- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Ateneu és una aplicació per a l'assistència al servei d'atenció a l'usuari adaptable a diferents entorns de treball, mitjançant un ús eficaç i flexible de la gestió de cues i obtenció d'informació relativa a l'activitat. Permet millorar tant la satisfacció i comoditat dels usuaris com del personal involucrat en la seva atenció, proporcionant eines d'anàlisis i control del servei. L'aplicació pot ser utilitzada en tot tipus d'organitzacions, podent ser adaptada mitjançant configuració a les necessitats existents.
Així, segons les característiques físiques dels llocs destinats a l'atenció al públic, podrà instal·lar-se en espais petits amb pocs operadors o bé desplegar-se en grans espais amb multitud de llocs, definint una o diverses sales d'espera i una o diverses zones d'atenció. Fins i tot es pot utilitzar sense gestió de cues, amb l'objecte de recaptar dades d'activitat des del propi operador. Igualment, a l'hora d'organitzar les cues es pot optar per atendre a demanda als usuaris, utilitzar hores de cites preestablertes (gestió de buits) o utilitzar una agenda de cita prèvia (que no forma part del projecte). Cada cua es decideix com va a ser gestionada, fins i tot de forma mixta entre les anteriors possibilitats. Per a l'emissió de tiquet als usuaris es pot instal·lar un lloc de Gestor atès per una persona i també utilitzar un dispositiu autoservei, de manera que el propi usuari podrà gestionar la seva cita. Una vegada obtinguda, els usuaris són dirigits a una sala d'espera on esperen amb comoditat a ser atesos, mitjançant les trucades automàtiques en el monitor corresponent, amb possibilitat d'ús de veu. Totes les pantalles que utilitza l'usuari poden ser traduïdes, tant en l'autoservei com en el monitor, així com les locucions si s'utilitza veu.
También es importante la posibilidad de control de la actividad del servicio y reaccionar modificando aspectos de funcionamiento en tiempo real tales como la apertura/cierre de colas, asignación de colas a operadores, etc. Se conserva información sobre la actividad del servicio tanto de la jornada como datos históricos, proporcionando herramientas estadísticas para su análisis. Dicha información se puede remitir a ubicaciones centralizadas para su análisis comparativo con los de otras oficinas. En todo caso, a la hora de decidir el modelo de organización de la oficina se han de tener en cuenta las necesidades propias y realizar un análisis previo de las posibilidades que ofrece Ateneo, para tomar las decisiones adecuadas antes de comenzar su instalación y configuración definitivas.