El Punt d'Accés General (administracion.gob.es), facilita la relació dels ciutadans amb les administracions públiques en ser la porta d'entrada via Internet als serveis públics. És una mesura establerta per CORA per superar el fraccionament i dispersió de la informació actualment existent.
Les principals característiques definides:
- Orienta al ciutadà en la seva relació amb les AAPP, oferint la informació i els serveis a la seva disposició des de la perspectiva dels esdeveniments i necessitats ciutadanes.
- Ofereix de manera centralitzada ajuda a les empreses i emprenedors, mostrant de forma fàcil les alternatives que l'administració ofereix per a la creació d'empreses des de la xarxa.
- Facilita l'accés a l'a la relació dels procediments administratius de l'AGE (i de la resta d'Administracions que proporcionin les seves dades), amb indicació dels terminis màxims de durada dels mateixos, així com dels efectes que produeixi el silenci administratiu.
- Fomenta en els ciutadans la utilització de la tramitació electrònica en facilitar l'accés als serveis electrònics mitjançant una classificació i ordenació per matèries des de la perspectiva ciutadana.
- Fomenta la participació dels ciutadans amb la presència en xarxes socials i la retroalimentació amb base en bústies de suggeriments i opinió.