Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Accesibilidade AAA e arquitectura SOA no portal de emprego da Xunta de Galicia

  • Nomee Abreviado:
    Aempleo
    Resumen:
    Realizar unha aproximación ao Servizo Público de Emprego de Galicia (SPEG) a través do TIC que sexa rápido, sinxelo e tan confiable como a atención presencial en relación a todos os servizos prestados, con posibilidades de personalización do servizo e de interacción directa e segura (bases da Web 2.0).
    Destinatarios:
    CCAA , Cidadán
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE AUTÓNOMA DE GALICIA
    Contacto:

    Mª do Mar Pereira Álvarez
    S.X. de Modernización e Innovación Tecnolóxica
    981 54 52 72
    sxmit@xunta.es

     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Soporte á tramitación electrónica , Xestión de recursos humanos
    Área funcional:
    Poboación e Sociedade
    Licencia:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    O SPEG dispuña dun Portal de Emprego "convencional", no que se incluía información sobre servizos dispoñibles e modos de acceso. Este portal non cumpría os niveis de accesibilidade e usabilidade desexados, tiña escasas posibilidades de integración con outros sistemas de información e ofrecía nulos escenarios de reutilización de compoñentes para novas aplicacións. Doutra banda, a lei 11/2007 impuxo a necesidade dunha profunda reflexión en relación á calidade e á capacidade de integración e participación real dos grupos de usuarios-obxectivo do SPEG a través dos medios tecnolóxicos.

    Obxectivos

    Realizar unha aproximación ao Servizo Público de Emprego de Galicia (SPEG) a través do TIC que sexa rápido, sinxelo e tan confiable como a atención presencial en relación a todos os servizos prestados, con posibilidades de personalización do servizo e de interacción directa e segura (bases da Web 2.0).

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación 

    • Para evitar a desconfianza dos cidadáns cara aos servizos en Internet deuse especial importancia á dispoñibilidade e estabilidade do servizo, a rapidez, coherencia da información contida no portal e os sistemas de autenticación existentes.
    • En relación ás empresas que ofrecen emprego, a eliminación das barreiras físicas e dos horarios permite que se relacionen co SPEG dunha maneira máis áxil, sinxela e segura.
    • Algúns dos aspectos crave no deseño da arquitectura do portal foron a confianza dos usuarios nos servizos do portal, a seguridade e a accesibilidade.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas