egin zituzten herri administrazioei edo produktua.

    Iturburu-kodea eta instalatzeko jarraibideak daude (forjaketa bitartez, proiektua CTT (SARTU: http://forja-ctt.administracionelectronica.gob.es/web/acceda (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    2011Ko Urriaren 5a

    - 1.0 Bertsio berria Sartu Akordeoia hedatzea

    Acaba de ponerse a disposición de todas las administraciones interesadas la nueva versión de Acceda, el gestor de sede electrónico y tramitador electrónico desarrollado por el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.

    Bertsio berrian, modularitatea da, are gehiago azpimarratu du aplikazioak, integrazioa eta web zerbitzuen bidez, erakunde bakoitzaren kanpoko azpisistemak erraz integratzen da. Horrela ezin Bada erabili, oro har, beraien funtzionaltasun osoa edo modulu espezifiko bat erabil daiteke, edo behar beste plataforma ez daitezen.

    Horrez gain, aplikazioa hobetzeko erabiltzean, bildutako esperientzian oinarritzen da, ogasun eta Herri Administrazioen ministerioak erakundeen ordezkaritza eta Subdelegaciones guztiekin, jaurlaritzaren lehendakaritzako Ministerio, atzerri ministerioa, defentsa ministerioak. Beraz, erabilerak zenbaki oso ezberdinak jaso dira.

    Algunas de las nuevas funcionalidades disponibles destacadas en esta nueva versión son:

    Kudeaketa hobetzea

    • Kanpoko zerbitzuak erabiltzeko edo kontsumitzeko aplikazioekin lotuta gelditu aplikazio batzuek.
    • Aplikazioarekin integratzea Sinaduren karpeta del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas para enviar documentos y resoluciones al PortaFirmas externo de modo que los gestores de alto nivel puedan realizar todas las operaciones de firma en el mismo entorno.
    • Baliabideen kudeaketa berriak (erabiltzaileak, goiburuak, txantiloiak, etab.) zentralizatuta kudeatzeko prozedurak, administratzaileek.
    • Gestión de expedientes por personas físicas o jurídicas y contemplando las figuras de solicitante, representado o interesado.

    Diseinua hobetzea

    • Nuevo diseño: más manejable, rápido y fácil de usar del backend de tramitación.
    • Kategoriak, Sistema dinamikoa - barnekoak zein kanpokoak.
    • Pertsonalizatu goiburuak sistema berria dokumentu.

    Hobekuntza Teknikoak

    • MVC (framework bertsio berria (Zend 1.11.1)
    • ORM datu-eredu bat erabiltzea erabiliz (1.2 Doctrine)
    • Fitxategi guztiak zentralizatzeko erabiltzen duten espedienteak modulu bidez konfigura ditzakezu. dokumentuak kudeatzeko sistema Erabil dezakezu kanpoko

    En el desarrollo de esta versión se destaca que también ha participado el Ministerio de Asuntos Exteriores que se ha encargado del desarrollo de algunas de estas funcionalidades.

    2010 Azaroa 01

    - Egoitza elektronikoa egiteko Prozedurak - sartu Akordeoia hedatzea

    Lurralde politika eta administrazio publikoko Ministerioak abian jarri zuen joan den martxoan SARTU bere egoitza elektronikoaren aplikazioa erabiliz horretarako oinarritzat hartuta garatutako sistema LAMP ministerioak berak (linux, apache, php mysql eta). kasu horietan Erabiltzen dira produktu horiek hainbat iturri irekiko den organismo askotan doan obtenerse ezarri baino zenbait irtenbide kostuarekin.

    Lurralde politikako ministerioak ematen dituzten organismoak, kodea aplikatzeko utilizarla. Izan ere, 2010eko martxoaren 1ean jaso dira, eta zenbait erakundeen lagatzeko eskaera aplikazioa (Defentsa ministerioa, Kanpo arazoetako ministerioa, IMSERSO eta Lehendakaritza Ministerioa). eskari Hori dela eta, laguntza ematea azpiegitura bat sortu nahi da, eskaera berriei eman ditzakeen aplikazioak, autonomia-erkidegoei eta TEAK ere hartzen ditu.

    Gaur egun ekoizpenean dago instalatuta eta zerbitzua ematen Bada ere, bertan herri administrazioen ministerioa (Ministerio eta lehendakaritzako kanpo gaietako ministerioan. Hala, IMSERSO eta defentsa ministerioak aurreikusi denez, laster Sartuko dira instalatu. izan ere, bi erakundeek, dagozkien lanak egiten ari dira, eta dagozkion Erregistroak txertatzeko aplikazioak kudeatzea.

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak