accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferència de Tecnologia

Sistema de Gestió de cues ATENEU

  • Resumeixen :
    Sistema de Gestió de cues de codi obert per a ús en Administracions Públiques
    Destinataris :
    AGE
    Organismos Responsables :
    Modo de Uso :
    Producte instal·lable
    Contacte :

    Luis Juan Utrera Molina. R.informatica.andalucia@correo.aeat.es

    Tipus de Solució :
    Aplicació de Fonts Obertes
    Estat de la Solució :
    Implantació
    Àrea orgànica :
    Estatal
    Àrea tècnica :
    Sitios web, seus electròniques i atenció al ciutadà
    Àrea funcional :
    Govern i Sector Público
    Llicència :
    EUPL (European Public License)
    Nivell Interoperabilitat :
    Organitzatiu
    Llenguatge de Programació :
    JAVA
    Sistema Operatiu :
    Windows

    Descripció

    Ateneu és una aplicació per a l'assistència al servei d'atenció a l'usuari adaptable a diferents entorns de treball, mitjançant un ús eficaç i flexible de la gestió de cues i obtenció d'informació relativa a l'activitat. Permet millorar tant la satisfacció i comoditat dels usuaris com del personal involucrat en la seva atenció, proporcionant eines d'anàlisis i control del servei. L'aplicació pot ser utilitzada en tot tipus d'organitzacions, podent ser adaptada mitjançant configuració a les necessitats existents.

    Així, segons les característiques físiques dels llocs destinats a l'atenció al públic, podrà instal·lar-se en espais petits amb pocs operadors o bé desplegar-se en grans espais amb multitud de llocs, definint una o diverses sales d'espera i una o diverses zones d'atenció. Fins i tot es pot utilitzar sense gestió de cues, amb l'objecte de recaptar dades d'activitat des del propi operador. Igualment, a l'hora d'organitzar les cues es pot optar per atendre a demanda als usuaris, utilitzar hores de cites preestablertes (gestió de buits) o utilitzar una agenda de cita prèvia (que no forma part del projecte). Cada cua es decideix com va a ser gestionada, fins i tot de forma mixta entre les anteriors possibilitats. Per a l'emissió de tiquet als usuaris es pot instal·lar un lloc de Gestor atès per una persona i també utilitzar un dispositiu autoservei, de manera que el propi usuari podrà gestionar la seva cita. Una vegada obtinguda, els usuaris són dirigits a una sala d'espera on esperen amb comoditat a ser atesos, mitjançant les trucades automàtiques en el monitor corresponent, amb possibilitat d'ús de veu. Totes les pantalles que utilitza l'usuari poden ser traduïdes, tant en l'autoservei com en el monitor, així com les locucions si s'utilitza veu.

    También es importante la posibilidad de control de la actividad del servicio y reaccionar modificando aspectos de funcionamiento en tiempo real tales como la apertura/cierre de colas, asignación de colas a operadores, etc. Se conserva información sobre la actividad del servicio tanto de la jornada como datos históricos, proporcionando herramientas estadísticas para su análisis. Dicha información se puede remitir a ubicaciones centralizadas para su análisis comparativo con los de otras oficinas. En todo caso, a la hora de decidir el modelo de organización de la oficina se han de tener en cuenta las necesidades propias y realizar un análisis previo de las posibilidades que ofrece Ateneo, para tomar las decisiones adecuadas antes de comenzar su instalación y configuración definitivas.

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.