Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

LA ilarak kudeatzeko Sistema

  • Laburpena:
    Sistema de Gestión de colas de código abierto para uso en Administraciones Públicas
    Norentzat:
    EAO
    Erakunde arduradunak:
    Ogasun ministerioa
    Ogasuneko estatu idazkaritza
    Zerga administrazioko estatu agentzia
    Nola erabili:
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    Juan Luis Molina Utrera. R.Informatica.Andalucia@correo.aeat.es

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ezarpenak
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Webguneak, eta herritarren arreta egoitzak irudian.
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Antolakuntza
    Programazio-lengoaia?
    JAVA
    Sistema eragilea:
    Windows

    Deskribapena

    Ateneo aplikazioaren erabiltzailearen arreta-zerbitzua laguntzeko hainbat lan-ingurune egokitzeko irudian. irudian, ilara batean erabilera malgu eta eraginkorra lortzeko kudeaketak eta jarduerari buruzko informazioa. hala ere, erabiltzaileen gogobetetzea Hobetzen laguntzen urteko bere arreta pertsonala sartu beharrik, tresnak analisi eta kontrol zerbitzua ematea (., Aplikazioa erabil dezakezu edozein erakunde izan daiteke, benetako beharretara egokitutako ezarpenak erabiliz.

    Así, según las características físicas de los lugares destinados a la atención al público, podrá instalarse en espacios pequeños con pocos operadores o bien desplegarse en grandes espacios con multitud de puestos, definiendo una o varias salas de espera y una o varias zonas de atención. Incluso se puede utilizar sin gestión de colas, con el objeto de recabar datos de actividad desde el propio operador. Igualmente, a la hora de organizar las colas se puede optar por atender a demanda a los usuarios, utilizar horas de citas preestablecidas (gestión de huecos) o utilizar una agenda de cita previa (que no forma parte del proyecto). Cada cola se decide como va a ser gestionada, incluso de forma mixta entre las anteriores posibilidades. Para la emisión de tique a los usuarios se puede instalar un puesto de Gestor atendido por una persona y también utilizar un dispositivo autoservicio, de forma que el propio usuario podrá gestionar su cita. Una vez obtenida, los usuarios son dirigidos a una sala de espera donde aguardan con comodidad a ser atendidos, mediante las llamadas automáticas en el monitor correspondiente, con posibilidad de uso de voz. Todas las pantallas que utiliza el usuario pueden ser traducidas, tanto en el autoservicio como en el monitor, así como las locuciones si se utiliza voz.

    Garrantzitsua da zerbitzu eta jarduera kontrolatzeko aukera (adibidez, denbora errealeko funtzionamendua aldatu ondoren alderdi zabaldu edo itxi kolak, kolak operadoreei emateko, bai eta urteko lanaldia zerbitzuko jarduerari buruzko informazioa Gordetzen da eta datu historikoak eta aztertzeko tresna estatistikoak emanez. Informazio hori zure kokaleku zentralizatu bat bidal daiteke beste bulego batzuekin konparazioak dira. Nolanahi ere, bulegoaren antolaketa eredua aukeratzeko orduan kontuan hartu beharrak aztertu ondoren eta Ateneo eskaintzen dituen aukerak, erabaki egokiak hartzeko instalazioa hasi aurretik eta behin betiko konfigurazioa.

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.