>/"

- Lerrokatzea fitxa PAe bertsio berriari, espainian NIFO Elkarreragingarritasuna
content _ mod _ accesskey

Espainian, bertsio berri emateko NIFO arteko Lerrokatzea

2007ko martxoaren 24a

Europako Batzordea:

Europako Batzordeak espainia europako behatokian buruzko fitxa eguneratu egin dira eta Europako esparruan elkarreragingarritasun NIFO.

Aipatu behar da oso maila teorikoan lerrokatzea ‘ ’ gobernantza dagokionez, aztertu diren printzipio eta erabakietan ‘ ’ ‘ ’; ia osoa duen eredu kontzeptuala eta ‘ ‘ ’ elkarreragingarritasun-maila ’. planoan ezarri eta monitorizazioa; aplikazio praktiko ugari dituzte biek adibideak.

Estatuko Behatokiaren Arteko eremuak. NIFO , ha desarrollado un modelo analítico orientado a mostrar el estado de situación en materia de interoperabilidad de 32 países europeos; el modelo incluye una nueva herramienta que permite el análisis comparativo de la situación de varios países.

Los trabajos relativos al estudio del estado de situación de la interoperabilidad en Europa han dado lugar entre otros resultados a una nueva versión de la fitxa honek espainiako dagokionez lerrokatzea Europako esparru Elkarreragingarritasuna ikuspegi teorikoa, eta, ezartzea eta monitorizazioa.

Lehenik eta behin, ikuspuntu teoriko dagokionez, Espainia da, kontuan hartuta. fitxa errenkada oso bat du. Europako esparru Elkarreragingarritasuna gobernantza ’ ‘ dagokionez ere, printzipio horiek ‘ ’, aztertu eta erabaki ‘ ’; ia osoa (‘ dagokionez zein elkarreragingarritasun-maila ’ ’ ‘ eredu kontzeptuala.

En segundo lugar, en cuanto a la perspectiva de implementación la fichar señala que el alineamiento es completo y reconoce múltiples ejemplos de aplicación práctica en todas las dimensiones.

Hirugarrenik, aztertu fitxan agertzen den aldetik eta alderdi guztiak monitorizatu monitorizan adibideetan ageri da Administrazio elektronikoaren OBSAE behatokia

Zehatz-mehatz aztertzen du zer lotura duen fitxa Elkarreragingarritasunerako eskema nazionala egiten Europako esparru Elkarreragingarritasuna eta aipamenak arau tekniko elkarreragingarritasuna eta 19:00etan azpiegitura eta zerbitzu komunak adibidez, SARA sareak zure sarearekin lotura eta europako TESTA , Nan elektronikoa , Bitartekotza Plataforma , AIS , sinadura elektronikoa baliozkotzeko Plataforma @Firma , SIR Sistema duena. , Leihatila Única EUGO , Ordainketa-pasabidea , CTT zentroak teknologia-transferentzia , Administrazio elektronikoaren behatokia. sektore publikoaren informazioa berrerabiltzeko lanak eta ataria: datos.gob.es

Nuestro país se ubica de manera destacada, como puede verificarse a través de la citada herramienta analítica de NIFO, gracias a las actuaciones anteriores elaboradas a la luz del estado del arte y de los principales referentes en materia de interoperabilidad provenientes de la Unión Europea, de la normalización nacional e internacional, así como de actuaciones similares en otros países, teniendo presente, además, que nuestras infraestructuras y servicios comunes contemplan de manera sistemática el enlace con instrumentos equivalentes del ámbito europeo.

Markoen Arteko estatuko behatokiaren ( National NIFO – Interoperability Framework Observatory ) (egintza da ISA2 Programa (Leiho berri batean Irekitzen Du) que realiza el seguimiento por parte de los países europeos de las siguientes cuestiones:

1. Elkarreragingarritasunaren arloko jarduera nagusiak.
  2. Esparru nazionaleko elkarreragilea.
  3. Duen lerrokatzea Europako esparru Elkarreragingarritasuna .
  4. Elkarreragingarritasunaren arloko beste ekimen batzuk.

Herrialde bakoitzeko fitxa bat egin da (urteko azterketa aurrera interoperabilitate-esparru bidez eta dagokion jarduerak erakutsi nahi duen eredu analitiko bat (estatuko arte.

• Administrazioen arteko lankidetza
  • Elkarreragingarritasuna