content _ mod _ accesskey

Administrazioa erregistroak

Legea argitaratu ondoren jaso 39 / urriaren 1eko (herri administrazioen Jardunbideari eta administrazio publikoen erregistroak araupetuta daude horren 16. artikulua. administrazio publiko guztien obligazioa Du erregistro elektroniko nagusia elkarreragilea bat izatea, edo, bestela, administrazio orokorraren adherirse al zuten Egoera prozedura zehatzik Ez dagoenean (helburuko erakundearen egoitza elektronikoan, interesatuek euren eskabideak aurkeztu ahal izango dituzte erregistro horiek, paperezko formatu elektronikoko kopia kautotua eta horien bihurtuko dira eta telematika bidez administrazio unitateak bideratuko dira..

Suite lotutako produktuen erregistro elektronikoak.

Administrazio digitalaren ministerioa (Idazkaritza Orokor bat abiarazi duten ekimen guztiak Funtzio Publikoa egin eta administrazio guztietan erregistro elektronikoak ezartzen diren idazpenak trukea bultzatzea.

Badira hainbat diren zerbitzuak:

Elementu Komunak

Izan daitezkeen elementuak dira horizontalak diren aplikazioak mantentzea eta administrazio elektronikoaren zerbitzu bat eraikitzeko.

  • Erregistro Sistema duena (SIR). Erregistro bulego elektronikoak trukatzeko eta idazpenak egingo ditu elkarrekin konektatzeko, 3.0 da (NTI SICRES oinarritzat hartuta.

Cloud, irtenbideak

Herri-administrazioen esku jartzen du irtenbide osoak eskaintzeko behar diren usándolas zerbitzua eskaintzen duen gune bakar batetik.

  • Estatuko administrazio orokorraren erregistro Elektronikoa Beste herri-administrazio erabiltzeko gaitasuna Ematen al. jasotzeko eskabideak, idazkiak eta komunikazioak duten erakundeek egindako eta jasotako administrazio prozedurak ere egokitzen ez zaizkion erregistro elektroniko propioa du. zerbitzu hori ematen duten administrazio publiko guztiek Nahitaez, dela estatuko administrazio Orokorreko baliabideak erabilita edo Erregistro Elektronikoa. irudian.
  • Erregistro bulego Birtualean ORVE – Bulego Birtuala. erregistro (ORVE) eskainitako zerbitzua da hodeian egotea erregistro bulego guztietara egindako lankidetza-hitzarmena sinatuta aurkeztu duen dokumentazioa Eskaneatzeko aukera ematen du herritarrak erregistro bulegoetan, digitalizazioa, jendaurreko lanpostuetan erabateko balio juridikoa aplikatuz, eta dokumentazioa bidaltzen diren Sistema bidez konektatzen da (irudian, Erregistroak (SIR).
  • GEYSER Soluzio integrala izateko. erregistro, erakunde publikoek, bai eta haien kudeaketak dituen erregistro bulegoen dokumentazioa jasotzen unitateen tramitadoras. azken horrek berezitasun tramitadoras unitateen kudeaketa bulegoko ORVE Erregistro Birtual GEYSER alde horretan, kudeaketa mailan dago erregistro-bulegoen. herritarrek aurkeztutako agirien Bidez digitalizatzea eta formatu elektronikoko erregistro bulegoetan dauden beste erakunde batzuekin trukatzea da SIR plataformara. hodei gisa erabiltzeko Prestatuta dago herri erakundeei eskatzen den zerbitzua emateko.

Herritarrentzako zerbitzu zuzenak al

Ezaugarri teknikoak

  • SICRES 3.0 araua Erregistroko idazpenak. Datu-eredu erakundeen artean trukatzeko.
  • Sicres-tester Administrazio publikoei eskainitako zerbitzuak emateko. probatzeko SICRES 3.0 zehaztapenak betetzen direla.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia