Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Plan de calidade, estandarización e normalización do Ministerio de Cultura

  • Data Posta en Produción:

    02/03/2009

    Indicadores:
    • Nivel de satisfacción do usuario. Un factor subxectivo pero que pode medirse mediante enquisas ou pequenos formularios co usuario final.
    • Tempo utilizado para cambio de versións correctivas do software. O tempo entre versións de aplicación software por cambios correctivos debe aumentar xa que o obxectivo é mellorar na detección de erros.
    • Nivel de crecemento na base de datos do coñecemento. O tamaño da nosa base de datos de coñecemento certifica a experiencia adquirida na xestión, administración, mantemento e atención aos usuarios.

    Descrición Funcional

    Descrición Técnica

    Solución:

    Para a descrición técnica do proxecto inclúese a guía metodolóxica da FASE II(Abre en nova xanela) (dispoñible na pestana Área de Descargas do proxecto) que detalla todos os pasos a realizar nas entregas de software para a súa posta en marcha en sistemas en produción:

    Esta guía establece o método e os mecanismos necesarios para a implantación de sistemas informáticos no Ministerio de  Cultura. Define uns requisitos mínimos que debe cumprir a aplicación, as normas establecidas para o seu mantemento e actualización. O obxectivo é dispor dunha guía de pasos para a actualización de produtos software que dean servizo directo a usuarios finais.

    Estándares:

    Utilizouse a interface de xestión de calidade do modelo METRICA-3 como base para a interacción de todos os procesos de calidade, e nalgunhas ocasións fanse referencias ao modelo CMM.

    Tamén se teñen en conta os estándares de documentación e calidade ISO 9126 e 25000.

    Con todo tendeuse a buscar estándares e fórmulas de traballo prácticas que permitan un nivel de profundidade e personalización maior, adaptado á forma de traballo do Ministerio de Cultura, integrado en diferentes fases que permitan a mellora continua da calidade co mínimo impacto en todos os departamentos relacionados.

Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable