Esdeveniments

29ª Edició Congrés&Expo ASLAN2022: Digitalització és futur

• Palacio de Congressos d'IFEMA, Madrid.
  • 18 maig 2022 - 19 maig 2022
  • 9:00

L'Associació @aslan, que agrupa a 163 fabricants i proveïdors especialitzats en innovació digital i ciberseguretat, organitza els dies 18 i 19 de maig en el Palau de Congressos d'Ifema, la 29ª edició del Congrés&Expo ASLAN2022 Madrid baix el títol «Digitalització És Futur». Un gran esdeveniment anual que reunirà a Madrid a més de 7.500 professionals interessats en tecnologies per a accelerar la transició digital.

La ciberseguretat, infraestructures hibridas, analítica avançada, centres de dades, etc. són essencials per a impulsar l'economia digital. Vivim un canvi de paradigma sense precedents, en el qual la tecnologia és una prioritat per a empreses i governs. La capacitat de resiliència, d'oferir millors servicis i d'afrontar els grans reptes d'esta dècada, està en mans dels equips de transformació digital.

En esta nova edició s'abordaran qüestions de plena actualitat com:

• Digitalització i protecció de sectors clau per a la recuperació econòmica i millora de la competitivitat.
  • El canal de distribució TIC com a palanca per a avançar en la digitalització de la PIME.
  • El repte de la modernització i digitalització de l'AGE i l'Administració Pública Territorial.
  • L'oportunitat de desenvolupar la indústria nacional de servicis gestionats de ciberseguretat.
  • Centres de dades i connectivitat, una oportunitat per a consolidar Madrid i Espanya com un hub digital per al sud d'Europa.
  • Impuls de la connectivitat i infraestructures digitals derivat dels projectes estratègics Fons UE.

#ASLAN2022 oferirà una visió completa dels avanços en innovació TU i ciberseguretat de fabricants de referència i partners tecnològics especialitzats, experiències de CIOs/CTOs/CISOs que estan liderant projectes de digitalització en sectors clau com la sanitat, indústria o transports i tota l'actualitat sobre les oportunitats que oferixen els fons europeus de recuperació per a desenvolupar tot el potencial de tecnologies com a 5G o la Intel·ligència Artificial.

Dirigit a:

• Responsables de tecnologia en l'Adm. central, regional i local i servicis públics: Educació, Sanitat, Seguretat i Transport.
  • Equips de transformació digital en sectors clau de l'economia: Industrial, Mitjana, Logística i transport, Energètic, Banca/Segurs, Distribució (Retail), Turisme i oci, Immobiliari i construcció, etc.
  • Canal: integradors i consultores especialitzades en transformació digital.
  • Operadors TELCO, centres  de dades i proveïdors de servicis cloud.

Un entorn professional i dinàmic, amb continguts de qualitat, en el qual durant dos dies tots els interessats podran reunir-se, actualitzar coneixements i debatre amb experts del món de la ciberseguretat i infraestructures digitals connectades.

Dins d'este Congrés, se celebrarà el V Encontre Anual Nacional d'Experts en Tecnologies en l'Administració Pública, que reunirà a responsables i experts de tecnologia en les administracions públiques, amb l'objectiu de compartir experiències i analitzar les principals tendències tecnològiques per a oferir millors servicis al ciutadà, oportunitats del Pla Espanya Digital 2025, situació dels fons Next Generation EU, així com els reptes normatius i pressupostaris per a afrontar la compra pública innovadora, etc.

Web del Congrés ASLAN2022(Obri en nova finestra)

Programa complet(Obri en nova finestra)

V Encontre Nacional d'Experts en Tecnologies en l'Administració Pública(Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)