Este decret vol contribuir a aconseguir una Administració eficaç, amb una oferta de servicis de qualitat i accessibles per diferents canals; una Administració oberta que promoga la transparència, la participació i la col·laboració; una Administració eficient que millore la gestió i adeqüe l'organització, simplifique els procediments i actualitze la tecnologia.
Publicado el Decreto 225/2014, de 14 de octubre, de régimen jurídico de administración electrónica de la Comunidad Autónoma de Extremadura
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
23 octubre 2014
Amb el present decrete la Junta d'Extremadura aborda la construcció del seu model específic d'administració electrònica a través de la regulació dels elements que la conformen: registre electrònic, expedient electrònic, gestió electrònica de procediments, arxiu electrònic, el registre de representants.
- Servicis electrònics
![Subscriu-te a la nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teua opinió és important - Enquesta La teua opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
![Subscriu-te a nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teua opinió és important - Enquesta La teua opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
0 Comentaris
No hi ha comentaris