Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Punto de Acceso Xeral (administracion.gob.es)

  • Nomee Abreviado:
    PAG
    Accesos Directos:
    http://administracion.gob.es (Abre en nova xanela)
    Resumo:
    O Punto de Acceso Xeral (administracion.gob.es), facilita a relación dos cidadáns coas administracións públicas ao ser a porta de entrada vía internet aos servizos públicos.

    Está regulado por Orde HAP/1949/2014, de 13 de outubro, pola que se regula o Punto de Acceso Xeral da Administración Xeral do Estado e créase a súa sede electrónica.
    Destinatarios:
    Cidadán
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Dirección Xeral de Gobernación Pública
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final

    Contacto:

    Subdirección Xeral de Impulso da Administración Dixital e Servizos ao Cidadán: secretaria.sgiadsc@seap.minhap.es

    As incidencias co PAG relativas a contido do Portal, así como as relativas ás subscricións a emprego público, ou a bolsas, subvencións e premios, deberán realizarse a través do formulario de incidencias do CAU(Abre en nova xanela)

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Sitios web, sedes electrónicas e atención á cidadá
    Área funcional:
    Administración
    Licencia:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    HTML , JAVA , J2EE , Servizos Web , XML
    Sistema Operativo:
    Calquera

    Descrición

    O Punto de Acceso Xeral (administracion.gob.es), facilita a relación dos cidadáns coas administracións públicas ao ser a porta de entrada vía Internet aos servizos públicos. É unha medida establecida por CORA para superar o fraccionamento e dispersión da información actualmente existente.

    As principais características definidas:

    • Orienta ao cidadán na súa relación coas AAPP, ofrecendo a información e os servizos á súa disposición desde a perspectiva dos eventos e necesidades cidadás.
    • Ofrece de maneira centralizada axuda ás empresas e emprendedores, mostrando de forma fácil as alternativas que a administración ofrece para a creación de empresas desde a rede.
    • Facilita o acceso ao á relación dos procedementos administrativos da AGE (e do resto de Administracións que proporcionen os seus datos), con indicación dos prazos máximos de duración dos mesmos, así como dos efectos que produza o silencio administrativo.
    • Fomenta nos cidadáns a utilización da tramitación electrónica ao facilitar o acceso aos servizos electrónicos mediante unha clasificación e ordenación por materias desde a perspectiva cidadá.
    • Fomenta a participación dos cidadáns coa presenza en redes sociais e a retroalimentación con base en caixas de correos de suxestións e opinión.

     

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución.

    * Dou o meu consentimento para que os datos persoais que facilito poidan ser utilizados polo Sector Público Estatal, no portal PAe (Portal da Administración Electrónica) e os seus servizos asociados para a recepción de información e comunicacións.

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Responsable