Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Pla d'actuaci?n per la implantaci?n de l'administraci?n electr?nica en les Illes Balears d'acord amb la Llei 11/2007

  • Nomeni Abreujat:
    Pla ANIBAL
    Resumeixen:
    Facilitar el desenvolupament de la Llei 11/2007 en les administracions locals de les Illes Balears.
    Destinataris:
    Ciutad? , Qualsevol Administraci?n P?blica , Empresa
    Organismes Responsables:
    Contacte:

    Bernat Albert?
    971 784 178
    balberti@dgtic.caib.es
    ?

    Tipus de Soluci?n:
    Bona Pr?ctica
    Estat de la Soluci?n:
    Producci?n
    ?reva org?nica:
    Auton?mico
    ?reva t?cnica:
    Tramitaci?n electr?nica , Gesti?n de recursos humans
    ?reva funcional:
    Govern i Sector P?blico
    Llic?ncia:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    T?cnico

    Descripci?n

    Situaci?n de partida i origen de la iniciativa

    L'estat inicial de l'administraci?n electr?nica en les Illes Balears estava format per un conjunt de projectes que hab?an iniciat les administracions m?s potents, mentre que les m?s pequi?as no dispon?an de recursos t?cnicos, humans i econ?micos per iniciar aquests serveis. D'aquesta manera es realiz? el Pla ANIBAL per posar a disposici?n de les administracions m?s pequi?as eines i coneixement que poguessin reutilitzar.

    Objectius

    • Facilitar el desenvolupament de la Llei 11/2007 en les administracions locals de les Illes Balears.
    • Establir un model de desenvolupament normatiu i organitzatiu de compliment de la Llei 11/2007.
    • Crear una plataforma integral d'i-Administraci?n a disposici?n de les administracions locals.
    • Aconseguir l'intercanvi segur/segur de dades entre administracions.
    • Crear un cat?logo gen?ric de procediments comuns.
    • Adequar els serveis i procediments administratius en t?rminos de revisi?n i simplificaci?n.
    • Crear una estructura de suport que fomenti la qualitat, efici?ncia i efic?cia en les implantacions.
    • Crear una estructura de seguiment i control de l'ejecuci?n del Pla.

    Principals dificultats i aspectes clau per la implantaci?n

    Resulta clau per la realizaci?n del projecte definir les necessitats a cobrir per la plataforma tecnol?gica i els aspectes ja resolts amb els components de la plataforma, ja que gr?cies a la seva modularizaci?n s'implanten s?l'els m?dulos necessaris.
    En relaci?n a l'expansi?n de la plataforma va ser dificultoso la integraci?n dels seus components amb components de programari propietari, a causa del complicat acc?s a les interf?cies.
    El principal escull va ser la coordinaci?n de les diferents AAPP: des d'ajuntaments molt pequi?us sense recursos ni coneixements t?cnicos i que part?an de zero fins a administracions grans amb departaments TIC potents, molta experi?ncia i que ja tingues?an antecedents en est ?mbito, la qual cosa condiciona alguns aspectes com la tecnolog?a a utilitzar.

    Subscripcions

    En aquesta ?reva podr? donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en not?cies, documents o f?rums relacionats amb la soluci?n o l'actiu sem?ntico.

    PAe - Gesti?n de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * s?n obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de suscripci?n (Not?cies, Documents o F?rums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de suscripci?n.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la soluci?n o de l'actiu sem?ntico.

    *

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la suscripci?n.
Punt d'Acc?s General
Punt d'Acc?s General
Responsable