Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Egoitza eta - prozedurak Gestión-e SARTU

  • Izen Laburra:
    SARTU
    Laburpena:
    Herritarrek administrazio espedienteak ere SARTU - -, plataforma modular bat da hiru osagai nagusi ditu: bata sede-e; kudeaketa osoa elektronikoki tramitatzeko espedienteak bertan hasi dira; tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat du bere egoitzan formularioak.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Produktua instalagarria
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Kontaktua:

    Demoa IKUSI

    Demoa IKUSI al proba-eremua sartzeko eska dezakezu, hemen aurkituko duzu formularioa bete ondoren: http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es accedademo laguntza. , indicando en el campo Tipo: "Solicitud de acceso a acceda-demo".

    Ingurune honetarako sarbidea sarera konektatzeko eskatu Demoa Alegia.

    Kontaktua

    Oro har, edozein kontsulta edo eskaera EGIN dituzten lotuta:

    http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es laguntza hartzen.

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Zerbitzu horizontalak AA.PP kasuan, diru-laguntza, kudeaketa sistemak eta zerbitzuak, web guneak, eta herritarren arreta egoitzak irudian.
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP, Web Zerbitzuak
    Sistema eragilea:
    Linux, Windows,

    Deskribapena

    Herritarrek administrazio espedienteak ere - SARTZEN da - plataforma modular erraz ematen du:

    1. Egoitza elektroniko bat osatua eta edukien kudeatzailea konfiguratzeko.
    2. Un gestor de procedimientos administrativos electrónicos, que incluye desde la iniciación de expedientes por parte del ciudadano/solicitante hasta la emisión de requerimientos, notificaciones/comunicaciones, resoluciones, etc. por parte del tramitador.
    3. Tresna eta prozedura horiek egitura erraz sortzeko eta editatzeko inprimaki propioak eta erabiltzaileen kudeaketa.

    Plataformaren egituran SARTU hurrengo irudian ikus daiteke.

    ERABILI egitura

     

    Sede-e ikuspegitik, herritarra bere Eskaera, espediente elektronikoak ERABILTZEN has dezake, haren egoera kontsultatu (nola nirea?), jakinarazpenak eta abisuak jasotzea ere egoitzan egoteko txostena posta elektronikoz tramitatzeko.

    Espedienteen izapidetze osoa SARTU Bideratzailea erabiltzaileek espedienteak kudeatzea, isiltasun alegia, eta kudeatu egin behar dira jakinarazpenak eta komunikazioak bidaltzea, espedientea dagokion dokumentazioa kudeatzea. irudian, remitirla beste unitate batzuetara, espedientea artxibatzea.

    Bestalde, kudeatzailea, Egoitza eta prozedurak, prozesu edo prozedura administratiboei SARTU administratzaile berriak sor ditzakezu inprimakiak diseinatzen dituzte haien parametroak eta herritarrekiko elkarrekintza. Gainera, eduki guztia kudeatzeko gai izango da dagokion egoitza elektronikoaren bidez ere, oharrak, albisteak, erremintak, informazioa, etab.

     

    IKUSI zuten ez erabiltzea

    ACCEDA está diseñado para la implementación de forma rápida y flexible de los diferentes procedimientos pertenecientes a un organismo, mejorando de este modo la eficiencia de los trámites administrativos y eliminado el uso de papel hacia una verdadera administración digital.

    Hizkuntza hauek erabiltzeko eskubidea betetzen laguntzen du (urteko herritarrak administrazioarekin elektronikoki, eta jarduera guztietan administrazio erakundeen / legearen 39. bete arte.

    Gainera, erakundeen arteko eten digitala murriztea da helburua, zerbitzua eskaintzen duena eta egoitza elektronikoa abian jartzeko kudeaketak dituen prozedurak, azkarrago eta kostu baxua eta ahalegin txiki batekin.

    Su uso permite el análisis de las diferentes etapas del ciclo de vida de un expediente lo que contribuye a la mejora de procedimientos, formularios de solicitud, flujos de estado y definición de modelos de resoluciones.

    Hala ere, aplikazio horien erabilera enpresentzat pentsatuta dago eta intuitiboa izapidetze administratzaile gisa.

    Ez da AURKITU modularra eta malgua; gehienak konfigura eta erabil edo erakunde bakoitzak funtzio berariazko baldintzen arabera: ordezkaritza, artxibatu, isiltasuna, edizioa, eskaeraren izapideen egoera, etab.

    Halaber, web zerbitzuen bidez esportazioaren funtzioak dituzten aplikazio batera sartzen laguntzen du, bai inguruan sarrera eta irteera, disparadoreak espedienteak kudeatzeko prozesuen bidez gauzatzea.

     

    Hornidura berriak SARTU

    • Iturburu-kodearen banaketa (horretarako, erakundearen bulegoetan jartzeko lanak. hala, IKUSI Nahi baduzu, egizu: iturburu-kodea Deskargak atalean eskuratu irudian.
    • Modelo Cloud o Servicio en la nube, alojado en las infraestructuras de la SGAD. Si está interesado en este modo, por favor, siga las instrucciones indicadas en el documento Guía de Alta ACCEDA en la Nube disponible en la sección de Descargas.

     

    Proiektua, FEDER funtsak kofinantzatua

    Albisteak

    2018. March.

    Egoitza elektronikoa erabiltzeko aukera SARTZEN AIREF erabiltzen Akordeoia hedatzea

    La - Zerga Agintari Independentea (AIREF)  tiene como misión velar por la sostenibilidad de las finanzas públicas, y garantizar el cumplimiento efectivo por las Administraciones Públicas del principio de estabilidad presupuestaria recogido en el art. 135 de la Constitución Española.


    Arautegia betetzen zuten horrela, duela hilabete batzuetatik hona, erakunde horren egoitza elektroniko bat du, konponbidea ezarri dela bermatuta. SARTU hodeian modalitatean . Hala, herritarrekiko harremana errazteko elektronikoa ere (pertsona fisikoak edo juridikoak), AIREF espedienteak tramitatzeko aplikazio oso bat du. Era berean, administratzaileari aukera prozedura, argitaratu berri duen konfigura dezakezu formulario espezifiko eta prozedurak, erraz eta garatu gabe.


    4.1 Bertsioa erabiltzen ari BADA, egoitza elektronikoa hodeiaren. hala ere, zerbitzua Cloud badira, eskaera SARTU diren funtzionalitate berriak eta hobekuntzak sartu dira, aldian-aldian.

    Sakatu esteka honetan dagoen ikusteko Sede-e AIREF. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007Ko Urriaren 09an

    3.6 Bertsioa deskargatzeko erabilgarri DAUDE EUPL lizentziarekin Akordeoia hedatzea

    JOAN plataformara – Egoitza eta prozeduren kudeaketa elektronikoa - hala behar denean, AA.PP. jartzen da, eta produktu edo zerbitzu gisa (erakundearen instalagarria hodeian azpiegituretan.

    Para su instalación en las propias infraestructuras, el código fuente de ACCEDA se distribuye bajo licencia EUPL de tal forma que, respetando las condiciones establecidas en ésta, la entidad que lo descarga pueda evolucionar y/o adaptar la solución horizontal a sus necesidades específicas, si así lo precisa.

    Duela gutxi, bertan eskura jarri da. Deskarga-eremua atari honetan administrazio elektronikoaren soluzioa (PAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) berria: paketea 3.6 baino bertsio dagokion iturburu-kodea, plataformaren lanak lizentziarekin EUPL ikus 1.1. hobekuntza Ugari, 3.6 bertsioan eta funtzio nagusia ere BADA, eta integrazioa Ordainketa pasabidea (Leiho berri batean Irekitzen Du) tasak ordaintzeko telematikoa.

    2007Ko Abuztua.

    Guardia zibilaren zuzendaritza nagusiaren beste Egoitza elektronikoan SARTU hodeian buruz Akordeoia hedatzea

    Guardia zibilaren Zuzendaritza berria martxan jarri du Egoitza elektronikoan, hala nola SARTZEN da hodeian Multiegoitza.

    Su nueva sede arranca sobre la versión 3.6. de ACCEDA que incluye, como funcionalidad más destacable, la ordainketa pasabidearen bidez txertatzea tasak ordaintzeko bide. SARTU Honekin egoitza, Guardia zibilaren zuzendaritza da beste izapide elektronikoak herritarren esku jarri baino lehen, aurrera eramaten zuzenean. Besteak beste, lizentziak eta baimenak barne - 28. egoitza berriaren armak, lehergailuak, instalazioen segurtasuna, kartutxoak eta piroteknia, segurtasun pribatua, etab.

    Esan, bestalde, beste instantzia batean SARTZEN ari Guardia zibilaren azpiegituretan (IKUSI ondorioz), tramitatzen den barne-prozedurak.

    Para acceder a la nueva Sede de la D.G. de la Guardia Civil, pulse hemen .

    2007Ko Martxoaren 22a

    CERVANTES Institutuak abian jartzeko proposamena ontzat HARTZEN du egoitza. Akordeoia hedatzea

    SARTU zen honako zerbitzu edo aplikazio guztiak eskura izan duen AA.PP. horizontalak, modulu moduan diseinatuta, hiru osagai nagusi daude: bata, egoitza elektronikoa; hasitako espedienteak izapidetzeko kudeatzaile bat erabat egoitzan, eta tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat diseinatzen du berak eta formularioak.

    ACCEDA se ofrece como servicio en la nube (ACCEDA Cloud), o como solución de fuentes abiertas a implantar en las infraestructuras del organismo interesado.

    D duela hilabete batzuk esde, Cervantes Institutua dispone de una sede electrónica y una aplicación de tramitación en producción, que se ha implantado sobre una instancia de Cloud SARTU .

    Recientemente, se ha llevado a cabo la actualización de esta instancia a la IKUSI azken bertsioa (ikus 3.5ekuazioa) horrek, besteak beste, hobekuntzak sartu dira zerbitzuarekin Notific@ osatua, eta egoitza elektronikoan responsive diseinatzea.

    Cervantes Institutua (Sede-e eskuratzeko. hemen .

    24 Azaroa.

    Plataformaren zerbitzuarekin Notific@ SARTU txertatzeko Akordeoia hedatzea

    3.5 Funtzio baten bertsio nagusi HARTZEN ditu, plataformaren Notific@ zerbitzuarekin integratzea da. Integrazio hori posible egiteko, administrazio prozedura bakoitza definitu eta konfiguratu BADA, :

    1) Bidaltzeko aukerak parametrizatzea: Herritarraren Karpeta SARTU eta - kanala Sede-e jakinaraztea; derrigorrez DEH; boluntario DEH posta-bidalketa, etab.), atzerapen egun eskura jartzeko DEH bidez edo posta bidez, jakinarazpenak egiteko epea iraungita, erakunde igorlea, etab.

    2) Remisión a Notific@, desde el módulo de gestión de ACCEDA, de las notificaciones que se emitan como parte de la tramitación de los expedientes (requerimientos, resoluciones, otras notificaciones o comunicaciones).


    3) Egiteko dauden jakinarazpenen Kudeaketa, eta rehusadas berri (espresuki edo iraungitze epea).


    4) Comparecencia y acceso al contenido de la notificación, a través del área de Mis Notificaciones o Mis Expedientes de la Sede-e. Propagación de los cambios en el estado de las notificaciones entre ACCEDA y Notific@.

    Urriaren 28an.

    SARTU Responsive, bertsio berria diseinatzea Akordeoia hedatzea

    3.5 Bertsio ditu bidean SARTU da, besteak beste, berrikuntza, diseinu Responsive interfazearen modulua (Egoitza elektronikoa.

    Actualmente, el uso de dispositivos móviles para navegar por internet experimenta un crecimiento constante. Por este motivo, se ha llevado a cabo una labor de rediseño e incorporación de capacidades Responsive, que permite la adecuada visualización de una Sede-e implementada con ACCEDA, independientemente del dispositivo que el ciudadano utilice en el acceso (móviles, tabletas, etc.). Se mejora sensiblemente la experiencia del usuario, con una web adaptable y flexible.

    La nueva versión ha sido desplegada recientemente en la instancia de ACCEDA sobre la que se apoya la Estatu idazkaritzak Administrazio egoitza elektronikoan (SEAP). (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    19 Uztaila.

    Actualización de la Sede-e de la UNED a la versión 3.0 de ACCEDA Akordeoia hedatzea

    La Unedeko Sede-e azken bertsioa dagoeneko erabiltzen SARTU , habiéndose completado la actualización desde la versión 2.5 a la 3.0 .

    Unedek nola SARTZEN da plataforma erabiltzea hodeian zerbitzua bere Sede-e inplementatzen duena, eta, aldi berean, esker oso bat eta administrazio espedienteak kudeatzen dituzten elektronikoki tramitatzeko prozedura.

    3.0 Bertsioaren parte HARTZEN hainbat berrikuntza horien artean, honako hauek daude:

    • Sarrerako ontzia, izapidetze berria, iragazki prozeduraz, Esparru eta egoera
    • Espediente eremuen artean aldatzeko aukera, zaintza partekatua edo aldatzeagatik izapidetzea
    • Loturak (lotura) espedienteak
    • Isiltasun urteko kudeaketa hobetzea
    • Txertatu forma HARTZEN kanpoko firmadas-e ebazpenak (aukeran, SARTU edo gehiago sinatu den moduan Tramitatu bidaliz. irudian, barne)
    • Oinarrizkoa.


    La Sede-e de la UNED se encuentra accesible en la url habitual ( http: / / / sede.uned.es ).

    13 2014 Urtarrila

    SARTU berriz kodea ( Akordeoia hedatzea

    La D.G. de Modernización Administrativa, Procedimientos e Impulso de la Administración Electrónica libera los fuentes de la aplicación ACCEDA para facilitar su uso por las AAPP

    SARTU gabe uzteko baimena jaso duten iturriak EUPL aukera pertsonalizatu egin zituzten herri administrazioei edo produktua.

    Iturburu-kodea eta instalatzeko jarraibideak daude (forjaketa bitartez, proiektua CTT (SARTU: http://forja-ctt.administracionelectronica.gob.es/web/acceda (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    2011Ko Urriaren 5a

    - 1.0 Bertsio berria Sartu Akordeoia hedatzea

    Acaba de ponerse a disposición de todas las administraciones interesadas la nueva versión de Acceda, el gestor de sede electrónico y tramitador electrónico desarrollado por el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.

    Bertsio berrian, modularitatea da, are gehiago azpimarratu du aplikazioak, integrazioa eta web zerbitzuen bidez, erakunde bakoitzaren kanpoko azpisistemak erraz integratzen da. Horrela ezin Bada erabili, oro har, beraien funtzionaltasun osoa edo modulu espezifiko bat erabil daiteke, edo behar beste plataforma ez daitezen.

    Además, la mejora de la aplicación se basa en la experiencia recabada durante su uso en diferentes organismos como el propio Ministerio de Hacienda y Administraciones Pública con todas las Delegaciones y Subdelegaciones de Gobierno, el Ministerio de la Presidencia, el Ministerio de Asuntos Exteriores, el Ministerio de Defensa, etc. Por lo tanto, se han contemplado números casos de uso muy diferentes entre sí.

    Nabarmentzekoak dira bertsio honetan erabilgarri dauden zenbait funtzionalitate berriak:

    Kudeaketa hobetzea

    • Kanpoko zerbitzuak erabiltzeko edo kontsumitzeko aplikazioekin lotuta gelditu aplikazio batzuek.
    • Aplikazioarekin integratzea Sinaduren karpeta del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas para enviar documentos y resoluciones al PortaFirmas externo de modo que los gestores de alto nivel puedan realizar todas las operaciones de firma en el mismo entorno.
    • Baliabideen kudeaketa berriak (erabiltzaileak, goiburuak, txantiloiak, etab.) zentralizatuta kudeatzeko prozedurak, administratzaileek.
    • Gestión de expedientes por personas físicas o jurídicas y contemplando las figuras de solicitante, representado o interesado.

    Diseinua hobetzea

    • Nuevo diseño: más manejable, rápido y fácil de usar del backend de tramitación.
    • Kategoriak, Sistema dinamikoa - barnekoak zein kanpokoak.
    • Pertsonalizatu goiburuak sistema berria dokumentu.

    Hobekuntza Teknikoak

    • MVC (framework bertsio berria (Zend 1.11.1)
    • ORM datu-eredu bat erabiltzea erabiliz (1.2 Doctrine)
    • Centralización en el uso de todos los ficheros relacionados con expedientes a través de módulos configurables. Permite utilizar sistemas externos de gestión documental

    Nabarmentzekoa da bertsio honen garapenean parte hartu du (atzerri arazoetako ministerioaren ardura dela funtzio horietako batzuk garatzea.

    2010 Azaroa 01

    - Egoitza elektronikoa egiteko Prozedurak - sartu Akordeoia hedatzea

    Lurralde politika eta administrazio publikoko Ministerioak abian jarri zuen joan den martxoan SARTU bere egoitza elektronikoaren aplikazioa erabiliz horretarako oinarritzat hartuta garatutako sistema LAMP ministerioak berak (linux, apache, php mysql eta). kasu horietan Erabiltzen dira produktu horiek hainbat iturri irekiko den organismo askotan doan obtenerse ezarri baino zenbait irtenbide kostuarekin.

    El Ministerio de Política Territorial ofrece el código de su aplicación a aquellos organismos interesados en utilizarla. De hecho, a fecha de 1 de marzo de 2010, se han recibido peticiones de cesión de la aplicación de varios organismos (Ministerio de Defensa, Ministerio de Asuntos Exteriores, IMSERSO y Ministerio de Presidencia). Debido a esta demanda, se está pensando en montar una infraestructura que pueda dar soporte a las nuevas peticiones de cesión de la aplicación, para que incluso llegue a las CCAA y a las EELL.

    Actualmente Acceda se encuentra instalada y dando servicio en producción, además de en el propio Ministerio de Política Territorial y Administración Pública, en el Ministerio de Presidencia y en el Ministerio de Asuntos Exteriores. Tanto en el IMSERSO como en el Ministerio de Defensa está previsto que Acceda se instale próximamente, ya que en ambos organismos se están realizando las labores de integración con sus correspondientes Registros y aplicaciones propias de su gestión.

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    - Harpidetzak kudeatzeko PAe

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna