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Partekatutako zerbitzuak kudeatzeko Jakinarazpenak

  • Izen Laburra:
    jakinarazi
    Laburpena:
    Notifica es un servicio de gestión de Notificaciones que proporciona una plataforma para gestionar automáticamente todas las notificaciones y comunicaciones que se generan en los organismos emisores, de forma que lleguen a su destino de la manera más eficiente y económica posible.
    Jakinarazpenak emateko aukera eskaini du hainbat bide horien bidez, ezarritako baldintzen arabera, hartzaileak administrazioarekin duten harremanari: herritarren karpeta Orokorra, agerraldi elektronikoaren bidez (Sarbidea, agertzeko Jarritako helbide elektronikoan edo paperean (DEH).

    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    Kontaktu horiek erabiltzeko prestatuta dauden beste langile publiko daude.

    Oharra: Hala ez bada, Administrazio Publiko batentzat lan egiten da. mesedez, eman duen administrazioak dagokion irudian, jarri gurekin harremanetan.

    1.- Plataformari lotutako arazo guztiak. Jakinarazi deberán dirigirse a través del Centro de Ayuda e Integradores y Desarrolladores (CAID), en la página:

    2.- Baina lotutako guztia, helbide elektronikoaren bidez jakinarazpenen zerbitzua Aktibatuta (SNE/DEH), zuzenean jo ahal izango da laguntza zerbitzuen diseinu hori:

    (Koordinazio zerbitzua:

    Igorleak laguntza teknikoa:

    Harreman komertziala:

    Herritarrei laguntza teknikoa:

    Konponbide-mota:
    Azpiegitura edo zerbitzu erkidean
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, mezularitza eta komunikazio azpiegitura eta zerbitzu horizontalak, AA.PP, aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP
    Sistema eragilea:
    Edozein

    Deskribapena

    Notifica es una plataforma que, en colaboración con otros agentes colaboradores, facilita a las Administraciones Públicas la puesta a disposición a los ciudadanos de las notificaciones y comunicaciones que generan.

    Bide hauek daude eskuragarri:

    Notifica, construida inicialmente en respuesta a las medidas de la CORA, fue declarada partekatutako zerbitzuak du Comisión Estratégica TIC en su reunión del 15 de septiembre de 2015 .  Y como tal es de obligado cumplimiento para los organismos emisores de la Administración General del Estado.

    Jakinarazpenak eta komunikazioak duten erakundeei jakinaraziko du:

    • Cumplir la Ley 39/2015 en cuanto a la práctica de notificaciones electrónicas.
    • Komunikazioak eta jakinarazpenak bidaltzeko interfaze bakarra alde batera utzita eskueran jartzeko bidea.
    • Control de plazos según los parámetros del envío y expiración de los mismos.
    • Información sobre los cambios de estado y el resultado de las entregas.

    Albisteak

    23 Apirila.

    Jarduerak, alarma-egoera Akordeoia hedatzea

    COMUNICADO A ORGANISMOS USUARIOS DEL SERVICIO COMPARTIDO DE NOTIFICACIONES ELECTRÓNICAS NOTIFICA

    El 18 de marzo de 2020, siguiendo indicaciones  de la Dirección General de Gobernanza Pública (DGGP) del Ministerio de Política Territorial y Función Pública en aplicación de lo previsto en la DA 3ª del Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19, la Secretaría General de Administración Digital (SGAD) del Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital (MAETD) realizó los ajustes necesarios en Notific@ para que quedara en suspenso el cómputo automático de plazos de comparecencia, lo que fue oportunamente comunicado a los Organismos Usuarios y publicado en nota informativa de 20 de marzo de 2020 en el apartado de noticias del sistema Notifica en el Portal de Administración Electrónica. 

    Apirilaren 16tik 2020, beste kontsulta bati erantzunez sortutako SGAD DGGP ere, Zuzendaritza horrek, 9.1.j artikuluan ezarritako eskumenak baliatuta )/( 307 "Errege Dekretua, otsailaren 11koa, oinarrizko egitura organikoa garatzen duena (Funtzio Publikoko ministerioa, neurri batzuk eman ditu SGAD sistemari dagokionez, txostenean oinarrituta (jakinarazpenak partekatua abokatutzako Egoera (erref .// EA APG 0013) eta erantsitako beste sisteman eskatu duen DGGP erantzukizunetan jakinarazpenak (3 xedapen gehigarriak/Errege", 463

    A tal efecto, y en aplicación de dichas medidas, se informa que con relación al servicio Notific@ y desde las 0:00 horas del próximo viernes 24 de abril de 2020:

    1. Jakinarazpenak interesdunen esku jarritako dagokienez, apirilaren 24an, zentro kudeatzaileak Notific@ (lehen agerraldia gertatu ez diren guztiak.

    Jakinarazpen horiek egiteko, Estatuko abokatutza eta urteko irizpideari jarraituz. zenbaketa automatikoa eten egingo da, bai eta haren ondorengo epeen luzapenak iraun alarma-egoera , y es el órgano competente para la tramitación del procedimiento al que compete determinar en cada caso concreto si en aplicación de la DA 3ª del Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, estaba o no suspendido el citado plazo de comparecencia de diez días, y los efectos jurídicos que de ello se deriven.

     

    2. Jakinarazpenak interesdunen esku jarritako dagokienez, apirilaren 24an, eguerdiko 00:00etan Notific@ 2020:  

    En el caso de las notificaciones remitidas a Notifica por los organismos emisores desde dicha fecha, el sistema generará la debida certificación electrónica de no comparecencia del interesado en el caso de que ésta no se produjera, cumplido el plazo de puesta a disposición comunicado por el organismo emisor en cada envío.

    Lege zerbitzuak bere txostenean azaltzen denez, kontuan hartzen da alarma egoera mantentzen den bitartean Jakinarazitako erakundeek haien izapidetze bakarrik erabili behar duten prozedura jarraituz, 463 (RD/2020 3 xedapen gehigarriak, epeak eteten ez da aplikatuko, oro har ongi excepcionados egoteagatik, dela berariaz jaso duen organoak etendura da. behin-behineko Prozedurei buruzko arau horren arabera, ez litzateke egintza jakinarazi. beraz, beharrezkoa da sistema ezin erabili direlako.

    Bestalde, interesatuak jakinarazpen elektronikoa eskuragarri dago, helbide elektronikoan (Aktibatuta (DEH), zerbitzua ematen duen bezala (FNMT-RCM, komunikatu bat igorriko duen erakunde igorleak egindako jardueren epeak aplikatuta administrazio kentzea.

    Azkenik, adierazi behar da, 3 xedapen gehigarriak ezarritakoari jarraiki (2020 463/Errege Dekretua, martxoaren 14koa, hitz egin eta eseki dira prozedurak izapidetzeko epeak (sektore publikoko erakundeek, alarma-egoera indarrean dagoenean, ataletan jasotako salbuespenak salbuespen, 3, 4, 5 eta 6. xedapen gehigarri horren eskumenekoak izanik prozedura tramitatzeko organo eskuduna zehaztu genituen (jakinarazteko interesa dago (eskura jartzen dituen sistema bidez (excepcionada etetea.

    Deskargatu sinatu dute agiri honen ondoren:

    report-Notificaciones-organismos-emisores-v20200423-rev-DGGP.pdf (Leiho berri batean Irekitzen Du)

     

    "Apirila.

    Aplicación de medidas de RD 463/2020 y RD 465/2020 en CIE AEAT Akordeoia hedatzea

    "ED// ED eta neurriak, 463, 465 CIE AEAT 2020:

    Izango al da jakinarazpenak edo komunikazioak egin ditzaten Zerga agentziaren eta etxean Sartzea inprimatzeko (CIE) en virtud del convenio suscrito a tal efecto, se comunica que este servicio izan ere eragile alarma-egoera Mezuak sinatzea eskatzen du, baina, aurretik, banaketa eta gainera berezitasun hauek aplikatuko dute aitorpen erantzulea (emateko prozedura:

    "El procedimiento común de entrega de las notificaciones tendrá las siguientes modificaciones:

    • El personal de Correos se personará en el domicilio del destinatario y una vez que haya llamado al timbre, comunicará que hay una notificación, indicando la Administración Pública de la que procede, cogerá los datos del receptor de la misma (Nombre, apellidos y DNI). Desde el momento en que el destinatario afirma querer recibir la notificación, se le dará por entregada.
    • En ese momento, dejará la notificación en el suelo o en el mostrador (dependiendo de las circunstancias) y se separará al menos dos metros del envío para que se pueda recoger, en las condiciones previstas en la legislación aplicable. Desde el momento en que el destinatario acepte la recepción de la notificación, ésta pasa a estar en su posesión.
    • El personal de Correos consignará en el documento de entrega tanto si se ha recogido el envío como si lo ha rechazado; y se especificarán las circunstancias del intento de notificación, el resultado de la misma, el lugar y la hora en donde se ha producido".

    Aitorpenaren eredua deskarga ditzakete emandako posta, Mezu bera izan daitekeela adierazi zuten modificarlo ajustarlo a batean, bere bakoitzaren premia zehatzen arabera, kasu hauetan:

    DOCUMENTO-PARA-ADMISION-DE-NOTIFICACIONES.docx (Leiho berri batean Irekitzen Du)

     

    "Martxoaren 25ean

    "ED/AEAT, 463, CIE neurriak (Zaharkitua) Akordeoia hedatzea

    "ED/AEAT, 463, CIE neurriak:

    AEAT bertatik esan digutenez: “ betetzea errazte aldera, Posta eta jakinarazpenak ez entregatzea "ED/zati (463 neurriak. egunaren 24/03 eta beste ezer jakinarazi arte. ez da inolako jakinarazpenik bidaliko al CIE zerga agentzia.

    Egoera horrek irauten duen bitartean, kanal horren berri Ematen duten unitateak dira, irteerako posta bidaltzen jarraitu al ezaaren CIE. Jakinarazpen horiek euren egoera "cie bidalitako _", baina ez da uste du eta bertan atxikitako GAINEAN.

    Irudian, ohiko jarduera moduan, agerraldi elektronikoaren jakinarazpenak eskuragarri izango dira herritarren karpeta batean.

    Hori bukatutakoan, berriro ere aterako dira inprimatu eta banatu lanak jakinarazpenak.

    Gogoan izan, hala egon al daiteke informazioa igortzen duten organismoak banaketa-zerrenda hau betetzen du:

    Banaketa-zerrendaren izena eman ezazu: http ://///listas-ctt.administracionelectronica.gob.es mailman listinfo unidades-emisoras-notifica

    Martxoaren 20a.

    Jarduerak, alarma-egoera (Zaharkitua) Akordeoia hedatzea

    Zuzendaritza nagusiak emandako jarraibideak betez, Gobernantza Publikoari dagokionez, epeen Administrazio kentzea, honakoa jakinarazten dizut:

    1. - Herritarren esku jarri direla Jakinarazi eta ematen jarraituko du jakinarazpen elektronikoak, baina eskaera egiteko epeak zenbatzeko, hirugarren xedapen gehigarrian daude zintzilik ezartzea (2020 463/Errege Dekretua, martxoaren 14koa, alarma-egoera deklaratzen duen krisi-egoera eragin zuen osasun kudeatzeko COVID-19.

    2. Jakinarazpen elektronikoa, Herritarren esku dago Soilik karpetan:

    • Prozesua ez da amaitzen du jakinarazpen elektronikoak 00:00etatik eguerdiko 18.03.
    • Egun, aurrez egindako jakinarazpen elektronikoak eta egun geroago amaitzen al 14.03 17.03 irudian, zuzenean eguneratuko da, alarma-egoera. irudian, hainbat egun bukatu eta ondorengo egoera eta honen iraunaldia luzatu behar izanez gero, baimena ematea.

    Jakinarazpen horiek herritarren eskura ditzakete, eta Herritarren Karpeta horietara joatea. ziurtagiri Horiek guztiak dira igorleak, eta Adviser organismoei.

    • En las notificaciones emitidas a partir del día 17.03, la fecha de expiración se ampliará de facto, al finalizar el estado de alarma, en tantos días como corresponda para la finalización de este estado y las sucesivas prórrogas que en su caso se autoricen, desde su puesta a disposición.

    Los ciudadanos podrán acceder a estas notificaciones en Carpeta Ciudadana y comparecer a las mismas. Estos datados y certificaciones se enviarán por el Adviser a los organismos emisores.

    • Amaitu diren jakinarazpenak, horien artean urteko martxoaren 15a eta 00:00ak bitartean 00:00ak martxoaren 17an, beraz, zentro igorleak jarduteko ikuskatuko dira, izan ere, ebidentziak eta eman dituen elektronikoak jasotzen expiradas.

    3. Jakinarazpen elektronikoa eskura dago, Bai DEH, FNMT-A edo zerbitzua ematen duten organismoei bidaltzen zuten komunikatu bat igorriko burututako ekintzak aplikatzeko epeak kentzeko xedez.

    4. Posta bidaltzen diren Jakinarazpenak irtengo dira ohiko funtzionamendua Ciesek Egiten denez, jakinarazpen hau hartu behar da, nahiz eta emandako erantsitako Mezu berri izateko.


    Gogoan izan, hala egon al daiteke informazioa igortzen duten organismoak banaketa-zerrenda hau betetzen du:

    04 2018Ko.

    2.999 Sortzen dira erabiltzen duten erakundeei jakinaraziko die Akordeoia hedatzea

    Apirilean lortu diren erakunde igorleak 2.999 2018. herri administrazioen eskura jartzeko erabiltzen diren jakinarazpen eta komunikazio guztiak Jakinarazten zaizkie herritarrei.

    Organismo horiek sortzen duten beste erakunde osoaren% 82 urteko tokiko erakundeen. Ikus daiteke erakunde guztiek Ematen dituzten, igorleak xehetasunak Administrazio elektronikoaren behatokia (DATAOBSAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    Le recordamos que para cualquier aclaración o consulta puede dirigirse al Garatu Dituzte eta arreta zentroak (CAID) (MINHAFP (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007Ko Urriaren 24an

    Subida de la nueva versión de los servicios web de Notific@ a Producción Akordeoia hedatzea

    Web 2.0 Notific@ zerbitzua hedatu egin Dituzten erakundeentzako ekoizpenaren arloan, lehenengo ingurunean integratzeko gero completarse Aurre-produkzioa (Erakunde Igorlea.

    Ondorioz, kudeaketa-plana aldatu (Notific@ irudian bezala, euskarri diren zerbitzuak ez du Erakunde Igorleak, web 1.0 irudian:

    El 24 de julio de 2018 para el entorno de Preproducción.
    El 24 de octubre de 2018 para el entorno de Producción.

    Web zerbitzuak erabiltzen dituzten Organismoak Sortzen dira haien integrazio egokitzeko egin behar diren garapenak Notific@.

    2007Ko Uztaila arte

    Argitaratu web zerbitzuen Notific@ bertsio berria Akordeoia hedatzea

    La Secretaría General de Administración Digital, como prestadora del servicio compartido de gestión de notificaciones, y según lo anunciado en los distintos grupos de trabajo, ha publicado una nueva versión de los servicios web para Organismos Emisores.

    Zehaztapen berriak egiteko kontuan hartu diren administrazioek darabiltzaten Notific@ iradokizunengatik, bai estatu mailan, nola autonomia eta herria.

    Conjuntamente, se ha publicado el Plan de gestión de cambio que regula la continuidad del servicio y los plazos para la adaptación de los grupos implicados a los nuevos requisitos y para la compatibilidad de versiones.

    Egile eta Erakundeen web zerbitzuen bidez sartuta dauden Notific@ behar beste zehaztapen hori egokitu egin eta aurreikusitako epeak amaitzen direla kontuan hartuta, aurreko bertsioetan, urtebetetik beherakoa izango ez den bertsio berria martxan jarri zenetik.

    Web zerbitzu berrien inguruan badaude, aurre-produkzioa ohiko bideen bitartez jakinaraziko da.

    2007Ko Ekaina.

    Gomendioa luzatu DEH Akordeoia hedatzea

    La Secretaria de Estado de Función Pública, Elena Collado Martínez  y el Director General  de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, Jaime Sánchez Revenga,  han acordado prorrogar la Encomienda de gestión del servicio de la Dirección Electrónica Habilitada por un periodo de dos años. Los efectos de este acuerdo tendrán validez a partir del  26 de junio de 2017.  

    Los organismos interesados en la emisión de notificaciones por esta vía de puesta a disposición, pueden consultar los términos de la misma en la información del proyecto Notific@, en  la dirección administración.gob.es/ctt/notifica.

    Gomendio hori erabili behar da parte hartzeko prozesurako, iv. eranskinaren Arabera osatzen duen dokumentazioa ere bertan azaltzen diren jatorrizko datu ekonomikoen erabilera desberdinetarako (zerbitzua.

    Se hace notar que para el uso de la DEH a través del servicio compartido de gestión de notificaciones –Notific@- es de aplicación la modalidad más económica.  

    2007Ko Otsaila, 27

    2017Ko Notific@ CNIS ere Akordeoia hedatzea

    El servicio compartido de gestión de notificaciones, ha tenido una relevante presencia en el VII Congreso Nacional de Innovación y Servicios Públicos.

    Idazkaritza Nagusiaren administrazio digitala eta zerbitzu ematen diolako eta hainbat Komunikazio sailean, jardueraren emaitzak oinarri duen plataformaren Notific@ eguneroko jardunean.

    El uso de esta plataforma, originalmente construida para dar servicio a la Administración General del Estado, es ahora demanda también por la Administración Autonómica y Local, ámbitos en los que se han valorado positivamente que su uso permite el cumplimiento inmediato de la Ley 39/2015 del Procedimiento Administrativo Común, así como las diversas opciones de integración y uso, que van desde la más rápida y modesta que se obtiene mediante el acceso manual a la Aplicación web, hasta la más automatizada  que permite la integración mediante servicios web, especialmente diseñada para favorecer el envío de importantes volúmenes de comunicaciones o notificaciones.    

    Datu estatistikoen arabera aurkeztu diren ikusten da indarrean lege berriek eragina iazko urrian, eta 2007ko lehen hilabeteetan nabarmen haziko da. hau da, bidalketei Buruzko emaitzak erakunde igorleak, 319, administrazio publiko guztien ia 90.000 bidali. bidalketa horiek eskuragarri jartzeko Bide nagusia izan da, elektronika (Herritarren karpeta Zabaldu eta Helbide Elektronikoa), eta gainerako% 75,% 25, paperean.

    Los Organismos Emisores más destacados son, en el ámbito de la AGE, la Secretaría General de la Administración de Justicia, con más de 45.000 envíos.

    En el ámbito de las Comunidades Autónomas destaca la Región de Murcia, con una integración temprana, incremental y exitosa con cerca de 18.000 envíos y en el ámbito local, las Diputación Provincial de Huesca, integrada para su propio entorno y  la Diputación Provincial de Albacete, que lo ha actuado como elemento coordinador e impulsor de Notific@ para un gran número de ayuntamientos en la provincia.

    También Notific@ estuvo en el espacio demo,  con una prueba que permitía a los interesados adoptar distintos roles, tanto el de Organismo Emisor para utilizar Notific@, como los de persona física, o persona jurídica y poder recoger sus envíos en la Carpeta Ciudadana y en la Dirección Electrónica Habilitada ya que ambos servicios compartieron y colaboraron en la ejecución de dicha prueba.   

     

     

     

     

    2007Ko Otsaila, 27

    Zerbitzuak, hartzailea Notific@ Akordeoia hedatzea

    La Secretaría General de la Administración Digital, como prestadora del servicio compartido de gestión de notificaciones,  se hace eco de la petición cursada desde el sector privado y anuncia una nueva línea de trabajos, dirigida a mejorar los servicios de la plataforma Notific@ a los grandes destinatarios de comunicaciones y notificaciones de las administraciones públicas.    

    Son varias las actividades en cartera, la más prioritaria, por el momento,  es la que permitiría a las grandes organizaciones usar servicios web específicos de Notific@ para recibir sus envíos de forma automatizada.

    En otra línea se engloban los servicios que favorecerían la localización de notificaciones de un mismo destinatario en las sedes electrónicas de las distintas AAPP que colaboren en el servicio, así como aquellos otros que permitirían la puesta a disposición del destinatario de notificaciones con anexos voluminosos de dicha información por medios  electrónicos.    

    2007Ko Otsaila 13

    Helbide Elektronikoa Jarri Única (DEH) jakinarazpena bitarteko elektronikoen bidez prozedura malgutu. Akordeoia hedatzea

    Desde el pasado 4 de febrero, el servicio de notificaciones electrónicas  de la Dirección Electrónica Habilitada Única, integrado en la actualidad en la plataforma Notific@, ha introducido ciertas  novedades que flexibilizan la gestión de las notificaciones:

             

    Interesatuei jakinarazi beharko dute, eta ez : Las Administraciones podrán remitir notificaciones a interesados obligados por la Ley 39/2015 y, como novedad, a aquellos interesados no obligados que hayan manifestado directamente su interés en ser notificados por vía electrónica a la propia Administración, sin necesidad de que conste esta voluntad en la DEH. En caso de no disponer de una DEH, se les creará de oficio de forma automática. Estos procesos no repercutirán en que el interesado pierda la posibilidad de gestionar el alta/baja de su suscripción voluntaria a la DEH, si no constaran otras obligaciones.

     

              Iraungitze-data jakinarazpena : Por defecto, una notificación se entenderá rechazada cuando hayan transcurrido diez días naturales desde la puesta a disposición de la notificación sin que se acceda a su contenido. Ahora es posible también especificar una fecha de caducidad para la notificación que se acomode a la normativa de cada Administración.

     

              Jakinarazpenen formatua : Las notificaciones podrán ser remitidas, aparte de en formato PDF, como ficheros de tipo ZIP.

    02 Abendua.

    Ondoren, bi hilabetez 39/legea indarrean dagoen Notific@ 2015 Akordeoia hedatzea

    Hoy se cumplen dos meses desde que entrara en vigor la ley que regula el Procedimiento Administrativo Común para las Administraciones Públicas y donde se establecen importantes modificaciones  para las notificaciones administrativas.

    Partekatutako zerbitzu horrek bultzatu du (kudeaketa martxan jarri berri - Notific@-, erakunde igorleak 100 baino gehiago ditu dagoeneko, bai Estatuko administrazio orokorraren alegia, eta autonomia erkidegoko eta tokiko adminstrazioa. Beste erakunde ari dira jada datorren sartzeko probak 50 bere ekoizpenera pasatzeko.

    Lanean emandako denboraldi horretan 10.000 bidalketak, onura eta emaitzen zifrak aurreikuspenak direla, itxaropentsua, herri-administrazioek interes handikoak izan dira (administrazio orokorraren gainetik ez du Egoera, eremua kudeatzeko zerbitzua ere partekatu behar direlako.

    Gainera oso errentagarria da erakundeek modu Notific@ bezalako pertsonal kostuen eta pentsio publikoen zuzendaritza nagusiaren edo zuzendaritza nagusiak (lehengo Egoera - administrazio periferikoa, ogasun eta herri administrazio ministerioa (lehengo biak. Autonomia erkidegoko, Murtziako eskualdea da. izan ere, diputazioak berak Jasoko al du toki-administrazioaren esparruan, malgutasun handia erakusten dute, eta gauzak antolatzeko gaitasuna adaptarse esparru juridiko berri bat eginez erabiltzea Notific@ irudian. irudian.

    24 Azaroa.

    Notific@ amplia los "Envíos Masivos" a todas las vías de puesta a disposición. Akordeoia hedatzea

    Multzo Handiak egin zen a aukera emateko, eta Herritarren Karpeta hartzailea Notific@ irudian, behar izanez gero, posta bidez, errazago egin dezakete bide guztiak erabiltzeko prest.

    2005Eko azaroaren 28an (astelehena) aurrera egin ahal izango dira, baita eskaintzen dituzten mezuen bidalketa masiboak eskura jartzea, hainbat bide erabiliz konbinatoria. aukerak hauek Dira:

    • Envío masivo a Carpeta Ciudadana (las opciones de Carpeta Ciudadana, están también disponibles para la Sede Electrónica del Organismo emisor,  si estuviera activa).
    • Envío masivo en el que los destinatarios son “Obligados”. Se ofrecerá  en Carpeta Ciudadana y una vez agotado el “retardo”, se pondrá a disposición a través de la Dirección Electrónica Habilitada
    • Envío masivo en el que los destinatarios son “Voluntarios”. En este caso, se pondrá a disposición por Carpeta Ciudadana, seguido de la Dirección Electrónica Habilitada y en último caso, se distribuirá por vía postal. 
    Maiatzaren 26an.

    Esparru juridikoan aurrerapausoak eta Notific@ integratzeko. Akordeoia hedatzea

    Se firma el primer convenio para la integración con Notific@ y sus Agentes Colaboradores.

    El pasado 17 de mayo de 2016 se ha firmado el convenio de colaboración entre la Dirección de Tecnologías de la Información de las Comunicaciones, la Secretaría de Estado de Hacienda y la Agencia Estatal de la Administración Tributaria para la producción de notificaciones y comunicaciones postales del Tribunal Económico  Administrativo Central (TEAC) y la Dirección General de Ordenación del Juego,  a través del Centro de Impresión y Ensobrado (CIE), de la Agencia Tributaria mediante la plataforma electrónica Notific@ que da soporte al servicio compartido de gestión de notificaciones que se incluye en el Plan de Transformación Digital de la Administración General del Estado. 

    2016Ko Martxoaren 10a

    Notific@ CNIS ere. Akordeoia hedatzea

    La Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones (DTIC), presentó en el espacio demo del Congreso Nacional de Innovación y Servicios Públicos (CNIS 2016), la solución Notific@, que es la plataforma tecnológica que da soporte  a la Gestión de Notificaciones, que fue declarado Servicio Compartido por la Comisión de Estrategia de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones a finales de 2015.

    Además de otro tipo de productos divulgativos de carácter general sobre el proyecto, el espacio demo Notific@ se centró en mostrar la plena interoperabilidad de la plataforma Notific@, tanto con la Carpeta Ciudadana como con el Servicio de Notificaciones Electrónicas-Dirección Electrónica Habilitada (DEH) cuya gestión tiene encomendada la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre.

    Las pruebas demostrativas, de la integración Notific@ - DEH fue muy ilustrativa, pues se aprovechó que la FNMT también tenía un espacio demo en el CNIS, lo que permitió recrear un escenario de trabajo en el que se emitían notificaciones desde un punto situado en el espacio demo del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas y se recibían en el buzón DEH de un destinatario que se consultaba desde otro punto situado en el espacio demo de la FNMT.

    Notific@ aukera ematen du, bai eta ahalegin eta gastuen urteko aurrezkia, herritarrei eta enpresei zerbitzua hobetzea nahi duten organismoak jakinarazpenak eta komunikazioak nabaria izan zuen, batik bat autonomia erkidegoko eta tokiko adminstrazioa. nahi al sumarse Notific@ plataforma erabiltzea.

    2014Ko Abendua 15

    Ustiapenaren Notific@ hasten da. Akordeoia hedatzea

    Con el envío de cerca de 20.000 notificaciones del Fondo Español de Garantía Agraria (FEGA), ha comenzado la fase de explotación de sistema de centralización de notificaciones administrativas en papel Notific@.

    Laster jarriko dira martxan jarri beste erakunde batzuek, behar duen babesa al dauden administrazioak eskaintzen dituen zerbitzuak Notific@ esparru-hitzarmena. Zerbitzu horiek dira, oraingoz, inprimaketa, banaketa eta administrazio jakinarazpenen eta komunikazioen paperean zuzenean sartzea.

     

    2014Ko Abendua 15

    Posta-zerbitzuak kontratua sinatu zentralizatua Akordeoia hedatzea

     

    El próximo 1 de enero entra en vigor el contrato 07/14 de la Dirección General de Racionalización y Centralización de la Contratación para la prestación centralizada de servicios postales. El contrato, adjudicado a Correos, simplifica la integración de organismos en el sistema Notific@ al no ser necesario que dispongan de contratos individuales con el prestador del servicio de reparto.

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